טיול נעים

יום הורה וילד בטיול שטח: לזכור להיות אבא… גם בעולם ההיי-טק

0
0

עובד קשה מדי? יום אחד אתה מתעורר ומגלה שיש לך ילד ואתה לא מכיר אותו… לכו ליום הורה וילד בשטח של חברת נ”צ העוסקת בנווט מסורתי וממוחשב. אתם תלכו, תצחקו, תהיו ביחד ובסוף היום המיוחד הזה, תגלו אחד את השני… מחדש, כן, גם בחופש הגדול אם לא עכשיו, מתי.
יום הורה וילד בטיול שטח: לזכור להיות אבא... גם בעולם ההיי-טק
יום הורה וילד בטיול שטח: לזכור להיות אבא… גם בעולם ההיי-טק

לעיתים, במרוץ אחרי הקריירה והטיפוס לפסגה, השעות במשרד ארוכות. הקשר עם הבית והילדים נזנח, ונעשה – אם בכלל – דרך הטלפון, המייל, או בסופי שבוע. עבור מי שמרגיש שהמשפחה “מוקרבת” על מזבח העבודה: שהוא מאבד את הקשר עם הילד ומתנתק מגידולו… ומעוניין בחיזוק הקשר עם הילד בדרך מיוחדת, לא שגרתית ובהחלט חוויתית – מציעה חברת נ”צ מערכות יום מיוחד; יום של קסם, של קשר ושל זיכרונות לכל החיים.

כמו כל אבא עסוק, גם צור ליסבונה, מנכ”ל חברת נ”צ, עבד ימים כלילות במרוץ אחרי הקריירה. יום אחד, בדרכו להדרכה בצפון, החליט לקחת עמו את בנו בן השש ולצאת איתו לטיול של יום ולילה בשטח. בעקבות המסע המשותף ותוצאותיו המפתיעות, התקבלה ההחלטה “לסטות” מעט מתחום ניווט השטח ולהפעיל ימי פעילות המיועדים לאבות וילדיהם – ללא כל ההפרעות של חיי היום יום.

האב והילד מלווים במדריך אישי וצמוד, הלוקח אותם לטייל בשביל חוצה ישראל. במהלך 24 השעות הבאות, מתרחש מסע של גילוי הדדי. ההתנסות ביחד במגוון פעילויות בטבע יוצרים חוויה בלתי נשכחת, בונה ומעצבת.

בין השאר, מתנסים האב ובן במשחקי טבע ומשימות הגיון, בניית מחסות, גילוי עקבות, הדלקת מדורה, לינה, בישול ואכילה בשטח, ניווט והישרדות, זיהוי בע”ח וצמחי תבלין וחוויות נוספות (לא נרצה להרוס לבם את ההפתעה) המחזקות את הקשר בין האב והילד. בסיום היום, נשארות מזכרות שונות. בקיצור; לזכור להיות אבא… גם בעולם ההיי-טק, כאשר השלכות “יום הביחד” נמשכות זמן רב לאחר הפעילות, התרומה למשפחה רבה…ולפעמים קריטית.

עלות “יום הורה וילד” החל מ-1,400 שקלים, בהתאם לאורך היום והמסלול. הפעילות מתאימה לגילאי 6-16 וטיבה משתנה בהתאם לגיל ולהעדפה. בתשלום נוסף, ניתן להוסיף אטרקציות שונות.

חברת נ”צ

חברת נ”צ עוסקת בנווט מסורתי וממוחשב לתרמילאים, אנשי שטח, נווט רכוב, סירות, טייסים קלים ועוד: אספקת מיפוי ממוחשב לאזורים בעולם: שירות לחברות, קורסים, הדרכות, הכשרות וימי פעילות מיוחדים ויוצאי דופן; מכירת מחשבי כף יד, ומגוון האביזרים; אזניות בלוטות ומערכות קסדה: והשלמות מיוחדות לעולם השטח ו-4X4.

בתחום השירות מציעה החברה ימי פעילות מיוחדים להורים וילדים, ימי כיף ואימון למנהלים בכירים ופעילויות לעובדי חברות; השכרת מערכות נווט לארץ ולחו”ל; השתלמויות נווט כללי, הכנה לנווט – צה”ל או קצונה; הרצאות, קורסים וימי הדרכה בנושא תפעול ג’י.פי. אס שטח, טופוגרפיה וקורסי נווט והתמצאות; תמיכה, הדרכה והטמעה למחשבי כף יד (ניווט וכללי) לפרטיים וחברות ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן