חיות בית | חיות מחמד

חתוליאדה של פסטיבל בשבת 16.06.07, מזכרת בתיה ליד רחובות

0
0

הפנינג ענק של חתולים באולם הספורט מזכרת בתיה; זני חתולים נדירים, פינות ליטוף ואימוץ, תחרות הגור החמוד ביותר ועוד מגוון פעילויות חווייתיות – אל תחמיצו. בשבת 16.06.07
חתוליאדה של פסטיבל בשבת 16.06.07, מזכרת בתיה ליד רחובות
חתוליאדה של פסטיבל בשבת 16.06.07, מזכרת בתיה ליד רחובות

ה”חתוליאדה” מגיעה אלינו בשנית, והפעם מזמינה את כל המשפחה לפגוש עשרות חתולים, להתרשם מהזנים הנדירים של משפחת החתול, ליהנות מפינות ליטוף ואימוץ, תחרות הגור החמוד ביותר ועוד מבחר של אטרקציות מרגשות – המוקדשות כולן לאוהבי ההולכים הצמריריים על ארבע.

ב”חתוליאדה” הבאה צפויים להשתתף מאות חתולים שיגיעו מכל קצוות הארץ והעולם, וביניהם: חתול בנגלי הדומה לנמר שעדיין לא נחשף בארץ, גורי חתולים מיוחדים, חתולים בריטים כסופים, חתולים ללא פרווה (ספינקסים), גורי דבורקס, חתולים פרסיים, חתולים מינקון חתולים (ענקיים) , חתולי אמריקן קורל ועוד רבים ומקסימים.

עוד בתוכנית: תחרויות שונות דוגמת הגור החמוד וחביבי הקהל הרצאות בנושא בריאות וטיפוח טבעי של חתולים, הופעת רקדנית הפלמנקו טטיאנה דור וילדות פלמנקו בהדרכתה, מופע אקרובטיקה של שרון.

ה”חתוליאדה” מאורגנת על ידי אגודת “עמי”ל” – העמותה הותיקה בישראל לחתולים, הדואגת לרווחת כל סוגי החתולים, גידול ושימור הגזעים השונים וגזעים נדירים.

העמותה חברה בפדרציית הגג העולמית FIFE שכוללת 40 מדינות מהעולם ופועלת בנושאים של רישום חתולים וגורים גזעיים, ארגון תערוכות והרצאות, ייעוץ והכוונה לתערוכות בחו”ל, הוצאת ירחונים בנושא והדרכה בנושא רכישת חתולים גזעיים (למניעת “חתול בשק”).

כלב מי שלא מגיע… ביום שבת, 16 ביוני 2007, בין השעות 10:00 בבוקר עד 18:00 בערב * הכניסה עד גיל 6, היא חינם!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן