תוכנה | חומרה

מרכז הפיתוח של Watchfire בהרצליה יצורף למעבדות התוכנה של יבמ IBM בישראל

0
0

בעקבות הרכישה ע”י יבמ בארה”ב ■ מרכז פיתוח רביעי של חברה הנרכשת ע”י יבמ בארה”ב מצטרף למעבדות התוכנה של יבמ בישראל ■ בעקבות הרכישה החדשה תאגד מעבדת התוכנה של יבמ בישראל, בראשה עומד ד”ר דני ילין, 5 קבוצות פיתוח
מרכז הפיתוח של Watchfire בהרצליה יצורף למעבדות התוכנה של יבמ IBM בישראל
מרכז הפיתוח של Watchfire בהרצליה יצורף למעבדות התוכנה של יבמ IBM בישראל

עובדי מרכז הפיתוח הישראלי של חברת Watchfire, יצרנית כלי תוכנה לבדיקות אבטחה של ישומים ועמידה בתקנות, יצורפו למעבדות התוכנה של יבמ IBM בישראל בעקבות רכישת החברה ע”י יבמ בארה”ב.

לחברת Watchfire, הרשומה במסצ’וסטס בארה”ב, כ-200 עובדים בארה”ב, קנדה, ישראל, יפן ואירלנד ובמרכז הפיתוח שלה בעיר הרצליה מועסקים כ-35 עובדים. לחברה יותר מ-800 לקוחות ברחבי העולם במגוון רחב של תחומי תעשיה ובכלל זה מגזר השירותים הפיננסיים, גופי ממשל, חברות טכנולוגיה, חברות אנרגיה, שרותי תשתית, חינוך ועוד.

פעילות Watchfire, שנרכשה ע”י יבמ, תהפוך לחלק ממותג Rational של יבמ, המספק כלי פיתוח תוכנה ללקוחות. חטיבה זו ביבמ רשמה ברבעון הראשון של 2007 צמיחה בשיעור דו-ספרתי.

5 קבוצות פיתוח בישראל

בעקבות הרכישה החדשה תאגד מעבדת התוכנה של יבמ בישראל, בראשה עומד ד”ר דני ילין, 5 קבוצות פיתוח; בעיר רחובות פועלת קבוצה המבוססת על חברת Ubique שנרכשה ע”י יבמ לפני מספר שנים, בעיר ירושלים פועלות קבוצות הפיתוח שצורפו ליבמ בעקבות הרכישה של iPhrase ו-Unicorn ועתה, כאמור, מצטרפת קבוצת
הפיתוח של Watchfire בעיר הרצליה.

כמו כן, לאחרונה החלה לפעול במעבדת התוכנה של יבמ בישראל, הפועלת בשיתוף עם מעבדת הפיתוח של יבמ בעיר חיפה גם קבוצת פיתוח העוסקת בפרוייקטים בתחום ה-SOA.

מרכז הפיתוח של Watchfire בהרצליה המצטרף עתה ליבמ, מבוסס על הידע והצוותי הפיתוח הסטארט אפ הישראלי סנקטום שנרכש לפני כ-3 שנים ע”י Watchfire. סנקטום, שהוקמה ב-1997, נחשבה לחלוצת תחום אבטחת היישומים (Application Firewall) ופיתחה כלים לבדיקות אבטחה מקיפות ליישומים ולפעילות עסקית המתבצעת באמצעות האינטרנט.

16 מיליארד דולר ברכישות

רכישת Watchfire היא הרכישה ה-41 של יבמ בתחום התוכנה מאז שנת 2001 ובסה”כ רכשה יבמ מאז 59 חברות. יצויין, כי חטיבת Rational של יבמ, אליה צורפה Watchfire, נרכשה ע”י יבמ בשנת 2003.

יבמ השקיעה בחמש השנים האחרונות 16 מיליארד דולר ברכישת חברות שונות, מרביתן חברות תוכנה. הרכישות הבולטות בשנת 2006 היו של FileNet תמורת 1.6 מיליארד דולר, ISS תמורת 1.4 מיליארד דולר, Micromuse תמורת 900 מיליון דולר ו-MRO תמורת 70 מיליון דולר.

סאם פלמיסאנו יו”ר ומנכ”ל יבמ, קבע רק לפני כשבועיים בפגישה עם אנליסטים, כי רכישת חברות תוכנה תמשיך להיות אסטרטגיית מפתח של יבמ בעתיד הקרוב.

בשנת 2006 הגיעו הכנסות יבמ ממכירת תוכנה ל-18.2 מיליארד דולר והציבו אותה כחברת התוכנה השניה בגודלה בעולם אחרי מיקרוסופט. לא מכבר הודיעה יבמ גם, כי היא צופה שעד שנת 2010, כי 50% מהרווחים שלה יגיעו מתחום התוכנה.

שוק שיצמח ל-30 מיליארד דולר

חברת Watchfire עוסקת בתחום האבטחה שהופך בעל חשיבות עליונה בכל פעילות ה-IT ובעיקר בעולם המקוון כאשר פעולות עסקיות רבות נעשות באמצעות האינטרנט. התמודדות עם סיכוני אבטחה והצורך באבטחת מידע יקר ערך ונכסים של עסקים דוגמת נתונים אישיים, נתונים חשבונאים רשומות לקוחות, קנין רוחני ועוד, עומדים כיום בראש סולם העדיפויות של מנהלים בכל העולם.

לפי הערכת מומחים, השוק של מערכות שליטה ואבטחת נתונים בכל העולם, צפוי לצמוח ל-30 מיליארד דולר עד שנת 2008.

בסקרים שנערכו, לאחרונה, קבעו 79% ממנהלי הכספים (CFO’s) של אירגונים, כי הם יאמצו מערכות חדשות לאבטחת מידע ו-64% ממנהלי מערכות המידע (CIO’s) באירגונים, קבעו, כי הם רואים בהגנה על מידע את אחד האתגרים המשמעותיים ביותר עבורם.

עפ”י מחקר של גרטנר, כ-75% מההתקפות המקוונות על מערכות של ארגונים קורות כיום ברמת היישומים ו-80% מהחברות יסבלו מתקלות אבטחה עד 2009.

מחקר של ה-FBI בארה”ב מעלה, כי התקפות על יישומי תוכנה ובעיות אבטחה מתוך הארגון גורמות לעסקים אמריקאיים נזקים של כ-400 מיליארד דולר בשנה.

למידע נוסף;

http://www-03.ibm.com/press/us/en/pressrelease/21652.wss

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן