סביבה | אקולוגיה

נתניה: הבדיקה הוכיחה האוויר בשכונת קריית השרון לא מזוהם

0
0

ריכוז הגופרית הדו-חמצנית עמד במבחן ריכוז חצי-שעתי מרבי ברמה של 6% מהתקן, ואילו הריכוז היממתי המרבי עמד על 4% מהתקן. מניתוח הנתונים עולה, כי איכות האוויר בקרית השרון אינה מושפעת ממפעלי האזור
נתניה: הבדיקה הוכיחה האוויר בשכונת קריית השרון לא מזוהם
נתניה: הבדיקה הוכיחה האוויר בשכונת קריית השרון לא מזוהם

ניידת לניטור איכות אוויר של המשרד להגנת הסביבה, שהוצבה בסמוך לאשכול גנים ובית הספר הרצוג ברחוב זאב ליבר בשכונת קריית השרון, בעיר נתניה, לא מצאה כל חריגה בתקני האוויר. מדידות איכות האוויר בוצעו לבקשת עיריית נתניה ולאור תלונות התושבים על זיהום אוויר מהמפעלים והכבישים שבקרבת מקום.

נמסר, כי במסגרת הבדיקה, לאור קרבת אזור המגורים למפעלים, נמדדו חלקיקים נשימים, גפרית דו-חמצנית, תחמוצות חנקן, אוזון ופחמן חד-חמצני.

בין הנתונים שהתקבלו עולה, כי ריכוז הגופרית הדו-חמצנית עמד במבחן ריכוז חצי-שעתי מרבי ברמה של 6% מהתקן, ואילו הריכוז היממתי המרבי עמד על 4% מהתקן.

בריכוזים בינוניים של תחמוצות חנקן עלה מהבדיקות, כי הריכוז היממתי עמד על 36% מהתקן.

מניתוח הנתונים עולה, כי איכות האוויר בשכונת קרית השרון אינה מושפעת ממפעלי האזור, ואולם קיימת השפעה מסוימת מצירי תנועה סמוכים – עדיין בכמות הנמוכה משמעותית מהתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן