תרבות הדיור | ועד בית

עמידר התקינה בחינם מאות אדניות בדירות בדיור הציבורי ברחבי הארץ

0
0

העלות כמאה אלף שקל ■ לדברי יו”ר עמידר, החברה עושה מאמצים יום יומיים לשפר את רמת חייהם של הדיירים ובכלל זה לשמור ולטפח את הנוף הסביבתי כחלק מאיכות חיים ■ במכרז להתקנת האדניות זכתה חברת “טל-אופיר” מאור עקיבא
עמידר התקינה בחינם מאות אדניות בדירות בדיור הציבורי ברחבי הארץ
עמידר התקינה בחינם מאות אדניות בדירות בדיור הציבורי ברחבי הארץ

חברת הדיור הציבורי הממשלתית עמידר, החליטה להעניק שי לכ-1000 דיירים ברחבי הארץ, רובם קשישים, אדניות פורחות לרגל חג הפסח. עלות המבצע כ-100 אלף שקלים.

עובדי עמידר, יצאו בשבוע האחרון אל בניינים בהם רוב שוכרים של עמידר והתקינו על חלונות הבתים אדניות פורחות. המדובר במבצע מורכב שנעשה מתוך מטרה ושאיפה לשפר את חזות הבניינים והשכונות לקראת האביב. כמו כן, בוצעו בחלק ניכר של הבתים עבודות שיפוץ ותחזוקה.

לדברי דורון כהן יו”ר עמידר, עמידר עושה מאמצים יום יומיים לשפר את רמת חייהם של הדיירים ובכלל זה לשמור ולטפח את הנוף הסביבתי כחלק מאיכות חיים; “מבצע האביב לרכישה והתקנת האדניות, טמן בחובו הקצאת משאבים חורגים אך אנו מוצאים את התמורה לכך גדולה”.

במכרז להתקנת האדניות זכתה חברת “טל-אופיר” מהעיר אור עקיבא, המתמחה בהקמה ותחזוקה של פרויקטים ציבוריים עבור מועצות, חברות ורשויות מקומיות.

אודות עמידר

עמידר הינה חברת הדיור הציבורי הגדולה במדינת ישראל ומנהלת מקבצי דיור לעולים חדשים נזקים ודירות לזכאים ברחבי הארץ. החברה פועלת בכ-200 יישובים מרמת הגולן ועד אילת.

עמידר משמשת כזרוע הביצוע העיקרית של הממשלה, באמצעות משרד הבינוי והשיכון, לניהול נכסי הדיור הציבורי ולמימוש מדיניות הממשלה בתחום זה.

חברת עמידר מעסיקה כ-500 עובדים קבועים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן