טיול נעים

אירועי ט”ו בשבט באמצע המדינה אזור “כרמלים”

0
0

עמותת התיירות האזורית “כרמלים”, ממליצה לט”ו בשבט, אירועים: בעין הוד, במוזיאון ינקו “צורה לי”, בקיבוץ עין שמר – פעילות משפחות חוויתית, בגני רמת הנדיב – זכרון יעקב צפרות, קיבוץ עין כרמל יוצרים משאלות בסדנאות האומנים ועוד המלצות לבילוי סוף השבוע
אירועי ט
בילוי נעים: אירועי ט”ו בשבט באמצע המדינה אזור “כרמלים”

באמצע המדינה, בין הים לכרמל, משתרע חבל כרמלים, אזור הכרמל וכל רצועת החוף מולו, מדרום חיפה ועד קיסריה (כולל), ידועים היום בשם “כרמלים”, שאותו נושאת עמותת התיירות האזורית. מדובר באחד מאזורי התיירות היפים בישראל. השילוב בין חופים פראיים, נופים ירוקים ומגוון אטרקציות שביניהם הופך את כרמלים לבחירה טבעית לכל בילוי, טיול או נופש. זה כאן, מרחק נגיעה מהרוגע והשלווה, מושבות הראשונים טעם של יין ביקבים, גלריות וסדנאות אמנים.

רחל רנגיני, מנהלת העמותה, מוסרת, כי ב”כרמלים”, מחכה לכם המטבח הישראלי על כל גווניו ומטעמיו בין אתרי טבע, היסטוריה ונופש פעיל – כולם מצטרפים לפסיפס המרהיב של כרמלים. בואו לכרמלים לגעת בטבע, להתפנק בסגנון שאתם אוהבים, במלונות פאר, בכפרי נופש הנושקים אל קו הים או צימרים רומנטיים. צאו לחופשה ישראלית אמיתית וחוויה משפחתית בלב חורש טבעי ושקיעה ים תיכונית”.

אירועי ט”ו בשבט בכרמלים

■ “צורה לי” במוזיאון ינקו דאדא בעין הוד

במוזיאון ינקו-דאדא בעין הוד תתקיים בשבת ה- 3.2.07 בשעה 12.00 הצגת הילדים;

“צורה לי” – צורה קטנה ושובבה מתעוררת בוקר אחד ומוצאת עצמה באמצע תערוכתו של האמן מרסל ינקו, מבולבלת ונרגשת היא מנסה בעזרת הילדים להבין מה קרה.

ההצגה מיועדת לגיל הרך (מגיל 3-8). משך ההצגה כ-50 דקות. המחיר; 30 ש”ח לילד; 20 ש”ח למבוגר. יש להזמין כרטיסים מראש בטלפון; 04-9842350. קיום ההצגה מותנה במינימום משתתפים.

במקביל פתוחה המעבדאדא – מרכז הפעלה למשפחה בין השעות 11.00 – 15.00.

אירועי שישי ושבת במוזיאון ניסכו לתיבות נגינה בעין הוד, בכל השבוע, יתקיימו סיורים חווייתיים לילדים והוריהם במוזיאון ניסכו לתיבות נגינה בעין הוד. הילדים יוכלו להפעיל, להאזין ולהרגיש את הצלילים הקסומים שמופקים באמצעות תיבות נגינה עתיקות בני יותר מ-100 שנים.

נלמד כיצד תיבות הנגינה ניבנו ולכל ילד תינתן הזדמנות להפעילן. לסיום ניתן יהיה לשחק באוסף צעצועי קפיץ מהגדולים בארץ בחנות המוזיאון. הסיורים יתקיימו בימים שני-שבת בכל שעה.

ביום שישי 2/2/2007 בשעה 14:00 וביום שבת 3/2/2007 בשעה 20:30 יתקיים מפגש קסום עם ניסן ואוסף תיבות הנגינה שלו משולב בחוויה מוסיקלית שבה יושמעו שירים יהודים נדירים. האירוח מלווה בדברי הסבר וכיבוד קל. פרטים נוספים, בטל’; 052-4755313
_________

■ ט”ו בשבט בקיבוץ עין שמר – פעילות משפחות חוויתית שבת 3/2/2007

מוזיאון “החצר הישנה” והחממה הלימודית בקיבוץ עין שמר, מזמינים משפחות לפעילות המתאימה במיוחדת לט”ו בשבט ובמרכזה: ביקור בחממה הקסומה והכנת עציץ משפחתי.

הפעילות תכלול ביקור מודרך בחממה האקולוגית הלימודית, הסבר על המתרחש. כל ילד, יכין עציץ שיוסיף צבע וטעם לסלט בבית. כמו כן, יתקיים סיור מודרך חוויתי במוזיאון בנושא ראשית ההתיישבות וראשית הקיבוץ, כולל סרט אורקולי קצר.

והצ’ופרים: סיור בטרקטור כולל ביקור ברפת, נסיעה ברכבת תורכית מימי השלטון העותומני ואפיית לחמניות במאפיית לבנים ישנה.

שעות הפעילות: 10:00-15:00. מחיר: ילד גיל 2-5 – 35 ש”ח, ילד מגיל 5 ומבוגר – 40 ש”ח. לפרטים: 04-6374327.

_________

■ אירועי ט”ו בשבט בגני רמת הנדיב

ביום שבת 3/2/2007 יתקיימו בגני רמת הנדיב מספר אירועים:

פעילות סיירים צעירים ברמת הנדיב-ילדים בגילאים 7 – 13 מוזמנים לתחנת המידע לרכוש חוברת (15 ש”ח), לצאת לפארק הטבע ולמלא מספר משימות. עם מילוי המשימות חוזרים לתחנת המידע, קוראים את השבועה, מקבלים את התג המוזהב ובכך מתמנים לסיירים הצעירים.

סיור צפרות – בשבת זו תיערך הספירה הארצית לציפורי שיר בחצרות הבתים, לכבוד אירוע זה יתקיים בגני רמת הנדיב סיור מודרך בנושא צפרות. ההרשמה לסיור בתחנת המידע בלבד; 04-6293333.

טיבוע ציפורים – בשבת זו, יתקיים גם טיבוע ציפורים, סמוך לעין צור (כמו בכל שבת ראשונה של החודש) הטיבוע מתחיל השכם בבוקר, כאשר צוות מהתחנה לחקר ציפורי ירושלים מגיעים ופורסים את הרשתות.

במהלך היום בין 7:00-12:00 יקבל ציבור המבקרים במקום הסברים אודות הציפורים שנתפסו ברשתות. לפרטים נוספים: 04-6293333

_________

■ יוצרים משאלות בסדנאות האומנים – קיבוץ עין כרמל

בואו ליצור את המשאלה שלכם ולצרף אותה לעץ המשאלות בקיבוץ עין כרמל;

בשבת 3/2/2007, נוטעים לראשונה את עץ המשאלות במתחם “סדנאות האומנים בקיבוץ עין כרמל” – קבוצת אומני הסדנאות מזמינה את הקהל הרחב ליצור את המשאלה של כל אחד ואחד במגוון אפשרויות אומנותיות: ציור, יצירות מבד, עיסת נייר, חמר ועוד… לאחר היצירה יצורפו המשאלות לעץ המשאלות במתחם.

סדנאות האומנים יהיו פתוחות לקהל הרחב בין השעות 10:00-16:00. כמו כן, במקום בית קפה, המחסן של נח ומתחם הבזלטון. לפרטים נוספים: 054-2474517.

_________

■ חוויה יפנית בבית משפ’ ימגוצ’י בעין-הוד

בט”ו בשבט ובכל שבת ראשונה ושלישית של החודש בשעה 11:00, יתקיימו מפגשים חווייתיים עם יפן המסורתית ותרבותה, בחדר היפני של משפ’ ימגוצ’י: הסבר על הבית היפני המסורתי, הדגמה של לבישת קימונו, הסבר על השפה היפנית, התנסות באמנות קיפולי ניר והדגמה של טקס תה יפני.

הפעילות מיועדת למשפחות (ילדים מגיל חמש) ועלותה 40 ש”ח למשתתף. מס’ המקומות מוגבל – יש להזמין מראש! לתיאום מראש נא להתקשר ל-04-9843048.

_________

■ פארק הדיג – יום שבת 3/2/07

פעילויות מגוונות בפארק שבין בריכות הדגים של קיבוץ מעגן מיכאל (למרגלות זכרון יעקב): דיג בבריכה טבעית, תפיסת דגיגונים ברשת, גשר וסולם חבלים לילדים, רכיבה על גב חמור, אפיית פיתות בטאבון, פינת חי וצביעה ומתחם ספורט לכל המשפחה.

בשעה 10:00 בבוקר בדיוק, יצאו טיולי טבע, פריחה וצפרות בין בריכות הדגים – מותנה במזג אויר סביר. הטיול נמשך כשעה ומתאים לכל המשפחה.

כניסה לאתר כולל הפעילות הכלולה בו: 35 ש”ח מגיל שנתיים. לפרטים ותיאום: 04-6391603
_________

■ שתילת עצי פקאן וקטיף ירקות באמת התנינים – בית חנניה

בימי שישי ושבת 2-3/2/2007 באזורי הביצה והשדות יצאו המשפחות לשתילת עצי פקאן. עץ פקאן לכל משפחה – בצעידה משותפת יצאו לאזורי השתילה עם עץ פקאן ועט לחפירה. כל משפחה תרשום את שמה ובכל חגי ט”ו בשבט הבאים תבקר המשפחה את עץ הפקאן שלה. כמו כן, יצאו המשפחות לקטיף ירקות העונה.

כל זאת בנוסף לפעילות האתר: סיור על אמות המים, שייט, דייג, אפייה, יצירה, פינות ליטוף, רכיבה על חמורים וכתב חידה במבוך. פתוח בימים; שישי ושבת של ט”ו בשבט לפעילויות ולשתילה. לפרטים: 04-6361025.
_________

■ לראשונה בחוף הכרמל!!! “סגולות האשה” בהפנינג רוחני עוצמתי “סגולה” פסטיבל לנשים בלבד!

16-17 לפברואר (שישישבת) בכפר נופש נחשולים

מאז שנת 2000, מדי ל”ג בעומר וסוכות, נאספת משפחת “סגול” למפגש של אהבה, מודעות וצמיחה, שבו נוטלים חלק כ-5,000 משתתפים. בהמשך למסורת המתמשכת הזאת, יערך בפברואר פסטיבל-בת; פסטיבל “סגולה” מתחם הנשים הוותיק של סגול, באירוע ייחודי, אינטימי וקסום, המוקדש להתבוננות, הקשבה, גילוי, הגשמה ואהבה. מפגש של פינוק בריאות, ריפוי ותמיכה.

מפגש ייחודי ומעמיק לנשים בלבד אשר יכלול מגוון רחב של פעילויות וסדנאות להתפתחות וצמיחה, וחיבור לחוויית השבטיות. הפסטיבל שם דגש על אווירה אינטימית, איכות ורמה גבוהה של צוות המנחות והסדנאות.

מה “סגולה” מציעה?

מגוון רחב של סדנאות בנושאים הבאים; מיניות האישה, דימוי עצמי והגשמה, עוצמת הנשיות, לידה ואימהות, שלמ

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן