חדשות חדשות הרשויות המקומית מינויים במגזר הציבורי פרדס חנה-כרכור

תמי ברששת יושב ראש ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות בישראל

מנהלת אגף הרווחה והקהילה במועצה המקומית פרדס חנה-כרכור, עובדת סוציאלית 25 שנה הגב' ברששת; היעד הראשון בתפקידה הוא לפתור את בעיית איוש התקנים והקושי לאייש משרות בשירותי הרווחה. "הרשויות המקומיות מתקשות לאייש תקנים של עובדי רווחה, נוכח השכר הנמוך והמעסה הגדולה, והתוצאה היא שכל תפקיד שמתפנה לוקח חצי שנה בממוצע לאיישו, כשברשויות המקומיות שבפריפריה תהליך האיוש ארוך פי כמה", אמרה תמי ברששת.
0
0
תמי ברששת יושב ראש ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות בישראל | רקע: אנשים שמים ידיים יחד כסמל של אחדות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
תמי ברששת

מנהלת אגף הרווחה והקהילה במועצה המקומית פרדס חנה-כרכור, עובדת סוציאלית הגב’ תמי ברששת, נבחרה באחרונה לתפקיד יושב ראש הארצי של ‘ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות’ באסיפה הכללית של כל מנהלי הרווחה בארץ, זאת במסגרת הכנס השנתי של ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ברששת, מחליפה בתפקיד את מנהלת מינהל השירותים החברתיים ב-עיריית כרמיאל, דר’ שולה מנחם, שכיהנה כיושב ראש הארגון ב-10 השנים האחרונות ומונתה באחרונה למנכל עיריית כרמיאל.

ארגון מנהלי הרווחה ברשויות המקומיות מאגד כ-260 מנהלי רווחה בעיריות, ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות מכל הארץ והוא מוביל ומייצג את מנהלי השירותים החברתיים, עובדי הרווחה ומקבלי שירותי רווחה, מול משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, מרכז השלטון המקומי, יחידות הסמך, עמותות וגופי רווחה שונים ועוד.

תמי ברששת “היעד הראשון בתפקידה הוא לפתור את בעיית איוש התקנים והקושי לאייש משרות ב-שירותי הרווחה”.

לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ נמסר, כי עובדת סוציאלית הגב’ תמי ברששת, משמשת כמנהלת אגף הרווחה והקהילה במועצת פרדס חנה-כרכור מזה 25 שנה, במהלכן הובילה את האגף אל הצלחות רבות בתחומי הרווחה והקהילה.

ברששת, עצמה אמרה, כי עם בחירתה, כי היעד הראשון בתפקידה הוא לפתור את בעיית איוש התקנים והקושי לאייש משרות ב-שירותי הרווחה.

“הרשויות המקומיות מתקשות לאייש תקנים של עובדי רווחה, נוכח השכר הנמוך והמעסה הגדולה והתוצאה היא שכל תפקיד שמתפנה לוקח חצי שנה בממוצע לאיישו, כשברשויות המקומיות שבפריפריה תהליך האיוש ארוך פי כמה” – אמרה סיכמה הגב’ ברששת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן