חדרה מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פלילים

תחנת משטרת חדרה – צעיר בן 22, נעצר בחשד ל-תקיפת שוטר בחוף

שוטרי תחנת חדרה, שעסקו לאורך סוף השבוע (שישי, ד' בתמוז התש"פ) בפעילות מבצעית לאורך החופים, הבחינו בתושב העיר, המחזיק בקבוק אלכוהול בניגוד לחוק בחוף המוסדר, כאשר בשלב האכיפה תקף החשוד את השוטר ◄השוטרים עצרו  את החשוד תושב חדרה בן 22 לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.
0
0
שוטרי משטרת ישראל בסיור בחוף הים | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שוטרים בסיור בחוף

משטרת ישראל, הגבירה בימים האחרונים את פעילותה לאורך החופים במדינה, בדגש על פריסת כוחות רחבה ו’אכיפה ממוקדת למען שלום הציבור’ לרבות טיפול ב’בריונות תעבורתית’ הן בחוף של רכבי שטח והן במרחב הימי על ידי כלי שייט מנועיים, שמירה על הסדר הציבורי וההנחיות על פי צו השעה. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בתוך כך, שוטרי תחנת חדרה, שעסקו לאורך כל סוף השבוע (שישי, ד’ בתמוז התש”פ) בפעילות מבצעית לאורך החופים.

במסגרת זו, הבחינו בתושב העיר, המחזיק בקבוק אלכוהול בניגוד ל’חוק בחוף המוסדר‘ כאשר בשלב האכיפה, תקף לפתע החשוד את השוטר.

השוטרים עצרו את החשוד, תושב העיר חדרה בן 22 לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מטעם דוברות משטרת ישראל (מנשה) נמסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בהתאם לחומר הראיות בתיק והתכלית החקירתית, יוחלט האם יש להאריך את מעצרו בהמשך.

תחנת משטרת חדרה

תחנת חדרה – התחנה נותנת שירותי משטרה לתושבי הישובים הבאים; חדרה, אור עקיבא, גבעת אולגה, פרדס חנה-כרכור, משמרות, כפר פינס, עין עירון, עין שמר, גן שומרון, גבעת חביבה, שער מנשה, תלמי אליעזר, גן שמואל, שדות ים, קיסריה ואליכין.

תחנת משטרת חדרה, נמצאת בכתובת; כביש 4, צומת המשטרה, חדרה; טלפון: 04-6327444; קבלת קהל בימים א-ה בין השעות 07:30-22.00 ובימי ו’ בין השעות; 07:30-14:00 .

קבלת הקהל תתמקד בנושאים הבאים; הגשת תלונה, קבלת העדר מרשם פלילי ודיווח על תאונת דרכים; קבלת קהל למתן מענה בתחום רישוי עסקים ורישוי נשקים; בימים; א’-ה’ בין השעות; 15:00-17:00.

ניתן אף לפנות אל תחנת משטרת חדרה באמצעות דואר אלקטרוני; hadera@police.gov.il במקרים דחופים ודיווח על אירועים פליליים, ניתן להגיע בכל שעות היממה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן