חדרה פלילים

תושב גבעת אולגה, התחזה, איים, הטריד וביצע עבירות מרמה נגד נשים

ראש מפלג ההונאה במחוז חוף, רב פקד סמי סיאגה, ציין כי; "מדובר בפרשייה חמורה, בה פעל החשוד תחת זהויות שונות, איים ורימה נשים רבות ואף הפר באופן בוטה את צווי בית המשפט שנועדו להגן על קורבנותיו. חקירה מאומצת של מפלג ההונאה, שמה קץ למעשים אלו, השיב את הביטחון לנשים והביא את החשוד לדין" ◄ החשוד, תושב שכ' גבעת אולגה (44) בעיר חדרה לבקשת המשטרה, מעצרו הוארך בבית משפט השלום בחדרה.
0
0
עבריין שהתחזה, איים, הטריד וביצע עבירות מרמה נגד נשים - אילוסטרציה | צילום רקע: ©depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עבריין נגד נשים

כנגד תושב גבעת אולגה בעיר חדרה, הגישה היום (יום ראשון, ט’ בניסן התשפ”ב) חטיבת התביעות במשטרת ישראל, ‘הצהרת תובע’ ב-18 תיקי חקירה טרם הגשת כתב אישום בחשד, כי התחזה לאחר, איים, הטריד וביצע עוד מגוון רחב של עבירות לרבות מרמה כנגד נשים ברחבי הארץ, איתם יצר קשר ב’רשתות חברתיות’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

עולה, כי ראשיתה של החקירה, היה בצבר של תלוּנות רבות שהוגשו ברחבי המדינה שעניינן; התחזות לאחר, הטרדה, איומים, ביצוע עבירות מרמה ועוד כנגד נשים ברשתות החברתיות.

מחקירת הפרשייה שנוהלה על ידי חוקרי מפלג ההונאה במחוז חוף של משטרת ישראל, עלה, כי החשוד במעשים פתח פרופילים פיקטיביים ברשתות, יצר קשר עם נשים, רכש את אמונן, נכנס לחייהן וכך ביצע עבירות מרמה כלפי אותן נשים.

כאשר ביקשו הנשים להפסיק את הקשר עימו או עלו על זהותו, החל החשוד במסכת איומים והטרדות כלפיהן לעיתים תוך הפרת צווי הרחקה שהוצאו בבית המשפט.

רב פקד סמי סיאגה ראש מפלג ההונאה של משטרת ישראל במחוז חוף | צילום: דוברות משטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רב פקד סמי סיאגה

בתאריך 3.4.22, עצרו חוקרי מפלג ההונאה במחוז חוף בסיוע בלשי תחנת חדרה את החשוד, תושב גבעת אולגה (בן 44) בחשד לביצוע עבירות של איומים, הטרדה, התחזות לאחר, הפרת צו במטרה לפגוע באדם, סחיטה באיומים, הפרת הוראה חוקית ועוד.

מטעם דוברות המשטרה (חוף) נמסר באמצעות ליאור בן סימון, לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בחדרה.

הבוקר, הגישה ‘חטיבת התביעות במשטרת ישראל‘ לבית משפט השלום בחדרה, כאמור, הצהרת תובע (הליך המאפשר להחזיק עצוּר במעצר למספר ימים נוספים, לאחר תום החקירה, כשהאפשרות להגשת כתב אישום כנגדו בקרוב, נראית מבטיחה לתקופה של עד 5 ימים).

נגד החשוּד ב- 18 תיקי חקירה המיוחסים לחשוד לצורך הארכת מעצרו טרם הגשת כתב אישום בעבירות המיוחסות לו וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

ראש מפלג ההונאה במחוז חוף, רב פקד סמי סיאגה, ציין, כי; “מדובר בפרשייה חמורה, בה פעל החשוד תחת זהויות שונות, איים ורימה נשים רבות ואף הפר באופן בוטה את צווי בית המשפט שנועדו להגן על קורבנותיו.

חקירה מאומצת של מפלג ההונאה, שמה קץ למעשים אלו, השיב את הביטחון לנשים והביא את החשוד לדין”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן