ירושלים מוזיקה מופעים

שלום חנוך מתארח אצל קוטנר ב”סיפורים במונו” בבית אבי חי

עבודתו המוזיקלית של שלום חנוך נחשב לאחד מאבות הרוק הישראלי, לאורך השנים, זכתה להערכה גדולה הן מצד המאזינים והן מצד המבקרים והוא נחשב לאחד מגדולי היוצרים בישראל ומי שמהווה השראה למוזיקאים רבים ◄ "סיפורים במונו" עם שלום חנוך, יום שלישי, י' בטבת, 18/12, בשעה 21:00 בבית אבי חי. מחיר; 60 ₪, סטודנטים; 30 ₪.
0
0
שלום חנוך אחד מאבות הרוק הישראלי | עיבוד צילום: שולי סונגו
שלום חנוך | עיבוד צילום: שולי סונגו

במסגרת סדרת המפגשים “סיפורים במונו” שעורך איש המוזיקה והרדיו יואב קוטנר ב”בית אבי חי”, יתארח ביום שלישי הבא (18/12) המבצע והיוצר הפורה במיוחד שלום חנוך, שיגיע לשיחה ולמופע אינטימי וייחודי מסוגו ואפשרות לשאלות מן הקהל לקראת סיום המופע.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

סיפורים במונו” הינה סדרה בה מתארחים יוצרים מרכזיים מעולם המוזיקה המקומי במתכונת של “שירים וסיפורים” – שיחה עם הקהל, סשן שאלות ותשובות וביצועים מיוחדים של מבחר שירים והסיפורים שמאחוריהם וכן הסבר על תהליך היצירה של אותם שירים.

שלום חנוך נחשב לאחד מאבות הרוק הישראלי. במסגרת שיתופי פעולה עם אמנים אחרים בתחילת דרכו ובהמשך כסולן הוא השפיע רבות על המוזיקה הפופולרית בישראל.

חנוך מוכר במיוחד הוא שיתוף הפעולה שלו עם הזמר אריק איינשטיין זיכרונו לברכה שהניב כמה מ-אלבומי הרוק הישראליים החשובים והאהובים ביותר, כמו; “פלסטלינה” ו”שבלול“.

עבודתו המוזיקלית של חנוך לאורך השנים, זכתה להערכה גדולה הן מצד המאזינים והן מצד המבקרים והוא נחשב לאחד מגדולי היוצרים בישראל ומי שמהווה השראה למוזיקאים רבים.

שלום חנוך החל לכתוב כבר בגיל 14 ויחד עם חברו לקיבוץ משמרות, הזמר מאיר אריאל זיכרונו לברכה, הם כתבו שירים ללהקת הקיבוץ “המשמרון“.

 שלום חנוך, הוציא בסך הכל 13 אלבומי אולפן ולמעלה מעשרה אלבומים עם זמרים אחרים, אלבומי הופעות ואלבומי אוספים.

הוא שירת בלהקת הנחל, הצטרף ללהקת “השלושרים” עם; חנן יובל ו-בני אמדורסקי – להקה שהנפיקה כמה מהלהיטים הגדולים ביותר.

בהמשך, לאחר שהות בחוץ לארץ, הוא הקים את ‘להקת תמוז’ ואחרי פירוקה יצר את אחד האלבומים החשובים ביותר בתולדות המוסיקה הישראלית; “חתונה לבנה“.

שלום חנוך, הוציא בסך הכל 13 אלבומי אולפן ולמעלה מעשרה אלבומים עם זמרים אחרים, אלבומי הופעות ואלבומי אוספים.

חנוך גם נחשב לבעל תודעה חברתית ופוליטית גבוהה ולאורך השנים הוא משמיע את קולו במחאות ובסוגיות ציבוריות.

מנהלת יחסי ציבור של בית אבי חי הגב’ ורד ליון-ירושלמי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; הסדרה “סיפורים במונו“, המתקיימת כבר 5 שנים בבית אבי חי, מעניקה הזדמנות יוצאת דופן לקהל  להתקרב, לשוחח, לשאול ולקבל תשובות מכמה מהדמויות החשובות והבולטות במוזיקה הישראלית ולחשוף למשתתפים את תהליכי היצירה והתגבשות התוצר המוזיקלי.

סיפורים במונו” עם שלום חנוך, יום שלישי, י’ בטבת, 18/12, בשעה 21:00 בבית אבי חי. מחיר; 60 ₪, סטודנטים; 30 ₪. ניתן להזמין כרטיסים מראש בקופות בית אבי חי. פרטים נוספים באתר בית אבי חי – www.bac.org.il.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן