זכרון יעקב חדשות מינויים במגזר הציבורי

שירי כהן – גונן, הדוברת החדשה של המועצה המקומית זיכרון יעקב

שירי כהן – גונן, ששימשה יועצת תקשורת בכירה במשרד "פרו אסטרטגיה | Pro Strategy" תחליף את אביעד שק שיסיים את תפקידו כדובר המועצה המקומית לאחר כ-3 שנים ◄ כהן – גונן, הודיעה; "מעדכנת, כי החל מהשבוע, אני נכנסת לנעליו הגדולות של אביעד שק וממלאת את תפקיד דוברת המועצה המקומית זיכרון יעקב".
0
0
שירי כהן – גונן, דוברת החדשה של המועצה המקומית זיכרון יעקב | צילום מדף הפייסבוק | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
שירי כהן – גונן

שירי כהן – גונן, מונתה להיות דוברת חדשה של המועצה המקומית זִכְרוֹן יַעֲקֹב שבראשה עומד מר זיו דשא בן ה-53, מאז יולי 2016, כהן – גונן, תחליף את מר אביעד שק שיסיים את תפקידו כדובר המועצה המקומית זיכרון יעקב לאחר כ-3 שנים. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כהן – גונן, כתבה היום  (יום חמישי, ט’ באדר התש”פ) בקצרה, בדף הפייסבוק שלה, כי היא; “מעדכנת, כי החל מהשבוע, אני נכנסת לנעליו הגדולות של אביעד שק וממלאת את תפקיד דוברת המועצה המקומית זיכרון יעקב”..

שירי כהן – גונן, שימשה בעבר כתבת מוניציפאלית במקומון “ידיעות תל אביב” וכן, כתבת מוניציפאלית במקומון “ידיעות רמת גן“.

עד למינויה שימשה הגב’ כהן – גונן, יועצת תקשורת בכירה במשרד “פרו אסטרטגיה – Pro Strategy” חברה לייעוץ אסטרטגי בתחום תקשורת ויחסי ציבור, המעניקה שירות לעשרות לקוחות ובהם הגופים המובילים בכלכלה ובמשק הישראלי.

בבסיס פעילותה של פרו אסטרטגיה עומד הניסיון המקצועי של צוות היועצים עם מערכות התקשורת, העורכים הבכירים, הפרשנים המובילים, הכתבים ובעלי התפקידים בתקשורת הישראלית, הגב’ כהן – גונן, עסקה גם כיועצת תקשורת בתחום בריאות, ויועצת תקשורת לעמותות וארגונים ציבוריים.

בהצלחה עם כניסתה לתפקיד כדוברת המועצה המקומית זִכְרוֹן יַעֲקֹב.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן