היום המיוחד הזה... חדשות יום הניחוח הבינלאומי יופי נעים

שולי רודריג: מה שמשמח את האף אינו בהכרח משמח את העור…

לרגל "יום הניחוח הבינלאומי" - האם מוצרי קוסמטיקה שמריחים טוב טובים גם לעור הפנים? שולי רודריג מנכל חברת הקוסמטיקה הבינלאומית SR COSMETICS משיבה: "איכותו של תכשיר קוסמטי יעיל ומותאם אינותלוי ריח או מארז, ואני ממליצה לכל אישה לקרוא בקפידה את האותיות הקטנות על אריזת המוצר הקוסמטי ולחפש מילה אחת גורלית "Fragrance"– ממנה להימנע. כי אם זה מריח טוב מידי... "ודי לחכימא ברמיזה".
0
0
שולי רודריג מנכל חברת הקוסמטיקה הבינלאומית SR Cosmetics ברקע: MASK COMBMHUO במחיר 299 ₪ | צילום: יחצ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שולי רודריג | SR Cosmetics

יום הניחוח הבינלאומי (International Fragrance Day) נערך מדי שנה ב- 21 במרץ, נועד להזכיר לנו כמה הריח הנעים מוסיף תחושות חיוביות לחיים. הניחוחות יכולים להגיע מבשמים, מקרמים ומוצרי טיפוח ולהם תפקיד חשוב בחיי היום יום, כולנו רוצים לריח טוב ורובנו משתמשים בבשמים, אך מעטים האנשים שיודעים שהבושם לאו דווקא טוב לעור, בושם עלול לגרום להזדקנות מואצת של העור וליצור פיגמנטציה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חברות קוסמטיקה רבות מייצרות מוצרי טיפוח המשלבים בקרמים לעור הפנים והגוף מבשמים שונים אשר יכולים להיות אגרסיביים, ומחלישים את היכולת של העור להגן על עצמו מפני נזקי קרני UV. משמעות הדבר שעור מבושם הופך רגיש יותר לנזקי השמש ולכתמי פיגמנטציה“.

מנכל חברת אס אר מוצרי קוסמטיקה | SR COSMETICS ומפתחת המוצרים, הגב’ שולי רודריג, מסבירה על הבישוּם בתכשירי קוסמטיקה; “תפקיד מרכיבי הבושם FRAGRANCE הינה יצירת מצג “ניחוח” נעים וממכר לקולטנים הקיימים בקצה האף.

בבשמים רבים קיים Olfactory Receptor, סוג של ‘קולטן ריח‘ שעליו נאמר; “מה שמשמח את האף, אינו בהכרח משמח את העור”.

ידוע, כי מופעי אלרגיות וסוגי אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור) מחלה דלקתית כרונית של העור למיניהם נגרמים בגלל שונים. (רובם של אלה שמורים בסודיות בפורמולה) הוכח, כי אותם הפאטלטים | Fhthalates נמצאים במרכיבי בושם רבים.

רודריג, ממליצה להשתמש אך ורק במוצרי טיפוח לעור הפנים המשלבים תרכובות ארומטיות ידידותיות, המצויות בצמחים רבים, כמו; לבנדר, מגנוליה, כמהין ועוד.

הניחוח הטבעי‘ נקרא; “טרפנים” (Terpenes) הנו חומר ממנו מפיקים שמנים אתריים, הנקראים לעתים גם; שמנים ארומטיים, מצמחים שונים.

ובנוסף לריח למוצרי הקוסמטיקה הללו, השפעות וסגולות רפואיות הנתמכות על ידי מחקרים מדעיים אשר בודקים תועלות ברמה הרפואית ל’עור הפנים‘.

השפעתם של צמחים אלו, הינם ברמת השפעה של מרגיעים, אנטי דלקתיים ואַנְטִיסֶפְּטִיִּים (מחטא, נוגד זיהום).

לדברי שולי רודריג; “איכותו של תכשיר קוסמטי יעיל ומותאם אינו תלוי ריח או מארז ואני ממליצה לכל אישה לקרוא בקפידה את האותיות הקטנות על אריזת המוצר הקוסמטי ולחפש מילה אחת גורלית; “Fragrance” ממנה להימנע, כי אם זה מריח טוב מדי… “ודַּי לְחַכִּימָא בִּרְמִיזָא“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן