חדשות בריאות לימודים | קורסים

רמבם ביח’ אוניברסיטאי מכשיר אותך ללימודי רנטגנאות ו’דימות’

מסלול לימודים, הנמשך 3 שנים ומשלב בתוכו לימודים עיוניים וכן התנסות קלינית בקריה הרפואית רמבם, לצד המומחים הגדולים בתחום ומול המכשור מהמתקדמים שיש. המסלול הלימודי, כולל גם תוכנית לימודים אקדמיים באוניברסיטת בר-אילן ◄ "הסטודנטים שבית ספר לרנטגנאות ודימות ב'רמבם' מכשיר, יהוו בסופו של דבר חלק ממערכת הבריאות" - אומרת הגב' חיה לירון, מנהלת בית הספר; "כמעט שאין תחום טיפול רפואי שיכול להתקיים ללא סיוע של מערך הדימות.
0
0

אם תמיד חלמתם על קריירה בתחום הרפואה, אבל פחות בנויים לחדרי ניתוח או סיעוד, ל’רמבם – הקריה הרפואית לבריאות האדם’ יש הצעה מעניינת עבורכם; בבית החולים האוניברסיטאי הגדול בצפון, פועל בית ספר המעניק הכשרה בתחום מרתק ובאחת המסגרות הטובות בארץ – לימודי רנטגנאוּת ו-דימוּת.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מכשיר דימות רפואי בבית החולים האוניברסיטאי רמבם | צילום: דוברות רמבם | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
מכשיר דימות רפואי ברמבם

רמבם – המרכז הרפואי הגדול ביותר בצפונה של ישראל המשמש גם בית חולים אוניברסיטאי, המקיים קשרים הדוקים עם ‘הפקולטה לרפואה של הטכניון’ ומשמש מתקן ההוראה הקלינית העיקרי של הפקולטה, הודיע, כי הוא מכשיר במסגרת בית הספר ללימודי רנטגנאוּת ו’דימוּת‘.

מדובר במסלול לימודים, הנמשך 3 שנים ומשלב בתוכו לימודים עיוניים וכן התנסות קלינית בקריה הרפואית רמבם, לצד המומחים הגדולים בתחום ומול המכשור מהמתקדמים שיש. המסלול הלימודי, כולל גם תוכנית לימודים אקדמיים באוניברסיטת בר-אילן.

“הסטודנטים שבית ספר לרנטגנאות ודימות ב’רמבם‘ מכשיר, יהוו בסופו של דבר חלק ממערכת הבריאות” – אומרת הגב’ חיה לירון, מנהלת בית הספר.

הגב’ לירון, מוסיפה; “כמעט שאין תחום טיפול רפואי שיכול להתקיים ללא סיוע של מערך הדימות. זוהי העתודה המקצועית של המחר.

הסטודנטים שלנו רוכשים ידע רפואי ועקרונות מדעיים חדישים, ואף לוקחים חלק בעבודות מחקר, הכל במסגרת אחת התוכניות המובילות בארץ”.

חיה לירון, מנהלת בבית ספר לרנטגנאות ודימות -רמבם
חיה לירון

סטודנטים הלומדים במסלול הלימודי ברמבם, רוכשים ידע במתן שירות רפואי, אבחוני וטיפולי באמצעות מכשור הדמיה בטכנולוגיה מתקדמת, כגון;

  • סורק אלקטרוני ממוחשב CT,
  • אולטרה-סאונד,
  • תהודה מגנטית MRI,
  • מכשור לצנתורים,
  • פעולות פולשניות, ממוגרפיה,
  • רפואה גרעינית (איזוטופים),
  • הקרנות-(רדיו תרפיה) ועוד.

הלימודים מאפשרים לסטודנטים להתמחות במגוון הפעילויות של עבודת הרנטגנאים; ביצוע צילומ​​י רנטגן במחלקת הדימוּת הרפואי ובמחלקות האשפוז, עזרה לרופא בביצוע בדיקות רנטגניות עם שיקוף, הפעלת מכשור דימות מתקדם (M.R.I – C.T – U.S) ועוד.

כמו כן, ביצוע של בדיקות דימות מתקדמות ופולשניות, טיפול במחלות שונות באמצעות הקרנות, חומרים רדיואקטיביים ו-מאיצים, כמו גם הפעלת ציוד דימות וביצוע בדיקות אבחוניות בעזרת איזוטופים.

“הפעילות השוטפת בבתי החולים וקופות החולים, תלויה רבות בעבודת הרנטגנאים“, מסבירה לירון, “אין ספק שמדובר בתחום בעל חשיבות גדולה למערכות הבריאות, עם סיפוק אדיר לעוסקים בו.

אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו”. אמרה הגב’ לירון, מנהלת בית הספר.

אז מה זה אומר להיות חלק מנבחרת המצטיינים של רמבם? צפוּ בסרטון למעלה. סטודנטים לפרטים ולהרשמה, פנו אל בית ספר לרנטגנאות ודימות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן