מאזני הצדק מחוז הצפון פלילים

רותם מזרחי הורשע בעבירות מרמה וגניבה מנשים עימן היה בקשר

הנאשם רותם מזרחי הבטיח לגב' י.ס. ולבנותיה בכזב הבטחות שונות ויצר מצג כוזב לפיו רכש עבורן כרטיסי טיסה שונים ובכוונתו לנסוע עמן לחופשות באירופה, חופשות אשר התבטלו לטענתו בשל דרישות מקום עבודתו. לימים התברר, התברר, כי מי שהוגדר כ'חסר תעסוקה' במהלך תקופת המגורים המשותפים עם (י.ס) היה עסוק למדי. מזרחי, גנב מביתה מיני אייפד וסכומי כסף שונים, בין היתר, גנב מאות שקלים מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות.
0
0

רותם מזרחי (42) תושב קריית מוצקין, מי מכונה המתחזה הסדרתי, הורשע היום (יום שלישי, י’ט באדר ב’, תשפ”ב) בית משפט השלום בעיר תל אביב, על פי הודאתו בריבוי עבירות של קבלת דבר במרמה, ריבוי עבירות של גניבה וגניבה באמצעות כרטיס אשראי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

מיודענו הנאשם מזרחי, הודה במסגרת הסדר טיעון, בכתב אישום מתוקן, ממנו עולה, כי נהג לגנוב ולקבל דברים במרמה מנשים שונות באמצעות הצגת מצגי כזב. בין היתר, נהג לשקר בנוגע לשמו, עברו, עיסקו, מקום מגוריו ועוד.

רותם מזרחי הורשע בעבירות מרמה וגניבה ממספר נשים עמן היה בקשר ברקע: הדמייה של אשה עם לב שבור על בן זוג שניצל וגנב ממנה כספים | צילום: דוברות המשטרה | צילום: ©depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רותם מזרחי

עולה, כי במהלך שנת 2019, יצר קשר עם אישה (י.ס) באמצעות ‘אפליקציית ההיכרויות‘ לצורך מציאת מקום מגורים, הציג את עצמו בפניה בשם; “רותם ברסלר“.

הוא טען בפניה בין היתר, כי הוא מתגורר בעיר תל אביב, עובד ב’יחידה לאבטחת אישים‘ ובעברו היה קצין ב’יחידת המסתערבים‘.

הנאשם מזרחי, הצהיר הוא משרת כקצין בשירות מילואים ביחידה (להלן באישום זה; מצגי השווא). מזרחי, עשה כן בכוונה ליצור מערכת יחסים רומנטית עם י.ס., כדי שתאפשר לו להתגורר עמה.

עם רקורד שכזה ולאור מצגי השווא שהציג, אפשרה המתלוננת (י.ס) שהתגוררה באוקטובר עד דצמבר 2019 בעיר הרצליה לנאשם רותם מזרחי להתגורר בביתה, יחד עם בנותיה הקטינות.

מנגד בתקופה הרלוונטית לאישום, היה הנאשם מזרחי, מחוסר מקום מגורים והתגורר ברחוב, ללא תעסוקה.

בין הנאשם ו-י.ס, התפתחה מערכת יחסים רומנטית ואינטימית (להלן: “הקשר הרומנטי“) שנמשכה עד לתאריך 31.12.2019 (להלן: “התקופה“) בשל מצגי השווא, אפשרה י.ס, לנאשם להתגורר בביתה.

הנאשם מזרחי, עשה כן בכוונה ליצור מערכת יחסים רומנטית עם י.ס, אשר תאפשר לו להתגורר עמה.

רותם מזרחי הנאשם גנב כ-800 מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות של י.ס…

תוך שהוא, מבטיח לגב’ י.ס. ולבנותיה בכזב הבטחות שונות ויצר מצג כוזב לפיו רכש עבורן כרטיסי טיסה שונים ובכוונתו לנסוע עמן לחופשות באירופה, חופשות אשר התבטלו לטענתו בשל דרישות מקום עבודתו.

רותם מזרחי שהורשע בעבירות מרמה וגניבה ממספר נשים עמן היה בקשר | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רותם מזרחי מטייל

לימים התברר, התברר, כי מי שהוגדר כ’חסר תעסוקה‘ במהלך תקופת המגורים המשותפים עם (י.ס) היה עסוק למדי.

מזרחי, גנב מביתה מיני אייפד וסכומי כסף שונים, בין היתר, גנב מאות שקלים מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות.

הנאשם מזרחי, גנב מביתה סכומי כסף לפי הפירוט הבא: 140 פאונד, 100 יורו וכ-2000 ₪.

כמו כן, רותם מזרחי הנאשם גנב הנאשם כ-800 שקלים מקופות החיסכון של בנותיה הקטינות של י.ס, בכוונה לשלול הכספים שלילת קבע.

בנוסף, במהלך התקופה ובמסגרת הקשר הרומנטי עם י.ס, נטל ונשא שלא כדין וללא היתר מביתה של י.ס, מכשיר אייפד מיני השייך לה וזאת בכוונה לשלול אותו שלילת קבע.

דוברת מחוז תל אביב, באגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, עורכת דין הילה ימיני, מוסיפה לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי במסגרת הסדר הטיעון, הנאשם מזרחי,  הודה בעובדות כתב האישום המתוקן אשר מייחס לו 7 אישומים נוספים בהם פעל באופן דומה.

במסגרת הסדר הטיעון, לא הגיעו הצדדים להסכמות בנוגע לעונש. את התיק ניהלה עורכת דין ענבר גולדשטוף מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי).

אל הכרעת דין – רותם מזרחי.

אל כתב אישום מתוקן – רותם מזרחי.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן