גלריית אנשים גלריית כאן ישראל יופי נעים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ תערוכות | מוזיאונים

רותם חומסקי מדגמנת ורוקדת את חייה וחלומותיה | גלריית כאן ישראל

רותם חומסקי: "התמזל מזלי לדגמן. כבר מעל עשור שנים, לצלמים מוכשרים רבים וביניהם; אופיר גפקוביץ, שאתו עשיתי כבר מספר הפקות מקסימות, כשהשתתפתי בהפקה של אופיר והיה מאוד מהנה" ◄ "אני מצלם גם כשאני ישן... מעיד על עצמו אמן הצילום אופיר גפקוביץ; "תמיד ראיתי את העולם בתוך פריים וצילום. בעיני, הוא יצירה וכל תמונה היא אומנות.
0
0
רותם חומסקי, מדגמנת ורוקדת צילום: OfirGepkowitz | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רותם חומסקי

פורטרטים דיוקנאות, דיוקן, ציור, צילום או כל ייצוג אמנותי אחר של אדם. מטרת המדור שלנו היא להציג את המראה והחזות הכללית של אדם, מקום או טבע, בעיני צלם מוכשר ולעיתים להוסיף לו תובנה לגבי מהותו ואישיותו. ב’גלריה של כאן ישראל | kanisrael | Art Culture Gallery’ יוצגו מיטב צילומים של צלמים מוכשרים של אנשים (צילומי דוגמנות, פורטרטים), בעל חיים, צמחים, דומם, צילומי מזון ומשקאות, בתים, צילומי תקריב מיוחדים (מאקרו), ספורט ימי (גלישה, קייט סרפינג וכ”ו) ועוד ועוד לכל צילום הזווית האומנותית שלו והסיפור המייחד אותו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

גלריית כאן ישראל‘ גאה לארח כאן את רותם חומסקי. צעירה מוכשרת ומשכילה והכי הכי יפה. שרק על עצמה היא יודעת הכי טוב לספר;

“שמי רותם, אני בת 32 וג’ינג’ית גאה. נולדתי וגדלתי בעיר כפר סבא וכיום אני תושבת תל אביב מזה שנה, הנהנית מכל מה שיש לעיר להציע שכעת מסתכם בספורט יחידני על הטיילת ושקיעות יפות. 

לפני שהתמקמתי בעיר הלבנה, גרתי 7 שנים בעיר ירושלים הבנויה, שם סיימתי תואר ראשון בהצטיינות במשפטים ותקשורת מטעם האוניברסיטה העברית.

לאחר התואר, הִתְמָחֵיתִי במחלקת בגצים בפרקליטות המדינה והִתְנַסֵּיתִי בתחום התקשורת כתחקירנית ב’חדשות ערוץ 2‘.

למרות שאני מוסמכת לעריכת דין, בחרתי בשנים האחרונות, דווקא לעסוק בחינוך וכיום אני רכזת בארגון נוער טכנולוגי, אשר מטרתו לצמצם פערים טכנולוגיים ולהעניק לנוער פֵּרִיפֶרְיָאלִי הזדמנות להיות חלק מהסטראט אפ ניישן.

בזמני הפנוי, אני נהנית מספורט וריקוד, כמו; זוּמבה (Zumba), סלסה (Salsa), בצאטה (Bachata), ריקוד היפ הופ (Hip hop) כתיבה וקריאת רוֹמָנִים.

אני מאוד אוהבת לטייל ולפני “עידן הקורונה” זכיתי לטייל בכ-30 מדינות ב-שש יבשות.

בנוסף התמזל מזלי לדגמן. כבר מעל עשור שנים, לצלמים מוכשרים רבים וביניהם; אופיר גפקוביץ, שאיתו עשיתי כבר מספר הפקות מקסימות, כשהשתתפתי בהפקה של אופיר והיה מאוד מהנה.

אופיר, מאיר פנים, מתחשב, מקצוען. האווירה הייתה נינוחה וכִּיַּיפְת והתמונות, יצאו פגז 🙂. בעתיד אני חולמת להמשיך ליהנות מהעשייה שלי ומאחלת לכולנו לשוב לשגרה נורמלית ומקווה שגם נזכה לשוב ולטייל בעולם ללא “סגרים” ו”מסיכות“.

אופיר גפקוביץ, מצלם גם כשהוא יָשֵׁן

“אני מצלם גם כשאני ישן… מעיד על עצמו אמן הצילום אופיר גפקוביץ; “תמיד ראיתי את העולם בתוך פריים וצילום. בעיני, הוא יצירה וכל תמונה היא אומנות.

מה אני אוהב לצלם?

כמעט הכל, באמת! אני בעיקר מצלם אנשים (צילומי דוגמנות, פורטרטים), צילומי מזון ומשקאות, בתים, צילומי תקריב מיוחדים (מאקרו), ספורט ימי (גלישה, קייט סרפינג וכדומה), בעלי חיים ועוד ועוד.

בעיני תמונה הרי שווה יותר מ- 1000 מילים אז כל מילה נוספת מיותרת”. השאר מופיע באתר אמנות הצילום – אופיר גפקוביץ :).

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן