אילת חדשות נדל"ן תיירות | נופש

ראש העיר אילת: נשנה המדיניות ל’דירות Airbnb’ נאסור וילות עסקיות

ראש עיריית אילת מר אלי לנקרי בכנס עיר הנדלן; "העיר אילת ניצחה את הקורונה... מתוכננים להיבנות בעיר עוד 6,000 חדרי מלון חדשים... אנו פועלים כל העת להשביח את המוצר התיירותי בתוכן דוגמת אירוח מיס יוניברס העולמי שיחשוף את אילת בפני למעלה מ – 600 מיליוני צופים בעולם וישים את אילת על מפת התיירות העולמית".
0
0

“העיר אילת ניצחה את הקורונה, והשבוע הנוכחי בו אנו מארחים כנס נדלן ענק לצד אירוע יוקרתי בינלאומי “מיס יוניברס” הוא דוגמא לכך” – כך אומר ראש עיריית אילת – אלי לנקרי במסגרת כנס ‘עיר הנדלן 2021’ המתקיים השבוע באילת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ראש העירייה מר לנקרי, השתתף בפאנל בנושא; “עידן חדש במלונאות” שבו השתתפו גם מנכל משרד התיירות מר אמיר הלוי, מנהל מרחב חיפה ברשות מקרקעי ישראל מר אילן דגני, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון מר ליאון אביגד, ומנכל רשת מלונות פתאל מר אביה מזרחי מגן.

לנקרי, התייחס בדבריו לבנייה בעיר בשטחי מלונאות, ואמר, כי; “כיום יש בעיר אילת 12,000 חדרי מלון ומתוכננים להיבנות עוד 6,000 חדרים.

כמו בתל אביב, גם בעיר אילת בתי המלון נכנסים לתוך העיר, דוגמת מתחם המלונאות בראון 42 מעלות המוקם בתוך העיר וגם מלונות שייבנו בשטח שדה התעופה הישן שפונה מטבורה של העיר”.

דברי לנקרי, מגיעים על רקע הפרסום של שני מכרזים של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות להקמת בתי מלון חדשים באילת באזור שדה התעופה הישן והלגונה בחוף הצפוני של העיר ובהם 1,893 חדרי מלון חדשים, זאת, לאחר כמעט 20 שנה של קיפאון בבניית שטחי מלונאות בעיר.

מטעם משרד ‘ארנה פרי יחסי ציבור ותקשורת שיווקית’ מסרה הגב’ איריס מיזן, לאתרכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי מר אילן דגני נציג רמ”י, הוסיף, כי עד סוף השנה יהיו מכרזים באילת לבניית עוד 1,800 יחידות דיור למלונאות.

עוד הוסיף ראש העירייה מר לנקרי; “בשנים האחרונות התפתחה בתוך העיר אילת גם תיירות משנית שהולכת ומתעבה עם למעלה מ-3,500 יחידות דיור Airbnb.

בימים אלו, אנו קובעים את מדיניות העירייה בנושא. אנו נאסור בצורה מוחלטת השכרת וילות פרטיות, דבר הגורם נזקי רעש והטרדה גדולים בתוך השכונות.

נתאים בעירייה את המדיניות הן לצורכי התייר והן לרווחת תושבי העיר לרבות חקיקה בנושא.

ראש העיר אילת; “יותר אנשים מגיעים לאילת ברכב ולא בטיסה על רקע סגירת של שדה דב…

כראש העיר אילת, תפקידי להביא מוצר תיירותי משופר ככל האפשר החל מתשתיות דרך תוכן ועבור דרך פיתוח.

בהקשר זה אילת נמצאת בתנופת פיתוח אדירה הן בעיר והן באזור התיירות, דוגמת העבודות לפיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה, שמתחילות בימים אלה בהשקעה כוללת של 800 מיליון שקל.

בצד האחר, אנו פועלים כל העת להשביח את המוצר התיירותי בתוכן דוגמת אירוח מיס יוניברס העולמי שיחשוף את אילת בפני למעלה מ- 600 מיליוני צופים בעולם וישים את אילת על מפת התיירות העולמית.

זאת לצד כנסים מובילים, פסטיבלים ואירועי ספורט בינלאומיים, בניית פארק מים ענק בחלקה הדרומי של העיר ופיתוח שטח שדה התעופה המתפנה שיכלול בחלקו הדרומי מתחם בילוי ופנאי – פארק הטרמינל, מגורים ונופש בחלק המרכזי ושטחי תעסוקה בחלקו הצפוני”.

אלה מצטרפים כמובן לקריית ספורט בינלאומית הנבנית בעת הזו ומכרז RFI שפרסם משרד התיירות לבניית מרכז כנסים וירידים“.

לנקרי, התייחס גם לנושא התחבורה לעיר אילת כשנאמר בפאנל שיותר ויותר אנשים מגיעים לאילת ברכב ולא בטיסה על רקע סגירת של שדה דב והקמת שדה התעופה “רמון” בצפון העיר אילת.

לדברי לנקרי, העיר, נערכת ליישם תכנית אב רחבה ל’תחבורה‘ הכוללת הרחבת אזורי החנייה, שיפור התחבורה הציבורית, הנגשת נמל התעופה הבינלאומי על שם אילן ואסף רמון לתוך העיר על ידי נתיב נסיעה מהיר, יצירת כבישים עוקפים בתוך העיר לצד המשך הרחבת כביש הערבה והרכבת לאילת.

את דבריו סיכם מר לנקרי בדרישה מן הממשלה, לתת לעיר אילת את העוגנים הנדרשים בתחומי; תחבורה, בריאות ותעסוקה, כדי לממש את הפוטנציאל האדיר שלה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן