חדשות פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק תיירות | נופש

קרבט & וייס מבשרת על לקוח חדש מתחום התיירות: מלון ניאה בגליל

מלון הבוטיק NEA, ניאה הוא המלון היחיד בגליל כולו, שמציע חווית לייף סטייל שלמה הכוללת מתחם ספא גדול המציע טיפולים ייחודיים, מסעדת שף, וילות עם בריכה פרטית, והכל במרחק הליכה קצרצר מאחד החופים היפים בארץ של מושב שבי ציון ◄ מלון ניאה, מוקף במרחבי טבע, עם פינות שאנטי, בריכה חיצונית גדולה המציעה בר בצמוד וגולת הכותרת - מסעדת שף גלילית בקונספט הגשה אישית בהובלת שף שלומי נחום.
0
0
מלון NEA במושב שָׁבֵי צִיּוֹן שבגליל
מלון NEA שָׁבֵי צִיּוֹן

קרבט & וייס, סוכנות בוטיק לייעוץ וניהול תקשורת, יחסי ציבור ותוכן*, שמח להודיע, כי הוא מתחיל לייצג את אחד המלונות הקסומים הנמצא על רצועת חוף הגליל המערבי, מלון NEA במושב שָׁבֵי צִיּוֹן, שבשטחי המועצה האזורית מטה אשר, המתחדש בימים אלו, לאור שינוי בעלות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

NEA, הוא המלון היחיד בגליל כולו, שמציע חווית לייף סטייל שלמה הכוללת מתחם ספא גדול המציע טיפולים ייחודיים, מסעדת שף, וילות עם בריכה פרטית, והכל במרחק הליכה קצרצר מאחד החופים היפים בארץ של מושב שבי ציון.

מה זה ניאה? אנשי המקום מסבירים, כי מקור השם, טמוּן ביישוב ביזנטי קדום, שהיה בסמוך למלון ונקרא; NEA COMEE, בלטינית משמעותו “חדש”, אבל בשבילכם NEA, היא קודם כל המקום שייקח אתכם לחופשה מפנקת, חופשית ונהנתנית – בלי שתתנצלו על זה!

מלון הבוטיק NEA במושב שָׁבֵי צִיּוֹן, מוקף במרחבי טבע, עם פינות שאנטי, בריכה חיצונית גדולה המציעה בר בצמוד וגולת הכותרת – מסעדת שף גלילית בקונספט הגשה אישית בהובלת שף שלומי נחום.

חדר במלון ניאה במושב שָׁבֵי צִיּוֹן שבגליל
חדר במלון ניאה

מסעדת השף גלילית מציעה אוכל מוקפד ומוצרים טריים מהשוק ומהים – כל זאת במטבח פתוח וטאבון במרכזו, אשר יחד עם מוזיקה סוחפת יוצרים אווירה חיה וססגונית, קולינריה עדכנית ובעיקר – מקום שלא תרצו לעזוב.

מדובר ללא ספק במקום הנכון מלון הבוטיק NEA לכל מי שרוצה להתנתק, להירגע, להתרענן, להתפנק, ובעיקר- לא להתפשר.

קרבט & וייס, סוכנות בוטיק לייעוץ וניהול תקשורת, יחסי ציבור ותוכן

*קרבט & וייס, סוכנות בוטיק לייעוץ וניהול תקשורת, יחסי ציבור ותוכן, הוקמה כבר בשנת 2012, על ידי השותפות מאיה קרבט ונירית וייס, ששני עשורים עבדו וניהלו את מותגי התוכן המובילים בישראל.

וכן, הן המתמחות בבניית אסטרטגיה תקשורתית למותגים, על ידי יחסי ציבור קלאסיים, דרך כל אמצעי המדיה – תקשורת מודפסת, דיגיטלית ומשודרת והן ביצירת תוכן שמביא ליחסי ציבור בכל הפלטפורמות.

סוכנות קרבט & וייס, נותנת שירותים של 360 מעלות בכל סוגי המדיה.

השתיים הגב’ מאיה קרבט והגב’ נירית וייס, מציעות מגוון רחב של שירותים בכל הפלטפורמות, עבור חברות ומותגים בתחומי הלייף סטייל, תרבות, מדיה וקולינריה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן