חדשות פסח קהילה קיבוץ

קיבוצים יארחו משפחות נזקקות וחיילים בודדים ב’סדר פסח קיבוצי’

כמדי שנה פותחים הקיבוצים ברחבי הארץ את דלתותיהם, ומארחים בשולחן הסדר עשרות משפחות ויחידים מעוטי יכולת. בנוסף למשפחות, הקיבוצים, יארחו גם חיילים בודדים לסדר פסח קיבוצי ◄ עפרי רביב, ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית; "זוהי מצווה אנושית ויהודית לחבר בין מי שאין לו איך או עם מי לחגוג, ובין קיבוצים ברחבי הארץ, על מנת שכל אחד ואחת במדינת ישראל ישב בערב פסח לשולחן החג".
0
0
עפרי רביב ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית ברקע: ליל סדר בקיבוץ | צילום: נמרוד עוז
עפרי רביב

גם השנה, יצאו ב’תנועה הקיבוצית’ בקריאה למשפחות ויחידים שאין ידם משגת להכין את החג, או אזרחים וחיילים בודדים שאין להם עם מי לשבת אל שולחן הסדר, לבוא ולהתארח בסדרי הפסח הקיבוציים ללא כל תשלום. בעקבות הקריאה, יתארחו בקיבוצים עשרות משפחות וחיילים בודדים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית החבר עפרי רביב, מסר, כי; “אנחנו שמחים שגם השנה הקיבוצים יפתחו את דלתם ולבם במטרה לסייע לכל אחת ואחד במדינה שאין להם איך או עם מי לחגוג את ליל הסדר.

דובר התנועה הקיבוצית מר יאיר פז, מסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית החבר רביב, הוסיף, כי; “זוהי מצווה אנושית ויהודית לחבר בין מי שאין לו איך או עם מי לחגוג, ובין קיבוצים ברחבי הארץ.

זאת על מנת שכל אחד ואחת במדינת ישראל ישב בערב פסח לשולחן החג. כָּל דִכְפִין – יֵיתֵי וְיֵיכֹל, כָּל דִצְרִיךְ – יֵיתֵי וְיִפְסַח“. וסיכם ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה של התנועה הקיבוצית החבר רביב.

יצוין כי ברחבי הארץ, יש עוד קיבוצים המעוניינים לארח משפחות ויחידים אשר אין ידם משגת להכין את החג, או אזרחים וחיילים בודדים שאין להם עם מי לשבת אל שולחן ליל הסדר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן