חדשות בריאות מינויים במגזר הציבורי

פרופ’ שלמה מור-יוסף ימונה ליור דירקטוריון לאומית שירותי בריאות

פרופ' מור יוסף צפוי להחליף את יעקב (קוקי) אדרי, המכהן כיושב ראש לאומית שירותי בריאות ב- 15 השנים האחרונות ◄ פרופ' שלמה מור-יוסף נחשב רופא, מומחה במיילדות וגניקולוגיה, כיהן עד לאחרונה כמנכל 'רשות האוכלוסין וההגירה' וקודם לכן כמנכל המוסד לביטוח לאומי.◄ פרופ' מור-יוסף, יתמנה גם לדירקטור, ומינוי זה, ייכנס לתוקף ביום 1 במאי 2022.
0
0
פרופ’ שלמה מור-יוסף יושב ראש דירקטוריון 'לאומית שירותי בריאות' | עיבוד צילום: שולי סונגו©
פרופ’ שלמה מור-יוסף

פרופ’ שלמה מור-יוסף, יהיה המינוי הבא של לתפקיד יושב ראש דירקטוריון לאומית שירותי בריאות, כך נודע היום (יום ראשון, י”ט באדר א’ התשפ”ב) לאחר שהוועדה הציבורית לבחירת יושב ראש קופת חולים לאומית לאומית שירותי בריאות, בראשות השופט (בדימוס) איתן אורנשטיין, בחרה בפרופ’ שלמה מור-יוסף ליושב ראש הדירקטוריון של לאומית.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

פרופסור מור יוסף צפוי להחליף את יעקב (קוקי) אדרי, המכהן כיושב ראש לאומית שירותי בריאות ב- 15 השנים האחרונות.

לאומית שירותי בריאות (בעבר קופת חולים לאומית) נחשבת הקטנה ביותר מבין 4 קופות החולים במדינת ישראל ומספקת שירותי בריאות ללמעלה מ-730,000 חברים.

הוועדה הציבורית לבחירת יושב ראש לאומית שירותי בריאות, בראשות כב’ השופט (בדימוס) איתן אורנשטיין, בחרה בפרופ’ שלמה מור-יוסף ליושב ראש הדירקטוריון של לאומית.

פרופ’ שלמה מור-יוסף צפוי להחליף  את יעקב (קוקי) אדרי, היושב ראש הוותיק והמוערך של לאומית ב-15 השנים האחרונות. המינוי, ייכנס לתוקף ב-1 ביולי 2022.

הוועדה הציבורית בה חברים גם פרופ’ גבי בן נון ודר’ יצחק ברלוביץ, קיימה “הליך פתוח לבחירת היושב ראש“, בהתאם לתקנון הקוּפה ולאחר בחינת המועמדים שניגשו וקיום ראיונות עם חלק מהם, החליטה הוועדה, בהסכמה פה אחד, על בחירתו ומינויו של פרופ’ מור-יוסף.

פרופ’ שלמה מור-יוסף נחשב רופא, מומחה במיילדות וגניקולוגיה, כיהן עד לאחרונה כמנכל ‘רשות האוכלוסין וההגירה‘ וקודם לכן כמנכל המוסד לביטוח לאומי.

במשך שנים רבות ניהל פרופ’ מור-יוסף את בית החולים הדסה בירושלים, ולפני כן, גם במשך שנים אחדות – גם את בית חולים סורוקה בעיר באר שבע.

יועץ תקשורת של משרד ‘ליאת אריאב – תקשורת ויחסי ציבור‘ מר מאור רחמני כי מנימוקי הועדה למינוי, נאמר, כי; “פרופ’ שלמה מור-יוסף הינו בעל ידע וניסיון מצטבר מוכח, במערכות ציבוריות ככלל ומערכת הבריאות בפרט.

לפרופ’ שלמה מור-יוסף היכרות מעמיקה של מערכת הבריאות, על מוסדותיה השונים, בין השאר – מניסיונו בצהל ומניסיונו בניהול בית החולים סורוקה וכן את המרכז הרפואי הדסה.

לפרופ’ מור-יוסף, יש גם ניסיון רב שנים בניהול מערכות ציבוריות גדולות, בין היתר שימש מנכל המוסד לביטוח לאומי ולאחרונה מנכל רשות האוכלוסין וההגירה.

בכל אלה, הפגין פרופ’ מור-יוסף, יכולות ניהול, בצד ביצועים מרשימים, תוך התמודדות עם אתגרים משמעותיים. הוא ביצע רפורמות משמעותיות, גילה יוזמה ועשייה מבורכת, והשאיר את חותמו במוסדות שאותם ניהל”.

בהתאם לתקנון, פרופ’ מור-יוסף, יתמנה גם לדירקטור, ומינוי זה, ייכנס לתוקף ביום 1 במאי 2022.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן