הריון | לידה | תינוקות חדשות בריאות

פרופ’ עופר לביא מנהל מח’ נשים ויולדות בית חולים כרמל

פרופ' עופר לביא (57), הינו פרופ' חבר קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון ושימש בעבר כיושב ראש האיגוד הישראלי לגינקולוגיה אונקולוגית בישראל. עד היום, כתב פרסם והיה שותף פרופ' לביא למעלה מ- 150 מאמרים ומחקרים קליניים בתחום הגינקולוגיה השפירה והגינקולוגיה הממארת.
0
0
פרופ' עופר לביא, מנהל מחלקת נשים ויולדות ב'מרכז הרפואי כרמל' | צילום: אלי דדון
פרופ’ עופר לביא, מנהל מחלקת נשים ויולדות ב’מרכז הרפואי כרמל’ | צילום: אלי דדון | עיבוד צילום: שולי סונגו©

פרופ’ עופר לביא הוא מנהלה החדש של מחלקת נשים ויולדות בבית חולים כרמל ובמסגרת תפקידו ינהל את כל מערך נשים ויולדות של המרכז הרפואי כרמל. פרופ’ לביא בן 57, מחליף בתפקידו את פרופ’ רון אוסלנדר אשר שימש כמנהל המחלקה במהלך 15 השנים האחרונות ופרש לאחרונה לגמלאות.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

לביא, נולד בעיר ירושלים למד ב’הדסה ירושלים‘ והתמחה ב’בית חולים שערי צדק‘ שבירושלים. בשערי צדק, שימש פרופ’ לביא בתפקיד כסגן מנהל היחידה ל’גינקולוגיה כירורגית‘ ו-אונקולוגית.

עם כניסתו לתפקיד אמר פרופ’ לביא; “אני מקבל מחלקה לתפארת ואני רוצה ופועל לשימור היתרונות והמצוינות של המחלקה, תוך כדי קידום והעמדת דור צעיר איכותי ומוכשר, המתמחים שלנו  הם הכוח האמתי של המחלקה.

אפעל גם להכנסת טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות הקיימות ומשתכללות מידי יום למחלקת נשים ויולדות שלנו”.

דובר המרכז הרפואי כרמל מר אלי דדון, מסר לפורטל ’כאן ישראל kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; מדובר בניהול אחד המערכים הגדולים והמורכבים ביותר בביה”ח עם למעלה מ-60 מיטות אשפוז, חדר מיון נפרד, חדר ניתוח ייעודי בתוך חדרי הלידה, מחלקת אישפוז נשים, מחלקת הריון בסיכון, מחלקת יולדות, מחלקת פוריות ועוד.

פרופ’ עופר לביא, ניתח את החולה הראשונה בישראל שעברה כריתה משמרת פריון

מערך הנשים והיולדות של כרמל, נבחר כמרכז מצוינות מוביל בשנים 2016-17 מכלל בתי החולים של “הכללית”. המחלקה מככבת כמחלקה מצטיינת בהוראה מטעם הפקולטה לרפואה בטכניון ובנוסף נבחרים בכל שנה גם מספר רב של רופאי המחלקה כמצטיינים ובולטים בהוראת דור העתיד של הסטודנטים לרפואה בישראל.

ב 1999 הגיע פרופ’ לביא מירושלים לכרמל, הקים וביסס את היחידה לגניקולוגיה כירורגית ואונקולוגית אותה ניהל כ-16 שנה.

פרופ’ לביא הגדיל את נפח פעילות היחידה תוך שימור ושיתופי הפעולה עם המרכז האונקולוגי במרחב, שתופי פעולה עם המחלקות הכירורגיות בכרמל וביסוס התחום של שימור פריון בחולות אונקולוגיות.

פרופ לביא ניתח את החולה הראשונה בישראל אשר עברה כריתה משמרת פריון, על רקע של ממאירות  בצוואר רחם. בסופו של התהליך ילדה האישה בבית חולים כרמל לראשונה בישראל תינוק בריא ושלם .

פרופ’ לביא, הינו פרופ’ חבר קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון ושימש בעבר כיושב ראש האיגוד הישראלי לגינקולוגיה אונקולוגית בישראל. עד היום, כתב פרסם והיה שותף פרופ’ לביא למעלה מ- 150 מאמרים ומחקרים קליניים בתחום הגינקולוגיה השפירה והגינקולוגיה הממארת.

אחד המחקרים הבולטים של פרופ’ לביא, עסק בקשר שבין גנטיקה וממאירויות גינקואונקולוגיות. מדובר במחקר אשר גרר מחקרים רבים המצוטטים עד היום ברחבי העולם.

לפרופ’ לביא אין הרבה זמן פנוי, אבל בזמנו החופשי הוא משמש גם כיועץ לענייני גניקולוגיה של… ‘גן החיות התנכי’  בירושלים, היה שותף פעיל לפרויקט הפריית ה-פילות האסיאתיות כמו גם למחקרים גינקולוגים נוספים בגן החיות התנכי בירושלים.

“אני מאמין גדול בשיתופי פעולה וחושב שתפקידה של המחלקה שלנו הוא לעשות רפואה העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, וזאת תוך כדי מתן שירות אופטימלי ושירותי רפואה מהמתקדמים בארץ ובעולם” סיכם פרופ’ עופר לביא.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן