כאן עכו מופעים

פסטיבל עכו ה-38 הבינלאומי לתיאטרון אחר ננעל בהצלחה

כ-150 אלף מבקרים פקדו את רחובות העיר עכו בארבעת ימי הפסטיבל ונהנו מחוויית התיאטרון הגדולה של ישראל ◄ראש העיר עכו, מר שמעון לנקרי; "הפסטיבל היווה מוקד משיכה ועניין ליוצרים לקהל מכל הארץ. אני גאה ושמח לקדם, שנה אחר שנה, יצירות שפעמים רבות לא מוצגות על הבמות המרכזיות, אך יש בהן אמירה חברתית-ערכית...".
0
0
ראש העיר עכו, מר שמעון לנקרי, עם מנכל פסטיבל עכו מר אלברט בן שלוש מעניקים עיטור יקיר הפסטיבל למר ג׳קי בכר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ראש העיר עכו, מר שמעון לנקרי, עם מנכל פסטיבל עכו מר אלברט בן שלוש מעניקים עיטור יקיר הפסטיבל למר ג׳קי בכר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בעיריית עכו, מרוצים מאד, זאת לאחר שבסוכות ננעל ‘פסטיבל עכו ה-38 הבינלאומי לתיאטרון אחר’ נרשמה לו הצלחה גדולה. במהלך ארבעת ימי הפסטיבל, חרף גשם שוטף באחד הימים, גדשו את רחובות ‘העיר העתיקה עכו’ כ-150 אלף מבקרים אשר צפו בהיצע רחב של “הצגות בועטות” וביניהן שמונה הצגות מקור ישראליות, שלוש הצגות בינלאומיות עטורות פרסים ויותר מ-30 מופעי רחוב מהארץ ומהעולם. התפוסה בהצגות עמדה על יותר מ-90 אחוז.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

ראש העיר עכו, מר שמעון לנקרי, לא הסתיר את שביעות רצונו; “הפסטיבל היווה מוקד משיכה ועניין ליוצרים לקהל מכל הארץ. אני גאה ושמח לקדם, שנה אחר שנה, יצירות שפעמים רבות לא מוצגות על הבמות המרכזיות, אך יש בהן אמירה חברתית-ערכית.

אני מודה  ליוצרים, המחזאים, הבמאים, המפיקים והשחקנים הרבים שלקחו בפסטיבל המיוחד הזה ולקהל הרחב שבא לצפות בהצגות וליהנות מנופי העיר. אני מודה לשרת התרבות הגב’ מירי רגב ולמשרד התרבות על התמיכה חסרת הפשרות בפסטיבל ובהצלחתו”.

דובר עיריית עכו מר שרון דהאן, יודע לספר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; “השנה הפסטיבל פתח את הדלתות לקהל אחר והציג מגוון של הצגות בעלות אמירה חברתית ערכית המציגות את הנושאים והקולות השונים בחברה הישראלית.

█ מנכל הפסטיבל, מר בן שלוש; מעז יצא מתוק. הפסטיבל השנה, נתן ביטוי לזרמים הרבים והמגוונים בחברה הישראלית

הצגות מרתקות של יוצרים וותיקים וצעירים, יהודים וערבים, דתיים וחילונים אשר ביחד משרטטים את הלך הרוח והמציאות של החברה הישראלית.

האופי המיוחד של הפסטיבל השנה הביא לכך שלראשונה הגיע קהל מגוון יותר שלא פקד את הפסטיבל בשנים האחרונות וניתן היה לראות, משפחות חילוניות, מסורתיות ודתיות כאחד.

הזמר אייל גולן באירוע הפתיחה של פסטיבל עכו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הזמר אייל גולן באירוע הפתיחה של פסטיבל עכו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

אלו באו לצפות בהצגות התיאטרון, ליהנות ממופעי הרחוב על רקע עיר הנמל העתיקה ולשוטט בסמטאות שוקקות החיים. באירוע הפתיחה של הפסטיבל הופיע הזמר אייל גולן והוענק עיטור יקיר הפסטיבל ליוצר ג’קי בכר על יצירתו האמנותית רבת השנים לקידום תיאטרון הרחוב והפעילות במרחב הפתוח בפסטיבל עכו.

כמו כן, במהלך פסטיבל עכו, נערכה קבלת פנים חגיגית לשגרירים ונספחי תרבות מ-18 מדינות”. מנכל הפסטיבל, מר אלברט בן שלוש, סיכם; “מעז יצא מתוק. הפסטיבל השנה, נתן ביטוי לזרמים הרבים והמגוונים בחברה הישראלית ואין שמח ממני על התוצאה. פסטיבל עכו, הוכיח, כי הוא כאן כדי להישאר לטובת עם ישראל על גווניו ושבטיו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן