עיצוב פנים צרכנות

פולירון לשוק המלונאות ושווק פתרונות שינה לחדרי אירוח

אחד הפרמטרים החשובים בחופשה, הוא מקום הלינה ואיכות השינה. למרבית האנשים, יש 'תנוחת שינה ייחודית' וחלקם לא מצליחים לשכב בנוחות ומתקשים להירדם בחופשה בבתי המלון והאירוח. מנכל פולירון, מר יעקב (קובי) פודה; "פולירון, מתמידה כל העת להתחדש ולהתפתח ומשקיעה משאבים רבים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. מעבר לשוק הפרטי, אנו נכנסים כעת גם לשוק המלונאות ומתחילים לשווק את מזרני האיכות שלנו גם לחדרי אירוח במלונות בישראל.
0
0
פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים | צילום ניר עצמון
פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים | צילום: ניר עצמון

פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים, נכנס לשוק המלונאות בישראל והשיק בימים אלה ב’תערוכת הוטקס’ מיטה וספה יוקרתית לחדרי אירוח.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אחד הפרמטרים החשובים בחופשה, הוא מקום הלינה ואיכות השינה. למרבית האנשים יש תנוחת שינה ייחודית וחלקם לא מצליחים לשכב בנוחות ומתקשים להירדם בחופשה בבתי המלון והאירוח. חופשה מוצלחת, נמדדת גם באיכות השינה על מזרן נוח ואיכותי שיגרום לכך ש”נפתח” את בוקר החופשה על הצד הטוב ביותר.

פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים, נכנס לשוק המלונאות בישראל והשיק בימים אלה בתערוכת “הוטקס” מיטה וספה יוקרתית לחדרי אירוח.

משרד “אלדר תקשורת ויחסי ציבור” הוותיק המתמחה ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי בתחומי צרכנות, עיצוב, בריאות, הורות ולייף-סטייל באמצעות הגב’ שרון כהן-שובלי מנהלת לקוחות, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; “תערוכת הוטקס” הבינלאומית, נערכת בסוף חודש נובמבר, מדי שנה ומוצגות בה החברות המובילות בתעשיית האירוח וענף הקמעונאות בישראל.

חברת פולירון, הציגה בתערוכה; מיטה חדשה וספה יוקרתית המותאמות לחדרים ב-בתי מלון. לדברי מנכל פולירון, מר יעקב (קובי) פודה; “פולירון, מתמידה כל העת להתחדש ולהתפתח ומשקיעה משאבים רבים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

למרבית האנשים יש תנוחת שינה ייחודית וחלקם לא מצליחים לשכב בנוחות ומתקשים להירדם בחופשה
למרבית האנשים יש תנוחת שינה ייחודית וחלקם לא מצליחים לשכב בנוחות ומתקשים להירדם בחופשה

מעבר לשוק הפרטי, אנו נכנסים כעת גם ל‘שוק המלונאות’ ומתחילים לשווק את מזרני האיכות שלנו גם לחדרי אירוח במלונות בישראל.

ב‘תערוכת הוטקס’ שבה השתתפנו השבוע, השקנו מיטה וספה מיוחדות במינן שאני סמוך ובטוח שישדרגו את רמת החופשה בישראל“. לפרטים נוספים – לחץ כאן.

 פולירון, מותג המזרנים מקיבוץ זיקים

חברת פולירון מקיבוץ זיקים, מייצרת מזרנים ופתרונות שינה מאז 1971. מוצרי פולירון, נמכרים במגוון רשתות שינה וחנויות עצמאיות ברחבי הארץ. פולירון, מציעה מגוון פתרונות שינה לרבות; מזרנים, כריות, מערכות שינה מתכווננות, ספות, מיטות נוער, ספות אירוח, אביזרים משלימים ועוד.

מוצרי החברה, נמכרים בעשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות מוסדיים ומלונות. כלל המזרנים של המותג משלבים את מיטב הטכנולוגיות, באישור תו התקן האירופאי של איכות הסביבה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן