כאן עכו ספורט ישראל

עכו רושמת שיא של תחרויות טניס בינלאומיות בישראל

ב-1 במאי, יתקיימו בעיר עכו ברצף שתי תחרויות פיוצ'ר רצופות לגברים, כחלק מסבב ג'ויס אייזנברג, על סך פרסים של 15 אלף דולר. בתחרויות, לכבודו של מאמן נבחרות מרכזי הטניס – רונן מורלי, צפויים להשתתף שחקנים מסגל נבחרת הדייויס של ישראל. במקביל לתחרות הגברים הראשונה תתקיים גם תחרות לנשים לזכרה של מרג'ורי שרמן, על סך פרסים של 15 אלף דולר, עם הזדמנות לתושבי עכו לצפות בדור העתיד של הטניס הנשי בישראל.
0
0
עכו רושמת מספר שיא של תחרויות בינלאומיות במרכז לטניס בישראל | צילום: דוברות עיריית עכו
עכו רושמת מספר שיא של תחרויות בינלאומיות במרכז לטניס בישראל | צילום: דוברות עיריית עכו

העיר עכו, רושמת מספר שיא של תחרויות בינלאומיות במרכז לטניס בישראל. מדובר בחגיגה של תחרויות טניס בינלאומיות, לנוער ולבוגרים, צפויה בחודש הקרוב במרכז לטניס בישראל – אזורי עכו, המהווה המשך למסורת השנתית של טורנירים אלה בעיר מהקמת המרכז לפני כשבע שנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

זהו מספר שיא של 4 תחרויות המתקיימות הודות לספונסרים ולשיתוף פעולה של המרכז לטניס בישראל, איגוד הטניס ועיריית עכו. השבוע, נפתחה במעמד ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי התחרות הבינלאומית לגילאי 14, לבנים ולבנות, לזכרו של אסף רוזנפלד הי”ד, אשר הפכה כבר למסורת. רוזנפלד, יליד עכו ושחקן טניס מצטיין בעברו, נהרג ב-1998 בקרב באזור ‘מוצב כרכום‘ בדרום לבנון ומנהל המרכז, מר אלעד רוט, ששיחק אתו בילדות, יזם את הטורניר לזכרו.

דובר עיריית עכו מר שרון דהאן, מסר לפורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; מה-1 במאי, יתקיימו ברצף שתי תחרויות פיוצ’ר רצופות לגברים, כחלק מסבב ג’ויס אייזנברג, על סך פרסים של 15 אלף דולר.

בתחרויות, לכבודו של מאמן נבחרות מרכזי הטניסרונן מורלי, צפויים להשתתף שחקנים מסגל נבחרת הדייויס של ישראל. במקביל לתחרות הגברים הראשונה תתקיים גם תחרות לנשים לזכרה של מרג’ורי שרמן, על סך פרסים של 15 אלף דולר, עם הזדמנות לתושבי העיר לצפות בדור העתיד של הטניס הנשי בישראל.

זו תהיה הזדמנות לשחקני העתיד בעכו לצפות בטניס איכותי, כאשר במרכז תכנית תחרותית מצוינת עם שחקנים ושחקניות בצמרת הדירוג לנוער. בין השחקנים הבולטים; איתן רפאל, טלי מליכין (זכתה בעבר באליפות ישראל לגילאי 10), שביט הררי, איתי עזרא, שחר בן אריה, קארימאן בוקעאי ויובל נוריאל.

התחרות הבינלאומית לגילאי 14, לבנים ולבנות, לזכרו של אסף רוזנפלד הי”ד

מלבד התכנית התחרותית, במרכז, שמים דגש רב על תכניות מיוחדות למען הקהילה, הממומנות בעזרת תרומות, ומעצימות את ילדי עכו בשני המגזרים. בזכות תרומת חברת “לקוסט” ו”קרן קראון” מארה”ב מתקיימת במרכז תכנית “חבק – דו קיום” לנוער בסיכון, בה מגיעים פעמיים בשבוע ילדים יהודים וערבים בגילאי 10 עד 14 לפעילות ספורט, שיעורי טניס עם מאמני המרכז ופעילויות העצמה יחד עם אנשי חינוך.

תכנית נוספת, בתרומת “קרן קראון” ולן גודמן, היא “גנים תאומים” במסגרתה מגיעים למרכז הטניס כ-150 ילדים לפעילות משותפת מדי שבוע של גנים יהודים וערבים. הילדים מתחלקים לקבוצות משותפות, לומדים מלים בעברית ובערבית, עושים פעילויות טניס ופיתוח מוטורי ופעילויות יצירה וחוגגים את החגים של שתי הדתות יחד עם צוות המרכז והגננות.

תכנית ל’ילדים בעלי צרכים מיוחדים’ מתקיימת פעם בשבוע במרכז, כאשר ילדים מבית ספר “התומר” בעיר וממרכז המשפחה, מגיעים בהסעות למרכז לפעילות ספורט וטניס. תכנית חדשה שנפתחה השנה היא לימודי אנגלית מסובסדים לילדי המרכז, בתרומת קרן מארה”ב, כאשר הילדים מגיעים לאימוני הטניס ובנוסף לומדים בכיתה עם מורה לאנגלית ומשפרים את השפה.

מנהל המרכז לקראת האירועים הרבים במרכז, מר אלעד רוט; “בזכות שיתוף פעולה בין עיריית עכו, המרכז לטניס בישראל ואיגוד הטניס, אנו שמחים לשמור על מסורת של תחרויות בינלאומיות במרכז הטניס שלנו בעכו, ויותר מכך, שמחים שיש לנו את המשאבים לתרום לרווחת ילדי העיר במגוון תכניות למען הקהילה. הטניס, הינו כלי מוביל ביכולת להשפיע על התפתחות ערכית, מנטלית וספורטיבית של הילדים”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן