פתח תקווה צבא | משטרה | ביטחון

סמל-ראשון אביב לוי השם יקום דמו, יובא היום למנוחות בסגולה

סמל-ראשון אביב לוי השם יקום דמו, נפל ביום שישי האחרון, בפעילות מבצעית בדרום רצועת עזה  █ הלוויתו היום, בשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה שבעיר פתח תקווה █ שחר חברתו של סמל-ראשון לוי: "הוא היה איש מיוחד מאוד, אין לי מילים להסביר את זה. דבר אחרון להגיד לו? שאני אוהבת אותו" █ נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין; "סמל-ראשון אביב לוי, נהרג שבוע לפני יום הולדתו ה-21, והאובדן בלתי נתפס. אנו שולחים חיבוק של נחמה למשפחתו ואוהביו בשעה קשה זו".
0
0
סמל-ראשון אביב לוי השם יקום דמו
סמל-ראשון אביב לוי, השם יקום דמו

סמל-ראשון אביב לוי השם יקום דמו, לוחם צהל, אשר נפל שלשום (שישי, ח’ באב התשע”ח) יובא היום (יום ראשון, י’ באב התשע”ח, 22 ביולי 2018) למנוחת עולמים, לאחר שנפגע מירי מחבלים של ארגון הטרור חמאס (حماس). הלוויתו תיערך היום (א’), בשעה 12:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה שבעיר פתח תקווה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

סמל-ראשון אביב לוי השם יקום דמו, שירת כסמל מחלקה בחטיבת גבעתי, בן 21 מהעיר פתח תקווה, נפל שלשום (שישי, ח’ באב התשע”ח) לאחר שנפגע מירי מחבלים של ארגון הטרור חמאס (حماس) לעבר כוחותינו במהלך של פעילות מבצעית בדרום רצועת עזה.

נסיבות נפילתו של סמל-ראשון אביב לוי, נחקרו מיד ואף ימשיכו וייחקרו . נושא המיגון של הלוחם, ייבדק וכן, זווית מעוף הקליע.

מתחקיר ראשוני, עולה, כי לוחם גבעתי סמל-ראשון לוי, נפגע מירי צלף פלסטיני אשר קליבר 7.62 מילימטר מנשקו פגע בחזהו, מבלי שחדר את האפוד מגן (שכבת פיצוץ) שלבש לפי הפקודות ושנועד להגן על פלג הגוף העליון של הלובש אותו, מפני כלי נשק, כמו; אקדחים, רובים ורובי ציד ונתזים שנוצרים מחומרי נפץ כגון; רימוני יד ונפילת פגזים.

מהתחקיר עולה עוד כי פגיעה ישירה ב”פלטה קרמית” לא מאפשרת לחדור לתוך הגוף, כך שנושא המיגון וטיב הפלטה יבחן על ידי צוות המומחים שצהל, ימנה בקרוב..

דובר צהל, מסר, כי צבא הגנה לישראל, משתתף בצער משפחת לוי וימשיך ללוותה. דובר צהל, הוסיף, כי הוא מעביר את בקשת משפחתו של סמל-ראשון אביב לוי השם יקום דמו, להימנע מסיקור תקשורתי של ההלוויה.

סמל-ראשון אביב לוי, למד ב‘תיכון גולדה’ שב‘שכונת אם המושבות’ בעיר פתח תקווה.

אמש, בהנחייתו של ראש עיריית פתח תקווה מר איציק ברוורמן, נפתח בית ספר תיכון ‘תיכון גולדה’ בו למד, כדי לאחד את חבריו ומכריו של סמל-ראשון לוי, השם יקום דמו.

 אביב לוי; אמור לחגוג את יום הולדת ה-21 בראשית החודש הבא בארבעה באוגוסט ולהשתחרר בעוד כחודשיים מן השירות הצבאי.

שחר, חברתו של סמל-ראשון אביב לוי; “הוא היה איש מיוחד מאוד, דבר אחרון להגיד לו? שאני אוהבת אותו”.

דודו של אביב מר נועם לוי, סיפר לכתב לירן כוג’הינוף מערוץ בטלוויזיה “כאן 11” כי; “אף אחד לא מעכל את מה שקרה.

אביב, היה הנכד הגדול שכולם העריצו. לשרת ב’גבעתי‘ זה היה חלום גדול שלו, בכל פעם שדאגו הוא הרגיע ואמר שהכל בסדר…”.

הדוד מר נועם לוי, המשיך וסיפר; “הוא היה אמור לחגוג את יום הולדת ה-21 בראשית החודש הבא בארבעה באוגוסט ולהשתחרר בעוד כחודשיים מן השירות הצבאי.

הוא הנכד הגדול במשפחה ובילדותו אהב מאוד “קפוארה” ואף זכה בתחרויות.

סמל-ראשון אביב לוי בעת חופשה
סמל-ראשון אביב לוי בעת חופשה

אביב, אהב מאוד גלישה ובנוסף היה אוהד של קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב ותכנן לטוס לדרום אמריקה ולפתוח עסק בארץ כשיחזור…”.

הגב’ נאווה ינאי שהייתה המחנכת של אביב סיפרה לכתב לירן כוג’הינוף מערוץ בטלוויזיה “כאן 11“;  “זה בא בהפתעה גמורה. הלב, פשוט מתפוצץ מצער.

היה לו חיוך הורס ועיניים מלאות שמחה, עם נשמה ענקית וטובה. לא האמנו שהמפגש הכיתתי, יהיה כדי לדבר על אביב, השם יקום דמו.שחר, חברתו של סמל-ראשון אביב לוי שנהרג מירי חמאס בגבול הרצועה, חשפה, כי בן זוגה היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-21 בעוד כשבועיים ואילו היא הייתה אמורה לארגן לו את חגיגת יום ההולדת חגוג לו בעוד שבועיים יום הולדת.

היא סיפרה בהתרגשות ובדמעות כאב לערוץ הטלוויזיה “כאן 11“, כי; “תכננתי לעשות לו את היום הולדת הכי כיפי בעולם והוא בכלל לא יהיה פה…”.

לדבריה של שחר, זו הייתה אמורה להיות הפתעה. אולי בית מלון או  צימר ולעשות לו את היום הולדת הכי כיפי בעולם…”.

 ראש ממשלת ישראל מר נתניהו; “מאבק הזה לפעמים גובה מאיתנו מחיר כבד מנשוא. ליבנו עם המשפחה”.

שחר חברתו של סמל-ראשון לוי, הוסיפה: “הוא היה איש מיוחד מאוד, אין לי מילים להסביר את זה. דבר אחרון להגיד לו? שאני אוהבת אותו”.

█ נשיא המדינה מר ראובן (רובי) ריבלין, כתב אמש; “קיבלנו בצער עמוק את הידיעה על מותו של סמל-ראשון אביב לוי. אביב נהרג שבוע לפני יום הולדתו ה-21, והאובדן בלתי נתפס.

אנו שולחים חיבוק של נחמה למשפחתו ואוהביו בשעה קשה זו. עם ישראל כולו כואב את כאבכם. יהי זכרו ברוך.

█ ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו; “אני שולח תנחומים מעומק הלב בשמי ובשם אזרחי ישראל להוריו ואחיו של אביב לוי, לוחם גבעתי שנפל אתמול בגבול עזה.

אביב נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה, ולצערנו המאבק הזה לפעמים גובה מאיתנו מחיר כבד מנשוא. ליבנו עם המשפחה“.

█ ראש עיריית פתח-תקווה מר איציק ברוורמן; “פתח תקוה, מרכינה ראשה על נפילתו של לוחם פלוגת החוד של גבעתי, סמל אביב לוי, בוגר תיכון ״גולדה מאיר״ שנפל בשדה הקרב על הגנת הארץ.

בעיצומן של ההכנות לשבת, כאשר בני משפחתו מטיילים הרחק בחוץ לארץ, יצא אביב לוי, מפקד סיור בגבול רצועת עזה, עם הצוות שלו לעוד משימה, ממנה לא שב. יהיה זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן