בילוי בריביירה נתניה חדשות נתניה מופעים נתניה

נתניה, נותנת לילדים בפלנתניה להרגיש בעננים בסוף שבוע של כוכבים

מרכז המדע, החלל והתרבות פלנתניה מרחיב פעילותו: בסוף השבוע הקרוב: תצפית כוכבים בליל שישי ושבת הקרובה (יד' באלול התשע"ח, 25.08), בשעה 10:30 בבוקר, ייפתח לראשונה, במרכז המדע, החלל והתרבות, פלנתניה 'שבתרבות לילדים' גם מרכז המדע לפעילות המיועדת לילדים ולמשפחה.
0
0
מרכז המדע, החלל והתרבות פלנתניה
מרכז המדע, החלל והתרבות פלנתניה

פלנתניה | Planetanya | מרכז מדע, חלל ותרבות על שם מדראמה בשד’ בן גוריון 168, פלנטריום בעיר נתניה מרחיב את פעילותו כחלק מהתכנית תתקיים בליל שישי (24.08), בין השעות; 21:30-23:00 תצפית טלסקופים על שמי הקיץ באוגוסט. הרחבת הפעילות היא על-פי תכנית העבודה לשנת 2018.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’נתניה סיטי | אתר החדשות המקומיות של נתניה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מנהלת פלנתניה, הגב’ שלי גרינברג, מסרה, כי התצפית, תתקיים באזור המדשאה הדרומית והיא תכלול הדרכות והסברים על הירח וכוכבי הלכת.

הפעילות בליל שישי ללא עלות. לפני כחודש, מעל אלף (1000) מתושבי נתניה והאזור השתתפו בפעילות פלנתניה בליל שישי, בזמן ‘ליקוי ירח’ שהתקיים באותו יום.

בבוקר שבת הקרובה (יד’ באלול התשע”ח, 25.08), בשעה 10:30 בבוקר, ייפתח לראשונה, במרכז המדע, החלל והתרבות, פלנתניה, גם מרכז המדע לפעילות המיועדת לילדים ולמשפחה.

שבתרבות לילדים” תכלול; שעת סיפור על מערכת השמש, שביל כוכבי הלכת, המסע של החללית הישראלית הראשונה לירח, הדגמות מדעיות, סיור ב‘גן המדעי’ ו‘הגן היפני’.

מהיכל התרבות, נמסר, כי הפעילות מיועדת לבני ארבע (4) והיא כרוכה בתשלום בסך 30 ₪ לאדם.

את הכרטיסים ניתן לרכוש מראש, עד ליום שישי בשעה 14:00, בקופות הפלנתניה או באתר פלנתניה באינטרנט. האירועים מותאמים גם ל’קהל הדתי‘.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן