כאן נתניה פלילים

נתניה או שיקגו: הרוג ו-8 פצועים, אחד אנוש מירי לבית

הירי לעבר בית ברחובות פרופסור שור - פינת איסר הראל, היה על רקע פלילי. היורה, טיפס על חומת הבית וירה לעבר מי שהיה בחצר הבית הנמצא בבעלות משפחת פרחאן, המוכרת למשטרה מתחומי הפשיעה והיא אף מוגדרת על ידי המשטרה, כמי שפועלת בתחומי פשיעה מקומיים בעיר נתניה. עד ראייה לאירוע, נרגש ונסער, ידע רק לומר; "היה זה ממש כמו בסרטי הפשע של המאפיה... ממש שיקגו... יריות ללא הבחנה...".
0
0
 נתניה או שיקגו: הרוג ו-8 פצועים, אחד אנוש מירי לבית | בצילום: אמבולנס של מגן דוד אדום בזירת האירוע
נתניה או שיקגו: הרוג ו-8 פצועים, אחד אנוש מירי לבית | בצילום: אמבולנס של מגן דוד אדום בזירת האירוע

אחרי חודשים של שקט יחסי, רושמת בלילה שעבר (שלישי) העיר נתניה, הפרעה קשה וטרגית. הרוג ו-8 פצועים, אחד אנוש בעקבות ירי אל בית ברחוב פרופסור שור פינת איסר הראל במה שהוגדר ומסתמן לפי שעה וככל הנראה; “חיסול חשבונות”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים בפייסבוק’ או בטוויטר.

מלבד ההרוג והפצוע הקשה, נפצעו בתקרית שני בני אדם באורח בינוני ו-4 באורח קל. הפצועים, פונו אל בתי החולים לניאדו שבעיר נתניה ואל המרכז הרפואי על שם הלל יפה שבעיר חדרה. דובר מגן דוד אדום תת-מגן מר זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בשעה 23:23, נמסר למוקד ‘מגן דוד אדום מרחב שרון’ על מספר צעירים פצועים מירי ברחוב פרופסור שור – פינת איסר הראל בנתניה.

אלון קקון, חובש בכיר במדא, סיפר; “כשהגענו לזירת האירוע, ראינו פצועים שוכבים עם פצעי ירי, צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, בסמוך שכב צעיר נוסף כשהוא בהכרה מעורפלת”.

החובש קקון, הוסיף וסיפר; “בתוך דקות מעטות הגיעו אל מקום עוד כוחות גדולים של ‘מגן דוד אדום-מרחב שרון‘, ערכנו סריקה מהירה ומיון לאיתור והערכת מצבם של הפצועים, תוך שאנחנו מעניקים להם טיפול רפואי מציל חיים…”.

6 פצועים נוספים, היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי ירי חלקם בגפיים וחלקם בפלג גופם העליון. לאחר טיפול ראשוני בשטח, פינינו אותם תוך המשך טיפול רפואי לבתי החולים” – סיכם החובש הבכיר אלון קקון.

 נתניה, כמו בסרטי הפשע של המאפיה… ממש שיקגו…

עם היוודע דבר היריות ובשל הרגישות הביטחונית, זרמו אל זירת הירי, כוחות גדולים של משטרת מחוז מרכז בפיקודו של ניצב מוטי כהן.

מדיווח ראשוני, מזירת הפיגוע הפלילי, עולה, כי הירי לעבר בית ברחובות פרופסור שור – פינת איסר הראל, היה על; רקע פלילי. היורה, טיפס על חומת הבית וירה לעבר מי שהיה בחצר הבית הנמצא בבעלות משפחת פרחאן, המוכרת למשטרה מתחומי הפשיעה והיא אף מוגדרת על ידי המשטרה, כמי שפועלת בתחומי פשיעה מקומיים בעיר נתניה.

עד ראייה לאירוע, נרגש ונסער, ידע רק לומר; “היה זה ממש כמו בסרטי הפשע של המאפיה (ארגון העוסק בפשע מאורגן)… ממש שיקגו… יריות ללא הבחנה במטרה לפצוע/להרוג כמה שיותר”.

במשטרה לא שוללים את העדות והיא עדיין נבדקת, כי אחד המבלים שעזב את המקום בשל ויכוח עם צעיר אחר ממנו נפגע רגשית, חזר מאוחר יותר, עם נשק וירה לעבר כ-20 הצעירים שחגגו בחצר וחלקם בסלון הבית הנושק לחצר.

חוקרי משטרת מחוז מרכז ומשטרת נתניה, עדיין בודקים האם מדובר במוקד ירי אחד או שניים. או שמדובר במתקפה שתוכננה ובוצעה מחוץ לבית בירי לעבר הבית ברחוב פרופסור שור פינת איסר הראל. במשטרה, מעריכים, כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן