הבחירות לכנסת ה-22 חדשות משה נעים

נתניהו בהיסטריה, גנץ בהיסטריה, גם אני בהיסטריה לרגל יום הבוחר

יש לי הרבה להגיד למר נתניהו, הוא לא הבעיה, יריביו העיקריים 'לפיד את גנץ' הם הבעיה ולצערי גם לא הפתרון. שניהם אינם מנוסים דיים להנהיג את העם בשעה זו. בנימין גנץ עם ניסיון כחבר כנסת 3 חודשים ויאיר לפיד, כבר שמענו על הקסמים שעשה במשרד האוצר. האם ביבי בהיסטריה? גנץ-לפיד בהיסטריה, כן! גם אני עבדכם הנאמן, כרגע יותר מכולם בהיסטריה אם רק חס וחלילה מר בנימין נתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל. לכו להצביע.
0
0
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ברקע: מתקן גרעיני בבושהר, דרום איראן | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
ראש הממשלה נתניהו ברקע: מתקן גרעיני

ביבי בהיסטריה, גנץ בהיסטריה, יום הבוחר מתקדם ומפחיד (יום שלישי, י”ז באלול ה’תשע”ט, ה-17 בספטמבר 2019) זהו ‘יום של חשבון נוקב’ בינך לבין המדינה והנהגתה, זהו למעשה, עוד יום לפני ‘יום הכיפורים’ שגם הוא ‘יום של חשבון נוקב’ בין אדם לעצמו ופתאום במקום לקחת את בת זוגי לנופש בארץ או באירופה גיליתי שגם אני נכנס ל”היסטריה” תרגום חופשי; אני ממש, אבל ממש לא רוצה שמר נתניהו (ביבי) נתניהו, יילך הביתה. יתירה מכך לא רוצה להתעורר בבוקר המחרת עם גנץ-לפיד בראשות הממשלה. ממש לא, בוודאות גמורה ובגילוי נאות אלך להצביע; “מחל בראשות בנימין נתניהו”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

מר נתניהו הוא לא חבר שלי (“הייתי רוצה”) הוא ראש הממשלה של כל מדינת ישראל וכמובן גם שלי, האזרח הגאה בארצו.

יש לי הרבה מה להגיד למר נתניהו שכעת הוא גם מועמד הליכוד לראשות הממשלה.

החלטתי שגם אני ממרומי גילי, כבר מבין משהו בפוליטיקה… יש לי הרבה להגיד למר נתניהו בנושאים כאלו ואחרים, למשל בנושא; ‘הנכים‘ עימם אני נמנה, למשל בנושא; החינוך, הבריאות, השיכון, יוקר המחייה, איכות הסביבה ועוד “יָם” של נושאים מציקים.

יש לי הרבה להגיד למר נתניהו שלמשל, אני מאד אוהב לכתוב ביקורת, אני עושה זאת מגיל 15 עד היום, כן ממש 50 שנה, כעיתונאי עוד מימי “הנוער העובד והלומד” כן, אני, שעד לרגע שבו האיש שיצר מהפך ועשה מהפכה מנחם בגין, הייתי “מערכניק“…

יש לי הרבה להגיד למר נתניהו, מאשימים אותך בהפחדה. אגלה רק לך סוד צבאי כמוס, אני טוראי ראשון משה נעים שירתתי תקופה קצרה ב‘קריה למחקר גרעיני’ כן, זה בדיוק זה שקוראים לו “הכור האטומי” דבר אחד עניין אותי עד כמה הדבר הזה, שחוקרים בקריה ליד דימונה, הנו מסוכן.

מאז ועד היום, אני מבין עד כמה גדולה הסכנה הצפונה לנו מאלה שרוצים בנשק הזה, אם רק ישיגו אותו אנחנו יכולים להיות הכי קרובים, שלא נדע, לשואה נוספת; אַפּוֹקָלִיפְּסָה כהגדרתה; אחרית הימים, סוף העולם, ובמקרה הזה היא ישראל, המטווחת העיקרית והראשונה גם בו.

בנימין גנץ עם ניסיון של 3 חודשים כחבר כנסת ויאיר לפיד, כבר שמענו על הקסמים שעשה במשרד האוצר

ופתאום האיום האיראני, משמש מקפצה מבחינה פוליטית ליריביו של נתניהו, הזועק לא רק היום, אלא שנים רבות ובוא נאמר בעדינות שהוא מבין דבר אחד שתיים בנושא שמדיר שינה מעיניו בזמן שאתם מתהפכים מתוך שינה עמוקה במיטותיכם לצד הנוח יותר, מישהו על פי פרסומים זרים, עושה דברים שמקטינים את הסכנה ואתם אפילו לא חולמים, עד כמה מסוכן וכמה הממשי  האיום זה על קיומה של ישראל.

לרובכם הצעירים שלא יודעים, כי כאן בארץ ישראל. היה לא רק קשה בלחם, אלא גם בכל החיים. היום אנשים קונים בסוף שבוע את כל סוגי הלחם שאתם יכולים לדמיין.

רוצים גם שעשועים, קבלו. אנשים “מפוצצים” את הקניונים בכספם וגם ברכישות האון ליין ברשת האינטרנט.

בני גנץ חבר הכנסת וראש רשימת כחול-לבן בכנסת העשרים ואחת | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
בני גנץ

עוד שעשועים, מי היה מוכן להגיע לארץ ישראל ולהופיע? כשהטלוויזיה הייתה רק בערוץ אחד, אפשר להמשיך עוד עד לגרוש שהיה בו חור.

כיום כמעט גם לכל בית משותף חדש, יש חניה כפולה. בכל בית זורמים המים 24 שעות, בכל בית יש מזגן, ליד כל בית או בחדר מדרגות אין אף הומלס ישן או מטריד.

אז שלא יהיה לכם “חור בהשכלה“. היו פה ימים רבים, שנים רבות של מיתון כלכלי, שנים רבות, שלנסוע לחוץ לארץ, היה רק לעשירים או לאלה שלקחו הלוואה שהחזירו במשך שנתיים או יותר, הטלפון הסלולארי, שהיה רק לאנשי עסקים היום כל זאטוט ב-גן הילדים, כבר חמוש בו.

היום “השמיים פתוחים” בארץ, זורמות מאות אלפי מכוניות חדשות, כבישים נסללים והמחלפים מתווספים, המסעדות, גם “מתפוצצות” מכמות הסועדים, נסו להשיג לכם מקום ללא הודעה מוקדמת ב”מדינת תל אביב” המייחלת כל כך למהפך

יש לי הרבה להגיד למר נתניהו, בעיקר לאלה שלהם, מוענק מדי ערב התואר המחייב; פרשנים ו/או עיתונאים ו/או סוקרים הכל ב”עולם וירטואלי – שכולו טוב” ומספרים לנו מה ביבי נתניהו, חושב או מהי כוונתו ללא תימוכין ובהסתמך על הרהורי ליבם בלבד.

נתניהו, הוא לא הבעיה, יריביו העיקריים ‘לפיד את גנץ’ הם הבעיה ולצערי בוודאי גם לא הפתרון

יש לי הרבה להגיד למר נתניהו, שהוא גם מאוהב בעולם הווירטואלי, אך ההבדל שהוא למשל, לא חושב שצריך על כל רקטה מעזה על שדרות, להיכנס לעזה ולעזאזל עם 3-5 משפחות שיתווספו אל משפחות השכול, לא ביבי, ייתן הוראה שכזו.

לפני כמה שנים “דחף” את עולם ה‘סייבר‘ במדינת ישראל להגיע ליכולות של עד כמעט למעצמה עולמית, המאפשרת לך ולבנך לחזור הביתה בשלום בלי אוטובוסים מתפוצצים

יש לי הרבה להגיד למר נתניהו, הוא לא הבעיה, יריביו העיקריים ‘לפיד את גנץ’ הם הבעיה ולצערי בוודאי גם לא הפתרון.

שניהם אינם מנוסים דיים להנהיג את העם בשעה זו. בנימין גנץ עם ניסיון 3 חודשים כחבר כנסת ויאיר לפיד, כבר שמענו על הקסמים שעשה במשרד האוצר.

ויש לי מה להגיד לכם קוראי היקרים, מעולם מדינתנו הקטנה לא ידעה ימים של שפע כלכלי כזה שאנו נהנים ממנו היום, עוצמה מדינית, הכרה בינלאומית רחבת היקף, כח ועוצמה ביטחונית, כמו בעשר השנים האחרונות, ומי המנצח על כל התזמורת המפוארת ורבת העוצמה הזו אם לא מר בנימין נתניהו ראש ממשלתנו…

אז יש לי בקשה קטנה אליכם אל תוותרו על כל הטוב הזה בשביל הרפתקה שאין בה לא כלום ושום הבטחה לעתיד טוב יותר או לכל הפחות שימור המצב הקיים.

חברי למען רווחתנו תושבי מדינת ישראל למען ביטחוננו וביטחון צאצאנו בעתיד לבוא צאו בהמוניכם והצביעו; ‘מחל’.

האם ביבי בהיסטריה, כן! גנץ-לפיד בהיסטריה, כן! גם אני עבדכם הנאמן, כרגע יותר מכולם בהיסטריה, כאשר אני חושב מה יקרה פה במדינה הקטנה והמשגשגת (בזכות ביבי נתניהו), אם רק חס וחלילה מר בנימין נתניהו לא יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל.

לכו להצביע.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן