אופנה מסעודה מרכלת

נערת ישראל אדר גנדלסמן בקמפיין ראשון לרשת H&O

הדוגמנית הצעירה אדר גנדלסמן קוטפת קמפיין ראשון אחרי הזכייה ב'נערת ישראל לשנת 2017' בסיום יום הצילומים, ניגשה אל סמנכל הסחר ב-H&O מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל, מר אילן בז'ה וסיפרה לו, כי בעוד שנה תסיים את שירותה הצבאי והיא חולמת ללמוד עיצוב אופנה. מר בז'ה, שהוא גם מרצה בכיר ב'שנקר' לא היה צריך לחדד את חושיו החדים ממילא, כדי לקבוע שהיא רצוייה מאד ואף הזמין אותה מיד כשתשחרר, ללמוד אצלו!
0
0
נערת ישראל אדר גנדלסמן בקמפיין ראשון שלה לרשת האופנה H&O | צילום: עידו לביא
נערת ישראל אדר גנדלסמן בקמפיין ראשון שלה לרשת האופנה H&O | צילום: עידו לביא | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

נערת ישראל לשנת 2017, הדוגמנית אדר גנדלסמן (19.5), קוטפת קמפיין ראשון לאחר הזכייה – הדוגמנית הצעירה נבחרה לככב בקמפיין סתיו חורף 2017/18 של רשת האופנה H&O, לצדה, ידגמנו עדה זמורה (בת לשושלת ה’הוצאה לאור זמורה ביתן’) אריק מור ואמיר שפי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

גנדלסמן, חיילת שמשרתת בבסיס צנחנים, קיבלה פטור מיוחד, כדי להשתתף ביום צילומים שהחל לפנות בוקר והתארך עמוק אל תוך הלילה.

על סט הצילומים, ידעה אדר, לספר, כי היא מתרגשת מאוד לככב בקמפיין ראשון בסדר גודל שכזה והיא כבר מחכה לנסיעתה לייצג את ישראל ב”תחרות מיס יוניברס 17” שתיערך כנראה, אחרי החגים.

את “תקופת החגים” אגב, היא מתכננת לבלות עם משפחתה הקרובה; הוריה וארבעת אחיותיה בביתה שבעיר אשקלון ביחד עם בן זוגה, מזה כשנתיים שי בורדה.

מסעודה שלנו, יודעת לספר, כי שי, הבטיח לה שאת תחרות הגמר של ‘מיס יוניברס’ הוא לא מפספס והוא יגיע לעודד אותה היכן שתתקיים בגלובוס.

בסיום יום הצילומים, ניגשה הדוגמנית הצעירה אל סמנכל הסחר ב- H&O, מר אילן בז’ה וסיפרה לו, כי בעוד שנה כשתסיים את שירותה הצבאי היא חולמת ללמוד עיצוב אופנה.

מר בז’ה, שהוא גם מרצה בכיר ב’שנקר’ (מסגרת לימודי הסטיילינג), לא היה צריך לחדד את חושיו החדים ממילא, כדי לקבוע שהיא רצוייה מאד ואף הזמין אותה מיד כשתשחרר, ללמוד אצלו!

 רשת האופנה H&O

H&O הינה מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל, המאגדת בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים, בעלת 46 חנויות בפריסה ארצית. בחנויות H&O, תוכלו ליהנות מקשת רחבה של סגנונות לבוש החל מקו אלגנטי, קז’ואל ועד ספורטיבי.

ניתן למצוא ב-H&O את כל עולמות התוכן תחת קורת גג אחת; אופנת גברים, נשים, ילדים ותינוקות, אופנת היריון, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית וטקסטיל הבית, קוסמטיקה, בשמים, אביזרי אופנה ותכשיטים.

מועדון הלקוחות של H&O הינו מועדון הלקוחות המוביל בישראל, המונה כיום כ- 400,000 חברים. המועדון מספק לכלל חבריו הטבות בלעדיות הכוללות הנחות על פריטים בחנויות, מבצעים מיוחדים, מבצעי יום הולדת ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן