כדורגל ספורט ישראל

ניקולס לב נבחר מכל הלב לתפקיד מנכל מנהלת הליגות לכדורגל

מינויו של מר ניקולס, כפוף לאישור דירקטוריון החברה ◄ יושב ראש מנהלת הליגות, מר אורן חסון; "מר לב ניקולס, מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר בניהול עסקי וזאת לצד תשוקה עזה לכדורגל. ימשיך בקידום העשייה המקצועית, הכלכלית והחברתית של 'הליגות המקצועניות לכדורגל' ויצעיד את מנהלת הליגות לכדורגל, קדימה".
0
0
נבחר מכל הלב; ניקולס לב נבחר לתפקיד המנהל הכללי של מנהלת הליגות לכדורגל | צילום: יונתן בלום | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
נבחר מכל הלב; ניקולס לב נבחר לתפקיד המנהל הכללי של מנהלת הליגות לכדורגל | צילום: יונתן בלום | עיבוד צילום: שולי סונגו

נבחר מכל הלב; המנהל הכללי של מנהלת הליגות לכדורגל, יהיה מר ניקולס לב, כיום מנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בחברת צ’ק פוינט. לב, ימונה רשמית לתפקידו עם קבלת אישור דירקטוריון מנהלת הליגות לכדורגל, הגוף המרכז את פעילותן של ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

לב משמש כיום כמנהל חטיבת הלקוחות הפרטיים בחברת צ’ק פוינט. לפני כן, שימש לב במספר תפקידים ניהוליים בכירים ובין היתר כסמנכל הפעילות הבינלאומית של חברת ויזה כ.א.ל, כמנכל חברת Convertonet וכן כסמנכל מכירות בחברת הענק הבינלאומית 888.

ניקולס לב, יליד שנת 1974 (43), הוא אב לשניים. הוא שיחק עד שירותו הצבאי כשוער בקבוצת הפועל רעננה ואף רשם הופעה בודדת בשורות הבוגרים של המועדון. לב ומשפחתו הם אוהדים עד היום את הפועל רעננה.

מר לב ניקולס, הוא בעל הוא תואר שני במנהל עסקים מהמוסד היוקרתי ‘INSEAD‘ ובעל תואר ראשון בהצטיינות במנהל עסקים מהמכללה למינהל.

לב, דובר את השפות הבאות; אנגלית, ספרדית ועברית בשפת אם ואף שולט בשפה האיטלקית והצרפתית.

 יושב ראש מנהלת הליגות, אורן חסון; “לב ניקולס, יצעיד את מנהלת הליגות לכדורגל, קדימה.

לדברי יושב ראש מנהלת הליגות, מר אורן חסון; “מר לב ניקולס, מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר בניהול עסקי, שיווק דיגיטלי, בפיתוח עסקי ובמכירות וזאת לצד תשוקה עזה לכדורגל.

“אני משוכנע” הוסיף מר חסון, כי; “מר לב, ימשיך בקידום העשייה המקצועית, הכלכלית והחברתית של ‘הליגות המקצועניות לכדורגל’ ויצעיד את מנהלת הליגות לכדורגל, קדימה. אני מבקש להודות לחברת ההשמה ‘נישה’ על הליווי המקצועי והמחויב של כל התהליך”.

מינויו של מר ניקולס, כפוף לאישור דירקטוריון החברה.

█ מנהלת הליגות לכדורגל

מנהלת הליגות לכדורגל היא הגוף המרכז את פעילותן של ליגות הכדורגל המקצועניות בישראל. החל מחודש אוגוסט 2014, אז הוקמה על ידי קבוצות הליגות הבכירות בארץ (ליגת העל והליגה הלאומית) בשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל בישראלהמנהלת היא חברה פרטית שלא למטרות רווח.

בעלות המניות בה הן הקבוצות המשתתפות בתחרויות ליגת העל והליגה הלאומית, כאשר מדי עונת משחקים מוקנית לכל קבוצה מניה המשקפת את מיקומה בליגות אלו. בדירקטוריון המנהלת 18 חברים להם זכויות הצבעה המשקפות את מיקום המועדונים אותם הם מייצגים.

כמו כן, מפעילה המנהלתוועדת הנהלה, המורכבת מ-7 דירקטורים, המתווים את פעילותה השוטפת. בראש הדירקטוריון, עומד יושב ראש החברה, מר אורן חסון.

יעדים ומטרות מנהלת הליגות לכדורגל

הליגות לכדורגל, הוקמה כדי לנהל את הפעילות המקצועית והכלכלית של הליגות המקצועניות לכדורגל. במסגרת ניהול הפעילות הכלכלית תהיה המנהלת אחראית לנהל את; זכויות השידור, זכויות הפרסום, זכויות הטוטו, והחסויות.

המנהלת, תנהל את הפעילות השיווקית והתדמיתית של הליגות המקצועניות ואת מיתוגן. כל זאת לצד פעולות להעצמת חווית הצפייה והעניין בתחרויות אותן היא מנהלת והרחבת מעגל הצופים והמשתתפים במשחקים.

המנהלת, תבצע פעולות שמטרתן פניה לקהלים חדשים, מעורבות בקהילה, הקניית ערכים חינוכיים וספורטיביים ומיגור האלימות והגזענות בכדורגל הישראליהמנהלת, פועלת במסגרת הסמכויות המואצלות לה על ידי ההתאחדות לכדורגל ובשיתוף פעולה איתה.

המנהלת, כפופה להוראות התאחדות הכדורגל הבינלאומית – פיפ”א וההתאחדות האירופית – אופ”א. המנהלת גם חברה מן המניין ב’ארגון הליגות האירופאיות’ – EPFL.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן