חקלאות ישראל צרכנות

משרד החקלאות עצר נהג עם 300 קילוגרם דגים בלי קירור

היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות ופיתוח הכפר; לאחר בדיקות שנערכו במקום, הדגים הועברו להשמדה ◄מתחילת השנה ועד היום, תפסו המפקחים כטון דגים שאינם ראויים למאכל ◄משרד החקלאות, מבהיר למשווקי הדגים, כי יש להקפיד על הכללים וההנחיות של השירותים הווטרינרים במשרד החקלאות, ביניהם הובלה של דגים חיים בקירור למוצר רגיש זה.
0
0
תפיסת דגים למאכל ללא קירור
תפיסת דגים למאכל ללא קירור

משרד החקלאות ממשיך בפעולות האכיפה לטובת בריאות הציבור, היום (יום חמישי, ז’ בתשע”ח) דווח, כי במהלך סיור שגרתי בכניסה לעיר כרמיאל, רכב מסחרי עם ארגז פתוח, שהוביל 300 קילוגרם, דגים טריים ללא קירור, ללא קרח וללא תיעוד, נעצר על ידי מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצוח) של משרד החקלאות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ממשרד החקלאות נמסר, כי מקור הדגים בים התיכון והם יועדו לשיווק באזור. עם גילוי המקרה, הועברו הדגים להשמדה והנהג נעצר.

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי מתחילת השנה ועד היום,תפסו מפקחי משרד החקלאות כטון דגים שהוחזקו בתנאים אסורים ומהווים סכנה לבריאות הציבור.

תפיסת הרכב עם דגים למאכל ללא קירור
תפיסת הרכב עם דגים למאכל ללא קירור

משרד החקלאות, מבהיר למשווקי הדגים, כי יש להקפיד על הכללים וההנחיות של השירותים הווטרינרים במשרד החקלאות, ביניהם הובלה של דגים חיים בקירור למוצר רגיש זה.

מנהל היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות ופיתוח הכפרמר רואי קליגר; “מפקחי המשרד, פועלים בכל חודשי השנה בכדי לאתר ולסכל ניסיונות לשיווק דגים בפרט ומוצרים מן החי (בשר, ביצים) בכלל, שהוחזקו בתנאים אסורים ומהווים סכנה לבריאות הציבור“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן