חדשות כאן ישראל כבאות והצלה צבא | משטרה | ביטחון

משטרת ישראל השתתפה בתרגיל כיבוי שריפות יער של קפריסין

ב'תרגיל כיבוי שריפות יער' השתתפו שני מטוסים ישראליים שהמריאו מ'מנחת מגידו' והשתלבו עם כלי טיס נוספים של ממשלת קפריסין ◄ תרגיל זה, הגיע בסיומה של עבודת מטה בהובלת המטה לביטחון לאומי ו'המשרד לביטחון הפנים' לצורך שיפור תהליך הוצאת סיוע למדינות האזור במקרי חירום מסוג זה. התרגיל הינו משמעותי הן בהיבט יחסי החוץ של מדינת ישראל והן בהיבט כשירות הטייסת להתמודדות עם תרחישים אלה.
0
0
תת ניצב עמל צמרמן, ראש המערך האווירי של משטרת ישראל ברקע: הכוחות המתרגלים מניעת וכיבוי שריפות באי קפריסין | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד צילום: שולי סונגו©
תת ניצב עמל צמרמן

מטוסי הכיבוי המופעלים על ידי המערך האווירי של משטרת ישראל בראשות תת ניצב עמל צמרמן, לקחו חלק בתרגיל הכנה לשריפות יער שערכה בשמה הרשמי ממשלת רפובליקת קפריסין, מדינת אי הממוקמת בים התיכון, מדרום לטורקיה וממערב לסוריה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טייסת הכיבוי האווירי, שמפעיל ‘המערך האווירי של משטרת ישראל‘ לטובת כבאות והצלה לישראל, השתתפה היום (יום שישי, כ”ו באייר התשפ”ב) ב’תרגיל כיבוי שריפות יער‘ שנערך באי קפריסין (ביוונית: Κυπρος, בטורקית: Kıbrıs), בו חיים כיום למעלה 1,207,489 תושבים זאת במסגרת היערכות ממשלת קפריסין לסוג של תרחישים כאלו.

ב’תרגיל כיבוי שריפות יער‘ השתתפו שני מטוסים ישראליים של היחידה האווירית של משטרת ישראל (יחידה 55) יחידה באגף המבצעים של משטרת ישראל.

היחידה, כידוע מפעילה כלי טיס לביצוע משימות מבצעיות, הפעם הם המריאו מ’מנחת מגידו‘ והשתלבו עם כלי טיס נוספים של ממשלת קפריסין.

מטעם דוברות המשטרה (אג״ם) נמסר באמצעות הגב’ עדן דהן טובל לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי תרגיל זה, הגיע בסיומה של עבודת מטה בהובלת המטה לביטחון לאומי (בראשי תיבות; מל”ל) ו’המשרד לביטחון הפנים‘ לצורך שיפור תהליך הוצאת סיוע למדינות האזור במקרי חירום מסוג זה.

התרגיל, הינו משמעותי הן בהיבט יחסי החוץ של מדינת ישראל והן בהיבט כשירות הטייסת להתמודדות עם תרחישים אלה.

המערך האווירי של משטרת ישראל

מסוק היחידה האווירית | צילום: משטרת ישראל
מסוק היחידה האווירית
0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן