פלילים

מואשם בחדירה לחומר מחשב, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה

ארנן מייסלס, מתכנת המחשבים מואשם שחדר שלא כדין למכשירי DVR של מצלמות אבטחה בבתים פרטיים ובבתי עסק שונים. פרץ למכשירים והשתלט עליהם מרחוק, תוך הקשת סיסמת ברירת מחדל, שאפשרה את כניסתו למכשירים וצפייה בתכנים אינטימיים אשר על גבי מצלמות האבטחה, ללא ידיעתם והסכמתם של בעלי המצלמות והמצולמים בהן, ותוך פגיעה בפרטיותם, לשם גירוי וסיפוק מיניים.
0
0
ארנן מייסלס, מהישוב עלי
ארנן מייסלס, מהישוב עלי

נגד ארנן מייסלס, בן 42 מהיישוב עֵלִי, הוגש היום (חמישי, י”ג בניסן תשע”ח) על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) כתב אישום חמור בבית המשפט השלום בעיר תל אביב, בגין ריבוי עבירות של חדירה לחומר מחשב, כדי לעבור עבירה אחרת, פגיעה בפרטיות ומעשה מגונה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי סגנית בכירה בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) עורכת הדין דיה בן אסא, הנאשם ארנן בן מריו ריקרדו מייסלס, הינו מתכנת מחשבים בהכשרתו ועבד בתקופה הרלוונטית בחברה המספקת שירותי קופה רושמת ממוחשבת, וכן שירותי תמיכה מרחוק עבור לקוחותיה של החברה.

מכשיר DVR) Digital Video Recorder) הינו יחידת הקלטה מקומית למצלמות, המאפשרת הקלטה על גבי דיסק קשיח פנימי, המצוי בתוך המכשיר ובו מתועדים כל צילומי המצלמות המחוברות אליו.

במאות הזדמנויות שונות, במהלך השנים; 2017-2018, חדר הנאשם מייסלס, שלא כדין למכשירי DVR של מצלמות אבטחה בבתים פרטיים ובבתי עסק שונים.

דוברת מחוז תל אביב של משרד המשפטים עורכת דין עדי לבני, מסרה לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מייסלס, פרץ למכשירים והשתלט עליהם מרחוק, תוך הקשת סיסמת ברירת מחדל.

הקלדת הסיסמא אפשרה את כניסתו למכשירים וצפייה בתכנים אינטימיים אשר על גבי מצלמות האבטחה, ללא ידיעתם והסכמתם של בעלי המצלמות והמצולמים בהן ותוך פגיעה בפרטיותם, לשם גירוי וסיפוק מיניים.

כל אימת שהצליח הנאשם לפרוץ את מכשירי ה-DVR, הוא חיפש אחר ‘תכנים אינטימיים‘ בהם מופיעים עשרות קורבנות בעירום מלא או חלקי, בין היתר בעת ‘קיום יחסי מין’.

█ “.. המשיב אף לא הסתפק בחדירה למרחב הווירטואלי של עשרות קורבנותיו…”

הנאשם ארנן מייסלס, תיעד תכנים רבים באמצעות תמונות וסרטונים אותם שמר ב-מדיה מגנטית. בנוסף, התקין הנאשם מצלמה נסתרת באחד מחדרי החברה בו עבד, על מנת לתעד את אחת מעובדות החברה בעת שהאחרונה שאבה חלב אם, לשם גירוי וסיפוק מיניים.

בבקשת המעצר, כתבה נציגת פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) עורכת הדין בן אסא; “… הפעילות העבריינית שביצע המשיב באופן שיטתי ומתוחכם, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים, לאורך זמן ובהיקף נרחב ביותר, לצורך סיפוק דחפיו המיניים, מקימה יסוד סביר לחשש, כי באם ישוחרר, ימשיך המשיב (ארנן מייסלס) במעשיו ויסכן את ביטחון הציבור.

המשיב רמס ברגל גסה, את פרטיותם וכבודם של עשרות קורבנות, בכך שפלש שלא כדין, באופן שיטתי, אובססיבי ויום יומי, למרחבים אשר הינם מרחבים מובהקים של צנעת הפרט  ופגע בהם פגיעה אנושה, באמצעות חשיפתו האסורה לתכנים מיניים ואינטימיים של הקרבנות, תיעודם והעתקתם, ללא ידיעתם והסכמתם ואך לשם סיפוק יצריו..”.

“.. המשיב אף לא הסתפק בחדירה למרחב הווירטואלי של עשרות קורבנותיו, כי אם באחד המקרים, ניצל באופן ציני את מצוקתה של עובדת בחברה בה עבד והציב מצלמה נסתרת באחד מחדרי החברה, באמצעותה תיעד את העובדת במהלך הסיטואציות האינטימיות של שאיבת חלב אם“. סיכמה סגנית בכירה של פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) עורכת הדין דיה בן אסא.

אל בש מייסלס.

אל כתב אישום נגד ארנן מייסלס.

0
0



אודות הכותב

עורך דין אלירן נעים

הכותב, הינו עורך דין. בעל משרד אלירן נעים – משרד עורכי דין. בעל תואר ראשון במשפטים ומחזיק ברישיון עריכת דין בישראל.
עורך דין אלירן נעים, משמש בין היתר גם כיועץ משפטי של אתר האינטרנט כאן ישראל (כאן נעים). המשרד בבעלותו עוסק בתחומי המשפט האזרחי על כל נושאיו בדגש על תחומי המשפט המודרנים כמו; דיני אינטרנט, קניין רוחני, לשון הרע, ועוד. המשרד משרת מגוון לקוחות פרטיים ומהסקטור העסקי | להתקשרות; 050-7415351 | ‏‎@elirannaimlaw‎‏ | elirannaim@gmail.com.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן