פלילים

מגב תפס נשק מאולתר בניסיון חדירת פלסטינים לישראל

לוחמי משמר הגבול סיכלו הלילה באזור ג'נין, כניסתם של שוהים בלתי חוקיים לשטח ישראל, פלסטינים המעורבים לא פעם באירועי פשיעה ולעיתים אף בטרור וכל זאת לחיזוק ביטחונם של תושבי ישראל ◄ בן 20 מהעיר ג'נין, נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון וכן אותר תיק ובו נשק מסוג 'קרלו' ומחסנית תואמת.
0
0
נשק מסוג 'קרלו' ומחסנית תואמת שנתפסו אצל צעיר מג'נין על ידי משמר הגבול
נשק מסוג ‘קרלו’ ומחסנית תואמת

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל, סיכלו הלילה, ניסיון חדירה של פלסטינים באזור ג’נין לשטח ישראל, עצרו בן 20 מהעיר ג’נין, ואיתרו גם תיק ובו נשק מסוג ‘קרלו’ ומחסנית תואמת. הצעיר, נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

פעילות לוחמי משמר הגבול, כללה תצפית ומארב במרחב ג’נין שבחטיבה מרחבית (חטמ”ר), מנשה, שזיהתה מספר חשודים המנסים באמצעות סולם לעבור את ‘גדר הביטחון’ ולהיכנס לשטחי מדינת ישראל.

יצוין, כי כוחות משמר הגבול/משטרת ישראל, פרוסים לאורך גדר הביטחון בשטחי יהודה ושומרון (בראשי תיבות: יו”ש או איו”ש), בין היתר, כדי למנוע את כניסתם של שוהים בלתי חוקיים לשטח ישראל, הפלסטינים המעורבים לא פעם באירועי פשיעה ולעיתים אף בטרור וכל זאת לחיזוק ביטחונם של תושבי ישראל.

█ נחישותם ומקצועיותם של הלוחמים היא זו שהביאה לסיכול

סולם לטיפוס על הגדר, כלי לחיתוך גדר ומכשיר סלולרי
סולם לטיפוס על הגדר, כלי לחיתוך גדר ומכשיר סלולרי

סגן דובר משמר הגבול מר תמיר פרו, מסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי מיד עם הזיהוי ביצעו הלוחמים, מרדף רגלי אחר החשודים, מרדף במהלכו נמלטו חלקם חזרה לשטחי יהודה ושומרון וחלקם ככל הנראה, לשטח ישראל.

במסגרת המרדף, הצליחו הלוחמים להביא למעצרו של חשוד אחד.

בנוסף נתפס “תיק ילדים” שנזרק מאחד החשודים ובתוכו נשק מאולתר מסוג “קרלו” ומחסנית מתאימה, עוד תפסו הכוחות מכשיר סלולרי “פלאפון” וכלי המשמש לחיתוך הגדר.

מפקד הפעילות של כוחות משמר הגבול הלילה, מסר, כי; “הפעילות היזומה שבוצעה במרחב התפר היא חלק מקשת רחבה של פעילויות המתבצעות תוך שימוש בשיטות פעולה מגוונות לעיתים וכפי שהיה הלילה ללא מודיעין כלל, אלא רק נחישותם ומקצועיותם של הלוחמים היא זו שהביאה לסיכול החדרת אמצעי לחימה (אַמְלָ”ח) אל שטח ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן