חקלאות ישראל פלילים צבא | משטרה | ביטחון

מגב לכד חשוד בהברחת כ-36,000 ביצים מזויפות מיהודה ושומרון

כוחות מגב, יחד עם פקחי המועצה לענף הלול ומאבטחי המנהל האזרחי ביהודה ושומרון נערכו ב'מעבר רנטיס' לאחר שקיבלו מידע מוקדם למעצר המשאית בדרכה לישראל. הכוחות עצרו את המשאית ובה חשוד ובחיפוש במשאית איתרו השוטרים 1,200 תבניות ביצים המכילות בתוכן כ- 36,000 ביצים שהוסלקו בדופן בתא המטען של המשאית. כמו כן, על גבי הביצים הוטבעו חותמות מזויפות ועל פי החשד הוברחו משטחי יהודה ושומרון ◄צפו בתיעוד הברחת הביצים המזויפות.
0
0

קחי עיצה הישמרי מכל ביצה. אם את או אתה מתכוונים לרכוש בימים אלו, זאת לאחר שאנשי משמר הגבול של משטרת ישראל בשיתוף המועצה לענף הלול, מסרו היום (ראשון, כ”ח בתשרי התש”פ) כי לכדו ב’מעבר רנטיס’ (رنتيس) חשוד תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, בהברחת כ-36,000 ביצים מזויפות משטחי יהודה ושומרון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לוחם משמר הגבול בדרכו במשאית לדופן מאחוריה הוסלקו 1200 תבניות ביצים המכילות כ-36,000 ביצים מזויפות | צילום: המועצה לענף הלול | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
לוחם מגב נע לדופן המשאית

החשוד שנעצר ב”מעבר רנתיס” המוביל מיישובי מערב בנימין והמועצה המקומית בית אריה-עופרים לעבר מרכז הארץ, מאזור הכפר פלסטיני רנתיס שבצפון מערב נפת רמאללה ואל-בירה, במרחק  33קילומטרים צפונית מערבית לעיר רמאללה.

אמש (מוצאי שבת) התקבל מידע במשמר הגבול בדבר משאית שעשתה את דרכה מתוך שטחי יהודה ושומרון אל ישראל ובתוכה ביצים מזויפות.

כוחות מגב, יחד עם פקחי המועצה לענף הלול ומאבטחי המנהל האזרחי ביהודה ושומרון (בראשי תיבות: יוש או איוש, “הגדה המערביתالضـّفـّة الغربيـّة) נערכו ב’מעבר רנטיס‘ למעצר המשאית.

הכוחות עצרו את המשאית ובה חשוד ובחיפוש במשאית איתרו השוטרים 1,200 תבניות ביצים המכילות בתוכן כ- 36,000 ביצים שהוסלקו בדופן בתא המטען של המשאית.

כמו כן, על גבי הביצים הוטבעו חותמות מזויפות ועל פי החשד הוברחו משטחי יהודה ושומרון.

החשוד, יחד עם הממצאים הועברו לחקירה במועצה לענף הלול.

פעילות משותפת זו הובילה לסיכול הברחה בכמות גדולה של ביצים מזויפות שהיו צריכות להמכר על פי החשד באזור ירושלים. שוטרי משמר הגבול, ימשיכו בפעילות ממוקדת תוך איסוף מידע איכותי בכדי לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור.

אל סרטון מפעילות תפיסת הברחת הביצים המזויפות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן