חדשות בריאות חינוך צרכנות קהילה

לָאנְץ’ טיים: בקורונה הפכו החטיפים למקור התזונה העיקרי של הילדים

מנכל חברת לאנץ' טיים, מר אלי מלכה; "משפחות נזקקות, שידן אינן משגת ומסובסדות על ידי המדינה ב-פרויקט יום לימודים ארוך בפריפריה ובמגזרים שונים, נשארות מאחור ובעת מגיפת קורונה וב"סגרים" הילדים הללו, הלכו "לישון על בטן ריקה". בשנה האחרונה, הפכו החטיפים למקור התזונה העיקרי של הילדים, לצד אכילה לא מסודרת, מול מסכי הטלוויזיה והמחשב, אכילה רגשית ועוד. תוכנית ההזנה, חייבת להימשך ללא פגיעה בילדים ויש להחזירם לשגרת לימודים - מיד".
0
0
אלי מלכה מנכל חברת "לאנץ' טיים" המספקת מדי יום אלפי מנות אוכל לבתי ספר וצהרונים ברקע: מנת אוכל בצהרון לאנץ טיים | צילום: ארקדי רסקין | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אלי מלכה, לאנץ’ טיים

“תזונת הילדים בצהרונים, היא לעיתים הארוחה החמה היחידה שעשרות אלפי ילדים בישראל, אוכלים מדי יום על רקע הבעיות במתווה הבידודים בבתי הספר” – כך טוען ומתריע מר אלי מלכה, מנכל חברת “לאנץ-טיים” המספקת מדי יום אלפי מנות אוכל לבתי ספר וצהרונים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק או בטוויטר.

לדברי מנכל חברת לאנץ’ טיים, משך הפגיעה בביטחון התזונתי של הילדים, על רקע הבעיות המתעוררות במתווה הבידודים בבתי הספר, הנמשכים מאז פרוץ מגיפת קורונה | Covid-19.

העיכוב בחלוקת הבדיקות וביטול ה”בידודים” במערכת החינוך, מטרידים ומכעסים לא רק את ההורים בארץ אלא גם את מר אלי מלכה, מנכל חברת לאנץ’ טיים, חברת ההסעדה לבתי הספר ולמוסדות חינוך הגדולה בישראל, על המשך הפגיעה בביטחון התזונתי של התלמידים.

מנכל חברת לאנץ’ טיים מר אלי מלכה מתריע; “משפחות נזקקות, שידן אינן משגת ומסובסדות על ידי המדינה ב-פרויקט י.ו.ל.א (יום לימודים ארוך) בפריפריה ובמגזרים שונים, נשארות מאחור ובעת מגיפת קורונה וב”סגרים” הילדים הללו, הלכו “לישון על בטן ריקה“.

תוכנית ההזנה, חייבת להימשך ללא פגיעה בילדים ויש להחזירם לשגרת לימודיםללא עיכוב“.

מטבח חדש של חברת "לאנץ' טיים" המספקת מדי יום אלפי מנות אוכל לבתי ספר וצהרונים | צילום ארקדי רסקין | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מטבח חדש “לאנץ’ טיים”

לדברי מומחי התזונה של חברת לאנץ’ טיים, שנת הלימודים החולפת, שהתנהלה תחת משבר מגיפת הקורונה, יצרה נזקים רבים בקרב הילדים, בהם גם נזקים תזונתיים.

לדברי מנכל חברת לאנץ’ טיים, מר מלכה; “בשנה האחרונה, הפכו החטיפים למקור התזונה העיקרי של הילדים, לצד אכילה לא מסודרת, מול מסכי הטלוויזיה והמחשב, אכילה רגשית ועוד.

“אנו חייבים לאסוף את הילדים חזרה למסגרות, להכניס אותם חזרה לתלם, כשבשלב הראשון, נידרש לצמצם את הנזקים של השנה החולפת ולהתחיל לבנות מחדש.

כל עיכוב בחזרת התלמידים אל השגרה, עלול להחריף את הנזקים הבריאותיים שיוצרת להם הקורונה מדי יום”, הבהיר וסיכם מר אלי מלכה.

לָאנְץ’ טיים – המטבחים המתקדמים בישראל;

מטעם מנהלת יחסי ציבור של חברת “לאנץ’ טיים” הגב’ מירב בורמד יחסי ציבור – אסטרטגיה שיווקית – ייעוץ תקשורתי – דוברות, נמסר לפורטל ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי חברת לאנץ’ טיים הוקמה בשנת 1997 על ידי איש העסקים מר אלי מלכה ונחשבת לגדולה ביותר בתחום הזנת ילדים במערכת החינוך.

חברת לאנץ׳ טיים (שלי׳ס – אספקת ארוחות בעירבון מוגבל) מתמחה בייצור ואספקת ארוחות צהריים חמות, טעימות, איכותיות ומזינות לגני ילדים, צהרונים, מתנסים, בתי ספר וקייטנות וגם בטעם של בית.

לאנץ׳ טיים, לוגו

כל זאת על פי גישה של ״מהשדה לצלחת״, דהיינו; שליטה מלאה על כל שרשרת הייצור והאספקה, מהשדות והמגדלים הבלעדיים, דרך בתי האריזה, המטבחים, השינוע ועד לצהרון.

התפריט הבריא של לאנץ’ טיים לילדים נבנה בשיתוף שפים מומחים, יועצים ותזונאים קליניים המתמחים בילדים ומותאם לטעמם של הילדים.

‘ירוק פלוס – תו האיכות של לאנץ’ טיים’. בישול עם חומרי גלם מובחרים. האוכל, אינו מעובד וגם לא מטוגן. הוא עשוי ללא חומרים משמרים או מייצבים, וכן ללא חומרי טעם וצבע. הוא דל בסוכר, בשומן ובנתרן. הכל מבוקר, בהתאמה לתקן.

אין ספק, כי המטבחים החדישים, המשוכללים והסטריליים של חברת לאנץ’ טיים, הנם המתקדמים מסוגם בישראל.
המטבחים, נמצאים תחת פיקוח משרד הבריאות ופועלים על פי תווי תקן, ISO 9001-2015 HACCP
.
כמן כן, עם תעודת הכשר של הרבנות האזורית. פסי הייצור המתקדמים מאפשרים ייצור מזון ברמה גבוהה.
0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן