פלילים

כתב אישום נגד שלמה חי על מעשים מגונים והטרדה מינית

שלמה (בן שאול) חי, בן 55 תושב תל אביב, עקב אחרי 9 נשים והטריד אותן מינית - כך עולה מכתב אישום נגדו שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי); במהלך ששת החודשים אשר קדמו למעצרו, נהג לפקוד את "קופת החולים כללית" פנה אל נשים בהן נתקל באופן אקראי במקומות ציבוריים, בבית החולים 'איכילוב' ובקופות חולים בערים שונות, עקב אחריהן והטריד אותן מינית, על ידי כך שהפנה אליהן, חרף התנגדותן התייחסויות מיניות בוטות.
0
0
מעשה מגונים והטרדה מינית
מעשה מגונים והטרדה מינית

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה אל בית משפט השלום בעיר תל אביב כתב אישום נגד שלמה בן שאול חי, בן 55 תושב העיר, בגין מעשים מגונים, ריבוי עבירות של הטרדה מינית וריבוי עבירות של פגיעה בפרטיות. הנאשם ביצע את העבירות ב-9 מתלוננות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת דין שרית ארונוב, הנאשם שלמה חי, במהלך ששת החודשים אשר קדמו למעצרו, נהג לפקוד את “קופת החולים כללית” פנה אל נשים בהן נתקל באופן אקראי במקומות ציבוריים, ב‘בית החולים – איכילוב’ ובקופות חולים בערים שונות, עקב אחריהן והטריד אותן מינית, על ידי כך שהפנה אליהן, חרף התנגדותן התייחסויות מיניות בוטות.

כמו למשל בכתב האישוםשלישי) עולה, כי בתאריך 29.4.18 בשעה 6:20, או בסמוך לכך, הגיעה אישה המכונה; ה.ה. אל מקום עבודתה בקופת חולים מכבי” בעיר גבעתיים.

עת פתחה האישה ה.ה. את דלת קופת החולים, פנה אליה הנאשם שלמה חי ושאל האם יש רופא עיניים בקופת החולים. בהמשך, לאחר שעלתה לקומת המעבדה, ביקש הנאשם מהאישה ה.ה; כי “תסדר לו עבודה” ואמר לה שהיא מקסימה.

דוברת מחוז מרכז של פרקליטת מחוז מרכז, במשרד המשפטיםעורכת דין רוני ליבנה, הוסיפה לפורטל כאן ישראל | kanisrael  | כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי; ה.ה. שהייתה מבוהלת וחשה מאוימת, הסתגרה במשרד בקומת המעבדה וביקשה מן הנאשם, לעזוב את המקום  שאחרת תזמין משטרה.

בהמשך כתב האישום למתואר לעיל, הפנה הנאשם אל האישה המכונה; ה.ה. התייחסויות בעלות אופי מיני המתמקדות במיניותה וקרא לעברה מספר פעמים; “אני חרמן, את חרמנית?”.

 הנאשם שלמה חי, קרא לעבר אל האישה המכונה; ה.ה. מספר פעמים; “אני חרמן, את חרמנית?”.

במקרה אחר בהמשך למתואר לעיל, נכנסה לקופת החולים אישה המכונה; ו.ו. העובדת בקופת החולים ועלתה לקומת המעבדה.

הנאשם חיאשר שהה אותה עת בסמוך למעבדה, הסתובב אל האישה ו.ו. נצמד לגופה ונגע בחזה, תוך שאומר לה “אני חרמן, את חרמנית?”, כל זאת לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים. בתגובה לאמור, הדפה האישה ו.ו. את הנאשם והסתתרה מפניו במשרד, יחד עם האישה ה.ה.

במקרה שלישי, עולה מכתב האישום, מיד לאחר התקרית עם האישה המכונה; ו.ו, נכנסה אל קופת החולים באישה המכונה; ז.ז. העובדת בקופת החולים  ועלתה לקומת המעבדה.

משחלפה האישה ז.ז. מול הנאשם, אשר המשיך לשהות בסמוך למעבדה, ליטף הנאשם את האישה ז.ז, מאזור צווארה ועד לחזה תוך שהוא גונח, והכל לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.

בתגובה לאמור הזיזה האישה ז.ז. את ידיו של הנאשם והסתגרה אף היא במשרד.

במעשיו המתוארים לעיל, ביצע הנאשם מעשים מגונים באישה המכונה; ו.ו. ובאישה המכונה; ז.ז. והטריד מינית את שלוש הנשים.

זאת ועוד; בשלושה מבין המקרים, הנאשם שלמה חי, ביצע מעשים מגונים במתלוננות. לפי שעה נעצר הנאשם, עד החלטה אחרת.

אל;

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן