אסטרולוגיה בלי עין הרע

כוכב השפע יופיטר ב-מאזניים פותח לכם חלון הזדמנויות

כוכב השפע יופיטר, המוכר גם בשמו צדק יצא מהנסיגה וחזר להילוך ישיר במזל מאזניים, הוא יימצא שם עד לחודש נובמבר 2017 ◄ הכוכב מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל הרי שעד לסוף השנה הנוכחית תהייה זו שנה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שציינתי המושפעים מכוכב זה. זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם
0
0
כוכב השפע יופיטר במזל מאזניים פותח חלון הזדמנויות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
כוכב השפע יופיטר במזל מאזניים פותח חלון הזדמנויות | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

במיתולוגיה הרומית יופיטר היה ראש האלים ופטרונה של המדינה הרומאית, האל החשוב והמכובד ביותר בפנתאון האלים הרומי. הוא היה ממונה על החוק והצדק, על שמירת הסדר הציבורי וכן על השמים, האור והרעם, הרומאים סגדו ליופיטר בעיקר כיופיטר הטוב והגדול ביותר (יופיטר אופטימוס מקסימוס), ותחת תואר זה הוא שימש כמגנה של רומא. כוכב הלכת צדק נקרא בלטינית, ובעקבותיה בשפות מודרניות רבות, על שם יופיטר.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

כוכב השפע יופיטר, המוכר גם בשמו צדק יצא מהנסיגה וחזר להילוך ישיר במזל מאזניים, הוא יימצא שם עד לחודש נובמבר 2017. לאחר מכן, יעבור הכוכב למזל עקרב. יופיטר הוא הכוכב המקושר עם שפע, מזל והצלחה.

הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על מנת לפעול, להתרחב, להתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

█║  המזלות שייהנו מהאנרגיה של כוכב השפע יופיטר במזל מאזניים;

המזלות שייהנו בעיקר מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: מאזניים, אריה, קשת, תאומים ודלי.  מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע על המזל הרי שעד לסוף השנה הנוכחית תהייה זו שנה מבורכת ועם הזדמנות פז לילידי המזלות שציינתי המושפעים מכוכב זה.

זו ההזדמנות להיפתח אל היקום ולבקש למגנט אליכם את האנרגיה הנכונה כדי שדלת ההזדמנויות תיפתח עבורכם. התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים ואתם מצליחים להסדיר נושאים שכבר מזמן רציתם לטפל בהם.

תרגישו כי כולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים. ההצלחה שתרגישו תהיה בכל תחומי החיים החשובים לכם. נצלו כל רגע בשנה זו כדי שבשנה שתגיע לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפרות השקעתכם.

█║ המזלות שיחוו את יופיטר מצדו הפחות נעים;

ילידי המזלות הבאים: טלה, גדי, סרטן, בתולה ועקרב, יחוו את יופיטר מצדו הפחות נעים. חוסר איזון ויציאה מפרופורציה הם הצד השני של המטבע. האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול.

כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו תהיה רבת עצומה בחווייתה מהרגיל. הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה.

דברים רבים יראו לכם “גדולים” יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה רגשית.  רבים מכם עלולים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

בתקופה זו יכנסו הצעות לחייכם שתחשבו אותם כמוצלחות. כדי לשמור על התנהלות נכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות.

■ רצוי להתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית ולעשות מפה אישית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן