בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה חדשות

יניב דרי ו”מחוברים” – הפכנו למובילים לראשות העיר חדרה

המועמד לראשות העיר חדרה, עורך דין יניב דרי ורשימתו 'מחוברים' , מציג מצע אחר ששם את השקיפות, ניקיון הכפיים והתושבים בראש סדר העדיפויות; הציבור הבין שראש העיר הנוכחי (צבי גנדלמן) לא רלוונטי עוד. במשך שנה הוא הוליך את הציבור שולל ועשה הצגה. יש מסמכים שיוצאים תחת עיריית חדרה עם חותמת מהנדס העיר, כי ראש עיריית חדרה, קובע, כי אין לו התנגדות להקמת שדה תעופה בעיר חדרה".
0
0
עורך דין יניב דרי
עורך דין יניב דרי

מגיל צעיר חשבתי שהעיקר בחיים זה לא מה להיות אלא מה לעשות, כי אין דבר כזה תפקיד, יש שליחות… – כך לא חושב עורך דין יניב דרי, החדרתי, אבל מאמץ בחוזקה את המשפט של נשיא המדינה וראש הממשלה המנוח שמעון פרס, זכרו לברכה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“הגיע הזמן להיות מחוברים לתושב” – כך קובע, עורך דין יניב דרי, המועמד מטעם רשימת “מחוברים” למועצת עיריית חדרה, פחות מ-3 חודשים לבחירות בעיר חדרה, מציג יניב דרי, המועמד מטעם רשימת “מחוברים למועצת העיר חדרה” את החזון שלו לחדרה אחרת, לעירייה שפועלת למען התושבים.

כאשר ברקע ראש עירייה נוסף מהעיר חדרה, נחקר ונראה, כי העניין הפך להרגל, הופך המועמד יניב דרי לדברי אנשיו למועמד המוביל לראשות העיר חדרה. הוא יליד חדרה, תושב שכונת הפארק, נשוי + 3. הוא בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה וכיום הוא בעל משרד עורכי דין בחדרה משנת 2008.

המועמד לראשות העיר חדרה, מר יניב דרי הוא עורך דין מוכשר ונעים הליכות המקרין שלווה על הסובבים אותו, עומד כיום בראש ‘רשימת מחוברים’ למועצת עיריית חדרה בבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר, מציג מצע אחר ששם את השקיפות, ניקיון הכפיים והתושבים בראש סדר העדיפויות, הוא מבהיר.

“לפני 5 שנים, נבחרתי למועצת העיר חדרה, מתוך רצון קודם כל לשרת את התושבים, להיות מחובר אליהם”.

דרי, מוסיף וטוען, כי; “אחרי 3.5 שנים, כנראה, בגלל שהעדפתי את טובת התושבים על טובתו של ראש העירייה, הופסקה חברותי כחבר הנהלת העיר חדרה ולמעשה, עצרו את פעילותי והיוזמות הרבות שקידמתי”.

מבט קצר על ההיסטוריה, מלמד שמר דרי, עשה לא מעט למען התושב זאת לארוך הקדנציה הנוכחית;

  • טיפל בחידוש ושדרוג מגרשי החוץ (מגרשי ספורט קהילתיים),
  • קידם פתרונות לבעיות החניה במרכז העיר,
  • סייע לוועדי השכונות.

█ עורך דין יניב דרי ורשימת ‘מחוברים’; “מחדל לאומי שגורם לתושבי חדרה להתאגד כנגדו…”

אבל ההישג המשמעותי ביותר ללא ספק, היה הבראת עמותת פנאי העיר; “לקחנו גוף על סף קריסה כלכלית והפכנו אותו לגוף משגשג, הגדלנו את סל השירותים לתושב והגדלנו את היכולות הכספיות של הגוף בכ- 3 מיליון שקלים“.

לדברי אנשיו של עורך דין יניב דרי ורשימת ‘מחוברים’ הם הפכו בימים האחרונים למועמדים המובילים למועצת ולראשות העיר, כשברקע שוב נחקר ראש העיר הנוכחי…

המועמד לראשות העיר חדרה, מר דרי; “אהבתי לעיר, מניעה אותי לקום, לעשות, לשנות את המצב הקיים ולא לקבל את מציאות כברירית מחדל.

מועמדי רשימת 'מחוברים'
מועמדי רשימת ‘מחוברים’

ראשות עיר היא לא מטרה, גם לא כיסא סביב שולחן העירייה – המטרה שתמיד עמדה לנגד עיניי וחברי לרשימה היא הקהילה סביבנו, העיר שלנו ולכן, אנחנו מבקשים את אמון הציבור“.

בימים אלו מובילים יניב דרי ו”רשימת מחוברים” את מאבק תושבי העיר חדרה, כנגד החלטת הוועדה לתשתיות לאומיות להקמת שדה תעופה אזרחי בעיר; “הנזק לעיר חדרה, יהיה אדיר.

לקחו בעיה של 100 אלף תושבים במרכז והפכו אותה לבעיה של 100 אלף תושבים בפריפריה – זה לא נתפס. מדובר פה על מחדל לאומי שגורם לתושבי חדרה להתאגד כנגדו. אני מרגיש את התסכול הרב של התושבים במאות פגישות ושיחות שלנו איתם.

█ עורך דין יניב דרי; שדה התעופה בחדרה – הציבור הבין שראש העיר הנוכחי (גנדלמן) לא רלוונטי עוד.

אנחנו מאמינים שיש ביכולתנו להוביל את ההתנגדות להחלטה שהתקבלה תוך הפעלת לחץ ציבורי על מקבלי ההחלטות.

אנחנו לא מתייאשים, צריך לגייס את כלל תושבי העיר חדרה במסגרת המחאה נגד שדה התעופה, צריך לסמן את מנהיגי המדינה ומקבלי ההחלטות שיכולים לשנות את ההחלטה.

עורך דין דרי וחבריו לרשימה מפנים אצבע מאשימה כלפי ראש העיר המכהן צבי גנדלמן, במחדל שנוצר; “מההחלטה להקמת שדה התעופה בחדרה, עולה מסקנה אחת גדולה. הציבור הבין שראש העיר הנוכחי (גנדלמן) לא רלוונטי עוד.

במשך שנה הוליך גנדלמן, את הציבור שולל ועשה הצגה. יש מסמכים שיוצאים תחת עיריית חדרה עם חותמת מהנדס העיר, כי ראש עיריית חדרה, קובע, כי אין לו התנגדות להקמת שדה תעופה בעיר חדרה”.

לסיום, מוסיף ומסכם עורך דין יניב דרי; “אנחנו רוצים לעשות מעשה, אנחנו מבקשים להחזיר את חדרה לתושבים ולקדם את האינטרס שלהם – לא של בעלי הון או בעלי תפקיד.

אני לא לבד, מאחורי עומדת “רשימת מחוברים” שמורכבת מאנשים מדהימים, פעילים חברתיים, מעורבים בקהילה – תושבים שהחליטו לגלות יוזמה ומעורבות ולהוביל את חדרה למקום טוב יותר על מנת שנדאג לבית שלנו”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן