אסטרולוגיה בלי עין הרע

יופיטר במזל קשת עד ינואר 2020 מביא שפע, הזדמנות והקלה

הכוכב המוכר והאהוב מכולם יופיטר, הנקרא גם כוכב הצדק (שפע) נכנס למזל קשת ויימצא שם במשך כל השנה הקרובה, עד לינואר 2020. ילידי המזלות דגים, תאומים, שור, סרטן ובתולה ירגישו את כוחו של יופיטר בצורה מאתגרת הם עשויים להיכנס למצבים של חוסר איזון ויציאה מפרופורציה במיוחד בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2019. נסו להימנע מהחלטות חפוזות ולהתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועי.
0
0
יופיטר במזל קשת | עיבוד צילום: שולי סונגו
יופיטר במזל קשת

משבוע זה ועד חודש ינואר 2020 , ייכנס יופיטר אחד מהכוכבים היותר אהודים והמוכר גם בשם צדק למזל קשת. כולנו מחכים לו כיוון שהוא מביא איתו שפע, הזדמנות והקלה וכמובן כל אחד במקום שכוכב זה בעיקר משפיע עליו. יופיטר הוא הכוכב המקושר לשפע, מזל והצלחה. הוא נותן חלון הזדמנות לכל מי שחווה את ההשפעה שלו, ונותן מרחב זמן של שנה על מנת לפעול, להתרחב ולהתעצם וליישם את ההזדמנויות שהוא מעניק.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

יופיטר הוא כוכב הרחבה, שיפור והזדמנות, והוא גם השליט של מזל קשת, ולכן השפעתו על מזל קשת חזקה במיוחד במהלך השנה בה הוא שוהה במזל קשת.

זה בהחלט הזמן להרחיב את האופקים שלנו, וללכת מעבר למה שכבר מוכר לנו. זה הזמן ללמוד, לחקור, להרחיב את החוויה שלנו, להיות אופטימיים, להאמין במשהו טוב יותר ויותר ולמצוא את הדרך לחיות על פי עקרונות נאצלים יותר.

המזלות שנהנו עד עכשיו מאנרגיה זו הם המזלות הבאים: מאזניים, קשת, דלי, טלה ותאומים. מאחר וכוכב זה מגיע אחת ל-12 שנים ומשפיע בעיקר על המזל שבו הוא מבקר, הרי שהשנה תהייה שנת מזל עבור ילידי המזלות שציינתי ולכן מומלץ להיפתח אנרגטית אל היקום, להפעיל דמיון מודרך ולהתמגנט אל האנרגיה הנכונה כדי להיכנס בדלת ההזדמנויות.

הדחף להשתחרר מן האחריות והתחייבויות הנוכחיות גדל וקיים חוסר שביעות רצון מהאופן שבו העניינים מתנהלים. לכן זה הזמן להשאיר מאחור את המצב הקיים, בין אם זו העבודה, הבית, היחסים, האמונות, האינטרסים, הידע, או כל דבר שאנו מרגישים אינו מספיק עבורנו או מגביל אותנו מלהמשיך הלאה .

אמנם רצון כזה לשינוי, לצאת לחופשי, להתקדם, עשוי להיראות חסר אחריות, אך הוא הכרחי לצמיחה ולהתפתחות. זה הזמן ליזום פרויקטים חדשים ולהרחיב את הפעילות שלך, כך שתוכל לחוות את החיים מנקודת מבט רחבה יותר, אתה עשוי לגלות כי אתה יכול לממש את מלוא הפוטנציאל שלך.

התחושה תהייה שהכול פועל לטובתכם, היחסים חמים, טובים ותקינים . ההרגשה שכולם באים לקראתכם, אתם בעלי מזל והחיים זורמים.

אלו שירגישו את כוחו של יופיטר בצורה מאתגרת יהיו המזלות הבאים.

ילידי המזלות הבאים: דגים, תאומים, שור, סרטן ובתולה, חייבים יותר להיזהר כיוון שהם אלו שירגישו בחילופי האנרגיה ועשויים להיכנס למצבים של חוסר איזון ויציאה מפרופורציה ובמיוחד בין החודשים מאי ועד אוגוסט 2019.
האנרגיה של יופיטר גורמת לדברים להיעשות בגדול. כל אנרגיה שתחושו תחת השפעה כוכבית זו תהיה רבת עוצמה בחווייתה מהרגיל.

הדברים הטובים והרעים יגיעו בגדול, וגם אם תפעילו הגיון בריא וישר יקשה עליכם להבין את הדברים בפרספקטיבה הנכונה.

דברים רבים יראו לכם “גדולים” יותר ממידותיהם הרגילות והדבר עשוי לסחוף אתכם לטלטלה של רגשות. כדי להישאר במסגרת הנכונה כדאי לכם להימנע מהחלטות חפוזות ולהתייעץ במידת הצורך עם סמכות מקצועית.
רבים מכם עשויים להשמין בפרק זמן זה כתוצאה מיציאה מאיזון. שימרו על עצמכם ועל הבריאות.

בברכת שבוע טוב ובשורות טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן