אוכל מהיר חדשות קינוחים

טורטיה סמורס קינוח על המנגל של ‘מאסטר שף’ לילדים ולמבוגרים

טורטיה סמורס, הנו קינוח פרווה, מתוק ומושלם אשר מכינים בזמן קצר מאד על המנגל לילדים ולמבוגרים שאינם מצליחים לעמוד מפניו ◄המתכון מובא באדיבות המותג 'מאסטר שף' מקבוצת חברת שסטוביץ.
0
0

עם בוא החופש הגדול והיציאה לפיקניקים ולבילוי מחוץ לבית, המותג; ‘מאסטר שף’ מציע; ‘טורטיה סמורס’; ‘קינוח פרווה’ קינוח מתוק ומושלם, שמכינים על המנגל! זה מתחיל עם הילדים אבל בסוף כולם גם המבוגרים, עומדים בתור בשבילו!

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טורטיה סמורס במילוי מרשמלו ושוקולד של המותג מאסטר שף | צילום: אפיק גבאי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
טורטיה סמורס

סמורס, בכללי הוא מעין סנדוויץ’ ביסקוויטים מתוק אשר בתוכו שמים קוביות של; שוקולד, בננות, מרשמלו, או כל תוספת אחרת שחושקים בה.

את כל הערימה הקטנה שהצטברה, אורזים ב’נייר כסף‘ ומחממים על גחלי המנגל או צמוד ממש ליד המדורה, זאת עד שכל ה”קוביות” עם הטעמים נמסים ומשתלבים זה בזה ויוצרים בכך קינוח מגניב ומושחת במיוחד.

 חומרים ל-12 מנות;

  • חבילת עלי טורטיה מ-“קמח לבן מאסטר שף”,
  • חבילה מרשמלו,
  • 200 גרם שוקולד מריר, 
  • סוכריות שוקולד.

הוראות הכנה ל-טורטיה סמורס;

1. מניחים על כל טורטייה מרשמלו, שוקולד וחטיפי שוקולד.
2. מגלגלים ומניחים על פלאנצ׳ה. אם מכינים במנגל, עוטפים בנייר כסף.
3. קולים 3 דקות משני הצדדים ומגישים מיד.

המתכון באדיבות המותג מאסטר שף, בתיאבון!

█ מותג “מאסטר שף”

משרד “דניאלה רייבנבך תקשורת” המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי בבעלות דניאלה רייבנבך, מסרה לפורטל כאן ישראל | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינהבאמצעות התקציבאית הגב’ זיוה וייס, כי; המותג הקולינארי “מאסטר שף” מציע לצרכן מגוון מוצרים איכותיים המעניקים ל”בשלן הביתי” השראה ליצירת מנות מעודכנות, מרעננות, מפתיעות והכי חשוב – מעניקים בטחון להצלחה במטבח או מחוצה לו.

מוצרי “מאסטר שף” נבחרים בקפידה ומיוצרים במפעלים הטובים ביותר בארץ ובחוץ לארץ, מבטיחים להפוך כל ארוחה רגילה לקצת יותר מיוחדת, אך בעיקר ליותר טעימה.

מגוון מוצרי מאסטר שף כוללים; קרוטונים, קמחים לאפייה, פירורי לחם, קוסקוס, תוספות לסלט ועוד, המשדרגים כל ארוחה לחוויית גורמה ללא מאמץ.

█ חברת שסטוביץ

חברת שסטוביץ, החלה את דרכה ב-1954 על ידי שמעון שסטוביץ. לימים, הצטרפו לחברה שני הבנים; יוני ומיקי שסטוביץ, והשתלבו בהנהלת החברה.

בשנת 2007, הלך לעולמו המייסד שמעון שסטוביץ, והוריש את החברה לשני בניו.

כשנתיים מאוחר יותר רכש יוני שסטוביץ את חלקו של אחיו ומאז הוא משמש כבעלים של החברה. יוני שסטוביץ, נשוי לאורנה, אמנית ומעצבת פנים, ואב לארבעה ילדים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן