מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ מועצה אזורית מטה בנימין פלילים

חשוד בבעילה אסורה בהסכמה והדחת קטינים לסמים – מזהים אותו

משטרת ישראל פונה אל הציבור בניסיון לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד; חיים עמר בן 33, המתגורר בדירה שכורה בישוב חשמונאים, ומבקשת לדווח על כך לתחנת המשטרה במודיעין עלית בטלפון; 08-6447200 או לתחנת המשטרה הקרובה אל מקום מגוריהם ◄ החשוד נוהג ליצור קשר עם קטינים דרך המרשתת, להזמין אותם לביתו לספק להם חומר החשוד כסם ובחלק מהמקרים לבצע בהם עבירות מין.
1
0
חיים עמר בן 33, מהישוב חַשְׁמוֹנָאִים, החשוד בבעילה אסורה בהסכמה והדחת קטינים ל-שימוש בסמים ברקע נערה גולשת ברשת האינטרנט | צילום: משטרה | עיבוד: שולי סונגו ©
חיים עמר

חקירה מאומצת נפתחה נגד החשוד חיים עמר בן 33, המתגורר בדירה שכוּרה בישוב חַשְׁמוֹנָאִים, מתנהלת בימים אלה במשטרת ישראל, הפונה אל הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים בחקירה שעניינה; בעילה אסורה בהסכמה והדחת קטינים ל-שימוש בסמים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בשבוע שעבר (יום שלישי, ה’ באלול, 25.8.2020) התקבל דיווח במשטרת ישראל אודות בגיר ו-קטינה אשר שוהים בדירה בישוב חַשְׁמוֹנָאִים (רמת מודיעים, שהיא התנחלות דתית-לאומית במערב הרי בנימין בדרום השומרון, צפונית לעיר מודיעין, חלק מהמועצה האזורית מטה בנימין). ועל פי החשד צורכים חומר החשוד כ-סם.

כוחות משטרה שהוזעקו לדירה איתרו את השניים ועצרו את החשוד לחקירה בחשד לבעילה אסורה בהסכמה ו-הדחת קטין לשימוש בסמים.

מחומר החקירה, עולה, כי החשוד עמר, היה נוהג ליצור קשר עם קטינים דרך המרשתת, להזמין אותם אל ביתו לספק להם חומר החשוד כסם ובחלק מהמקרים לבצע בהם עבירות מין.

סמל המחוז

מטעם דוברות המשטרה של מחוז יהודה ושומרון, הנקרא בדרך כלל מחוז שַ”י, אחד ממחוזות משטרת ישראל, מסרה הגב’ שלומית לאתר  ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי מעצרו של החשוד חיים עמר, הוארך מעת לעת וכעת החקירה נמשכת.

משטרת ישראל, הודיעה היום (יום שני י”א באלול התש”פ) פונה אל הציבור הרחב בניסיון לאתר קורבנות נוספים למעשיו של החשוד חיים עמר ומבקשת לדווח על כך אל תחנת המשטרה ב-מודיעין עלית בטלפון; 08-6447200 או לתחנת המשטרה הקרובה אל מקום מגוריהם.

בעילה אסורה בהסכמה

בישראל, בעילה אסורה בהסכמה היא עבירת מין המוגדרת בסעיף 346 לחוק העונשין. “בעילה“, לעניין זה, היא החדרת “איבר מאיברי הגוף או חפץ לאיבר המין של אישה”. מעשה זה הוא בגדר בעילה אסורה בהסכמה, כאשר נעשה בהסכמת האישה, בשני מצבים;

  • לאישה מלאו 14 שנה וטרם מלאו לה 16 שנה והיא אינה נשואה לבועל, או שלאישה מלאו 16 שנה וטרם מלאו לה 18 שנה והבעילה הייתה תוך ניצול יחסי תלות, מרות, חינוך או השגחה, או תוך הבטחת שווא לנישואים. העונש על עבירה זו הוא 5 שנות מאסר.
  • לאישה מלאו 18 שנה והבעילה נעשתה תוך ניצול מרות ביחסי עבודה או בשירות, או עקב הבטחת שווא לנישואים תוך התחזות של הבועל כפנוי למרות היותו נשוי. העונש על עבירה זו הוא 3 שנות מאסר.

עם זאת, בעילה בהסכמה במסגרת יחסי חברות בין בני נוער איננה נחשבת לעבירה, בתנאי שהנערה היא בגיל שבין 14 ל-16, והפרש הגילאים ביניהם הוא עד 3 שנים.

כאשר לאישה טרם מלאו 14 שנה, דין בעילתה כדין אונס, הנקרא; אונס סטטוטורי, גם אם נעשתה בהסכמתה (סעיף 345 לחוק העונשין).

כאשר החדירה אינה לאיבר המין של אישה, אלא החדרת איבר מאברי הגוף או חפץ לפי הטבעת של אדם (גבר או אישה) או החדרת איבר מין לפיו של אדם, המעשה קרוי מעשה סדום (סעיף 347 לחוק העונשין). הובא מתוך מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

1
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן