חדשות עסקים חריש חדשות פרקליטי ישראל

חריש: לעורכי דין רחמים-נעים ושות’ חוברת קארין עוז בדיני עבודה

משרד עורכי דין רחמים - נעים ושות' מתרחב עם הצטרפותה של עורכת דין קארין עוז, מהקריות, אשר תסייע לתושבי חריש והסביבה ב'ייצוג עובדים' בתחומי; זכויות שכר והלנת שכר, בדיקת תלושי שכר, ניסוח הסכמי עבודה, זכויות סוציאליות (חופשה, מחלה, הבראה, פנסיה וכו'), פיטורים, פיצויי פיטורים, הודעה מוקדמת, הרעת תנאים בעבודה, זכויות של מתפטר בדין מפוטר ועוד.
0
0
עורכת-דין קארין עוז, דיני עבודה
עורכת-דין קארין עוז, דיני עבודה

עם גידולה של האוכלוסייה של חריש בעת האחרונה ובעתיד הקרוב והרחוק, ניכר הצורך בטיפול משפטי וב’ייצוג עובדים’ ולצורך כך, הודיע בשמחה משרד עורכי דין רחמים – נעים ושות’ הממוקם במרכז העיר ברחוב טורקיז 3 – “מרכז עמית” על התרחבותו ובטיפול בתיקים גם בתחום של ‘דיני עבודה’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל‘חריש נט’ אתר בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

את הטיפול המשפטי לתושבי חריש בתחום ‘דיני עבודה’ תנהל עורכת דין קארין עוז, העוסקת בו כתחום ייחודי עם התמחות בייצוג של עובדים.

בין יתר תחומי התמחותה המקצועית של עורכת דין עוז;

  • זכויות שכר והלנת שכר,
  • בדיקת תלושי שכר,
  • ניסוח הסכמי עבודה,
  • זכויות סוציאליות (חופשה, מחלה, הבראה, פנסיה וכו’),
  • פיטורים, פיצויי פיטורים, הודעה מוקדמת,
  • הרעת תנאים בעבודה,
  • זכויות של מתפטר בדין מפוטר.

כמו כן, מייצגת עורכת דין קארין עוז בבתי הדין לעבודה, בתביעות של פיטורים שלא כדין, ללא שימוע או מחמת אפליה, הטרדה מינית, תביעות לשכר עבודה, פיצויי פיטורים והלנה, תביעות בשל הפרת זכויות הורות ולידה ועוד.

הצטרפותה של עורכת דין קארין עוז אל משרד עורכי דין רחמים – נעים ושות’ מגדיל ומחזק את המעטפת המשפטית הרחבה והמקיפה בין היתר מול ייצוג הלקוחות בבתי הדין לדיני עבודה הפזורים ברחבי מדינת ישראל לפי חוק בתי הדין לעבודה התשכ”ט-1969.

 לעורך הדין ליאור רחמים מזה 8 שנים ועורך הדין אלירן נעים כ-3 שנים, יש יתרון משמעותי בהיותם תושבי חריש

משרד עורכי הדין רחמים – נעים ושות’ מתמחה בקשת רחבה של נושאים בתחומי המשפט השונים ועוסק, כאמור, גם בעסקאות מקרקעין, ליקוי בניה, ליטיגציה אזרחית – מסחרית, עריכת חוזים מסחריים, עריכת צוואות, נזיקי גוף, דיני עבודה, הוצאה לפועל ופשיטות רגל – ובכך מעניק שירות מקצועי ומקיף לתושבי חריש והסביבה.

לעורך הדין ליאור רחמים מזה 8 שנים ועורך הדין אלירן נעים כ-3 שנים, יש יתרון משמעותי בהיותם תושבי חריש, כבר מספר שנים והם בקיאים ברזי המקום, החל מרכישת דירה, תכנון ובנייה ועד עריכת חוזים מסחריים וכאמור, מעתה גם בדיני עבודה.

לדברי עורכי הדין רחמים את נעים; “מטרתנו הינה לתת מענה יעיל ומקצועי לכל תושבי חריש הקיימים והעתידיים להגיע ולהתגורר בעיר המתפתחת. טובת הלקוח עומדת לנגד עיננו ומהווה דבר ראשון במעלה. בהיותה של חריש עיר חדשה, אנו מכירים היטב כל פרויקט וקבלן ומבצעים התאמות חוזיות על פי צרכי הלקוח“.

משרד עורכי דין רחמים – נעים ושות’ ומערכת אתר ‘חריש נט’ מאחלים בהצלחה רבה לעורכת דין קארין עוז עם הצטרפותה למשרדם.

אל אתר הפייסבוק של; חריש – משרד עורכי דין רחמים – נעים ושות’

אל אתר המשרדhttps://www.harish-law.co.il/harish-team

ליצירת קשר טלפוני, דחוף; ליאור, טל’; 0502070991 ■ אלירן, טל’; 0507415351.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן