חקלאות ישראל

חקלאים מישראל ישתתפו בקונגרס האבוקדו CorpoHass בקולומביה

משלחת חקלאים מישראל מובילים של ענף האבוקדו העולמי, תשתתף בקונגרס האבוקדו הבינלאומי בקולומביה (23-77-09-19) את המשלחת יובילו "חקלאי גרנות" בהם מגדלי אבוקדו מקיבוצים ממרכז ישראל, מנחשונים עד נחשולים ◄מנכל חקלאי גרנות, מר גיורא מרום: "מגדלי האבוקדו הישראליים, נחשבים למובילים עולמיים בתחומם, אנו נוסעים ללמוד עוד על הענף והמתחרים ולייצג את החקלאות הישראלית בגאווה".
0
0
גיורא מרום מנכל חקלאי גרנות ברקע הזמנה לקונגרס האבוקדו העולמי CorpoHass בקולומביה | צילום: אריאל ואן סטרטן | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
גיורא מרום

חקלאים מישראל ישתתפו ב-קונגרס האבוקדו הבינלאומי ב-קולומביה 

מגדלי ענף האבוקדו המובילים בישראל, חברי “חקלאי גרנות”, יצאו היום (יום חמישי, י”ט באלול התשע”ט) אל ‘קונגרס האבוקדו הבינלאומי – CorpoHass’ (World Avocado Congress – CorpoHass) שייערך ב-רֵפּוּבְּלִיקַת קוֹלוֹמְבְּיָה. במסגרת הביקור, תסייר משלחת חקלאים מישראל במטעי אבוקדו ובתי אריזה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

קוֹלוֹמְבְּיָה (Columbia), בת אוכלוסייה של למעלה 50 מיליון תושבים, ממוקמת בצפון-מערב דרום אמריקה והיא נחשבת למדינה מתפתחת בגידול אבוקדו ולהערכת גורמים בענף, תהפוך בשנים הבאות להיות מתחרה משמעותית של מדינת ישראל בתחום ‘יצוא האבוקדו‘.

קונגרס האבוקדו הבינלאומי, נערך אחת ל-4 שנים מציע הפעם (יומיים; שני-חמישי, 23-27-09-2019)הזדמנות ייחודית להרחיב את הידע והוא מרכז אליו את העוסקים ב-ענף האבוקדו מכל המדינות המובילות את האבוקדו בעולם בהן; מקסיקו, פרו, צ’ילה, ארגנטינה, ברזיל, ארצות הברית, אוסטרליה ועוד.

התאגיד של יצרני אבוקדו ויצואנים של H ass מקולומביה – Corpohass, הוא תאגיד משפטי פרטי שהוקם ללא כל כוונת רווח.

מטרתו להנחות, לקדם ולקרוא את הייצור והשיווק של האבוקדו של ‘הס’ בקולומביה לשווקים לאומיים ובינלאומיים כאחד, להבטיח את שלומו של היצרן והיצואן.

אבוקדו מתוצרת "חקלאי גרנות" | צילום: שירי אבן פז | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אבוקדו מתוצרת חקלאי גרנות

מנהלת יחסי ציבור של חברת “חקלאי גרנות” ממשרד מירב בורמד – יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי, הגב‘ מירב בורמד, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי המבקרים בקונגרס האבוקדו הבינלאומי, יוכלו לקבל הבנה רחבה יותר של החזון של המנהיגים בתעשיית האבוקדו.

כמו כן, יתקיימו סדנאות, מצגות של מחקר מדעי בנושא האבוקדו ויוצגו שיטות חדשניות לקהלים מתמחים בתחום האבוקדו.

כאשר תכני הקונגרס, נחלקים לפן המקצועי של הענף; נושאי; גידול, תפוקה, השקייה וכו’, לבין הפן השיווקי, הכולל נושאים של; שווקים חדשים, שיווק לרשתות מזון, שינוע, מיתוג תוצרת ועוד.

הקונגרס, נערך על ידי ארגון World Avocado Organization ולפני 4 שנים, הוא היה ב-פרו (מדינה בדרום אמריקה, לחופו של האוקיינוס השקט) וקודם לכן ב-אִיטַלְיָה (הָרֶפּוּבְּלִיקָה הָאִיטַלְקִית מדינה בדרום אירופה).

מנכל חקלאי גרנות, מר גיורא מרום, אשר ייקח חלק עם חברי המשלחת הישראלית, מסר, כי; “האבוקדו הוא היום פרי הייצוא המוביל בישראל.

המגדלים הישראלים, הם המובילים בעולם בתפוקה ובשיטות גידול, למרות שיש מקומות בעולם עם תנאי גידול ואקלים הרבה יותר טובים מישראל, חקלאי ענף האבוקדו בארץ, יודעים להפיק את התוצרת הגבוהה ביותר”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן