בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה משה נעים

חדרה עדיין חרדה לגורלה – גנדלמן שומר שבת, כן ולא

בשבת האחרונה, הוכיח מר גנדלמן, לכב' הרב כחלון, מה פירוש "לשמור שבת" על פי הצדיק גנדלמן, שעבר בזמן קצר על כמה דיברות מבלי להניד עפעף ◄ מר שי ברכה מספר 2 ברשימה של גנדלמן שבא לברך ויצא מקלקל ומתעקש שאנחנו המטומטמים שאינם מבינים את המסרים הסותרים.
0
0

פאניקה ברשימת "חדרה בתנופה" בראשות צבי גנדלמן, כרוז

הרשת החדרתית בפייסבוק, רעשה וגעשה מסוף השבוע שעבר והמשיכה אתמול וגם היום שני (כ’ בחשון, התשע”ט) ובה אנשי רשימת “חדרה בתנופה” מתעתעים בציבור, בשאלה האם חדרה תהיה פתוחה בשבת או סגורה? לאחר הפצת “הקלטת הלוהטת” בה הצהיר החשוד המיידי בפלילים הוא הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, שמו גנדלמן, מר צביקה גנדלמן, ראש העיר חדרה, צבי גנדלמן בפני כבוד הרב הגאון שליטא (שיחיה לאורך ימים טובים אמן) ליאור כחלון, כי הוא; “מתחייב לשמור על השבת וככה יהיה…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

זאת ועוד; גנדלמן, חשוד גם בביצוע עבירות מס ובמרמה והפרת אמונים. עד לרגע זה כ-5 חודשים, עדיין המשטרה, לא מצאה לנכון לסגור את התיק הפלילי, לפי שעה נגד צבי גנדלמן, ראש עיריית חדרה האיש והמועמד לראשות העיר.

גנדלמן, נראה בסרטון של מעין “התנצלות” כאיש עייף, מותש וכמי שנעצו בו אלפי סיכות של וודו… הוא התאמץ להישיר מבט למצלמה ואמר; “חלאס עם השמועות. חדרה, תהיה פתוחה בשבת לפי חוק העזר הקיים. להלן התייחסותי לדיסאינפורמציה שעלתה בסוף השבוע”. הקשיבו מהסרטון כאן מתחת.

פורסם על ידי ‏צביקה גנדלמן Tzvika Gendelman‏ ב שבת, 27 באוקטובר 2018

מנגד מר שי ברכה מספר 2 ברשימה של גנדלמן שבא לברך ויצא מקלקל ומתעקש שאנחנו ה”מטומטמים” שאינם מבינים את המסרים הסותרים וכי מבחינתו וכך כתב בפוסט ביום שישי; “מכיר את הסרטון ואת הדברים שנאמרו.

גם אני לא אוהב את נוסח הדברים שנאמרו לאוזני הקהל החרדי שרצה לשמוע אותם, דברים שרשומים פה בפוסט, רק לא היו ברורים בנוסח שנאמר.

היה צריך לומר שהשבת תישמר במרכז העיר ובשכונות, ובפאתי העיר, נמשיך לפעול על פי חוק העזר העירוני, כפי שצוין בנוסח הדברים – פתיחת בתי עינוגים בשבת בפאתי העיר.

✔️מול החוף ויליג׳ (אנרג׳י פארק).
✔️מתחם מיקס.
✔️הטיילת שניבנת בימים אלה.
✔️פארק נחל חדרה.
✔️אזורי התעשייה.

בכולם ממשיכים וימשיכו לפעול בתי העינוגים הקיימים, כיום ואלה שיגיעו, גם בשבת!

 “כן – המקומות יהיו פתוחים בשבת. וכן – אנו נמשיך להגיש אוכל לא כשר, לצד אוכל כשר למי שחפץ בכך…”

אני אעמוד בהבטחתי אליכם לפעול לשינוי חוק העזר העירוני לפתיחת מסחר בשבת באותם מקומות בהם אושר לפתוח בתי עינוגים.

רועי שפושניק, גלית נגר, שלום אלון, אמירה משה, צבי גנדלמן, שי ברכה
רועי שפושניק, גלית נגר, שלום אלון, אמירה משה, צבי גנדלמן, שי ברכה

לא אזוז מילימטר מהבטחתי לעשות זאת!!!”. סיכם שי ברכה סגנו של אלוהים

בשבת האחרונה, הוכיח מר גנדלמן, לכב’ הרב כחלון, מה פירוש “לשמור שבת” על פי הצדיק גנדלמן, שעבר בזמן קצר על כמה דיברות מבלי להניד עפעף;

  • זָכוֹר אֶת-יוֹם הַשַּׁבָּת לְקַדְּשׁוֹ –  מר גנדלמן, הצהיר, כי אני… אני גאה לבלות ב”קפה לנדוור” בשבת בבוקר…
  • לֹא תִנְאָף –  מורן שגב חברתו של מר גנדלמן, הייתה נשואה בראשית יחסיהם.
  • לֹא תַחְמֹד –  מורן שגב חברתו של גנדלמן, הייתה הייתה נשואה בראשית יחסיהם.

זאת ועוד; ראש העיר חדרה, מר צבי (צביקה) גנדלמן, שנעצר, נכלא והורחק מבניין העירחיה שבועות ארוכים בחשד חמור מאד, כי קיבל שוחד מקבלן שבונה בעיר חדרה ובתמורה סייע לאותו קבלן, מסתיר את חלקו בחוסר טוהר המידות לכאורה לאחת הפרשיות המסעירות בעיריית חדרה, בהן הוא חשוד גם כיום ערב הבחירות 2018, משום שהמשטרה ובתיאום עם הפרקליטות עדיין לא מצאו לנכון לסגור את התיק הפלילי שיש בו עניין רב לציבור.

אמש, פרסמו אנשי “בית הגוס” פאב אירי ברחוב דרך צהל מול מכבי האש, במתחם מיקס שנשרף לאחרונה, שבחים לראש העיר, תוך שהם מציינים בהודעתם, כי ימשיך לאשר ולהפעיל;

“כן – המקומות יהיו פתוחים בשבת. וכן – אנו נמשיך להגיש אוכל לא כשר, לצד אוכל כשר למי שחפץ בכך. ולא – זה לא ייקח חודשים ארוכים. אנו נמצאים כבר בשלבי תכנון מתקדמים של פאב נוסף מ’בית הגוס‘”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן