חדרה מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פלילים

חדרה: מטפלת זרה תפסה קריזה וחנקה למוות את המטופלת בת ה-90

העובדת הזרה "תפסה קריזה" וחנקה למוות את המטופלת בת ה-90, ללא כל סיבה מוקדמת ◄ נגד המטפלת ממולדובה, הוגשה 'הצהרת תובע' המאפשרת את החזקתה כחשוּדה במעצר גם בתקופה שלאחר תום החקירה, בטרם הוגש כתב אישום, זאת לתקופה של עד חמישה ימים ◄רב פקד מוטי בן הרוש, אמר, כי; "מאז מעצרה של החשודה, הוארך זה מעת לעת וכלל גם בדיקה אשר אישרה, כי היא אכן, כשירה לעמוד לדין".
0
0

חדרה העיר טרם נרגעה מהחשד של רצח הקשישה בת ה-90 בביתה לפני כשלושה שבועות בידי עובדת מטפלת/זרה מרפובליקת מולדובה ש”תפסה קריזה” וחנקה למוות, היום (יום חמישי, כ”ט בחשון, התשפ”ב) בתום חקירת המשטרה כנגד החשודה במעורבות במותה של המטוּפלת שלה והגישה ‘הצהרת תובע’ בתיק זה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

 רב פקד מוטי בן הרוש, מפקד היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה של משטרה, ברקע: אילוסטרציה של מטפלת תוקפת מטופלת קשישה | צילום: Depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רב פקד מוטי בן הרוש

כזכור, פתחה משטרת חדרה בחקירה בתאריך 12.10.21 עם קבלת דיווח על תושבת חדרה בשנות ה- 90 לחייה אשר נמצאה ללא רוח חיים בביתה שב-חדרה.

פעולות חקירה ראשוניות שבוצעו בשטח וגביית עדויות מיושבי הבית הביאו למעצרה של המטפלת, נתינה זרה מרפובליקת מולדובה בת 30 בחשד לרצח המנוחה.

מטעם דוברות משטרת ישראל (מנשה) נמסר על ידי דרור לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי מחומר החקירה שנוהלה ב’יחידה ללוחמה בפשיעה | מרחב מנשה‘ של מחוז חוף במשטרת ישראל, עלה, כי באותו הבוקר וללא כל סיבה מוקדמת חנקה החשודה את המנוחה, דבר שהוביל אל מותה.

מפקד היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה של משטרת ישראל, רב פקד מוטי בן הרוש, אמר, כי; “מאז מעצרה של החשודה, הוארך זה מעת לעת וכלל גם בדיקה אשר אישרה, כי היא אכן, כשירה לעמוד לדין“.

כאמור, היום (חמישי, כ”ט בחשון, התשפ”ב) בבית משפט השלום בעיר חדרה נגד המטפלת ממולדובה החשודה, הוגשה ‘הצהרת תובע‘ המאפשרת את החזקתה כחשוּדה במעצר גם בתקופה שלאחר תום החקירה, בטרם הוגש כתב אישום, זאת לתקופה של עד חמישה ימים.

יובהר, כי על פי חוק המעצרים במדינת ישראל, ניתן להחזיק אדם במעצר, רק אם עדיין מתקיימת חקירה נגדו, בה הוא נחשב “חשוד“, או שכבר הוגש נגדו כתב אישום, אז הוא נקרא “נאשם” ומוחזק ב’מעצר עד תום ההליכים‘.

מחומר החקירה שנוהלה ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה, עלה, כי באותו הבוקר וללא כל סיבה מוקדמת חנקה החשודה את המנוחה, דבר שהוביל אל מותה.

מעצרה של החשודה, הוארך מעת לעת וכלל גם בדיקה שאישרה, כי היא כשירה לעמוד לדין.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן