פלילים קולנוע נעים תיאטרון | הצגות

השחקן משה איבגי, הורשע בשתי עבירות של מעשה מגונה שביצע

בצד זאת, איבגי, זוכה מחמת הספק מעבירה נוספת של מעשה מגונה, על אף שבית המשפט, קבע, כי גרסתה של המתלוננת ג', נמצאה מהימנה יותר מזו של הנאשם. ציין, ביהמש, כי באישום זה החשד נגד איבגי; "נותר על כנו ולא הוסר", אולם נותר "חלל ראייתי" שאינו ניתן לגישור ושאינו מאפשר להרשיעו, כמסקנה אחת ויחידה, ומעבר לספק סביר.
0
0
משה איבגי שחקן קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, במאי ומנחה טלוויזיה , זוכה שלושה פרסי אופיר | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
משה איבגי

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום (חמישי,  ‏י”ב טבת תש”פ) את שחקן הקולנוע, טלוויזיה ותיאטרון, במאי ומנחה טלוויזיה, זוכה שלושה פרסי אופיר, השחקן משה איבגי בשתי עבירות של מעשה מגונה שביצע בשתי הזדמנויות שונות, באישה שעבדה עימו בהפקות שונות, לאחר שקבע, כי עדותו של איבגי, הינה; “פתלתלה ומתחמקת” ואינה ראויה לאמון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בצד זאת, השחקן משה איבגי, זוּכה ‘מחמת הספק‘ מעבירה נוספת של מעשה מגונה, על אף שבית המשפט, קבע, כי גרסתה של המתלוננת ג’, נמצאה מהימנה יותר מזו של הנאשם השחקן איבגי. ציין, ביהמש, כי באישום זה החשד נגד איבגי; “נותר על כנו ולא הוסר”, אולם נותר “חלל ראייתי” שאינו ניתן לגישור ושאינו מאפשר להרשיעו, כמסקנה אחת ויחידה, ומעבר לספק סביר.

כן זוכה איבגי מעבירה של הטרדה מינית כלפי אישה שלישית, לאחר שנקבע, כי אמנם התביעה, הוכיחה את המעשים שיוחסו לנאשם, אך ביהמש, סבר שעל אף שדבריו של איבגי למתלוננת, חצו את גבול הטעם הטוב והיו “בזויות ונקלות“, אין לראות בהם משום “הטרדה מינית” כמשמעותה בחוק.

ביחס לאישום זה, נכתב בהכרעת הדין; הבטן מתהפכת והבשר נעשה חידודין חידודין למקרא אמרותיו של הנאשם ל-ד’, במהלך אותו מפגש אקראי ביניהם בסוף חודש דצמבר 2013. לא כך ראוי לבן תרבות אחד לפנות לבן שיחו, ודאי לא כאשר בן השיח מספר אודות פגיעה מינית שעבר בילדותו.

שפת הביבים הזו, המתארת אקטים מיניים בלשון בוטה ומכנה איברי מין בכינויי רחוב – שמורה לאחרון גסי הרוח ויושבי הקרנות, ולא לאחד מבין בכירי שחקני הקולנוע והתאטרון בישראל…”.

בית המשפטי; “צוות החקירה, פעל באופן הגון וענייני”.

בהודעה מטעם פרקליטות מחוז חיפה – פלילי בעניין הכרעת הדין בתיק השחקן משה איבגי, נמסר באמצעות דובר מחוזות חיפה והצפון, אחראי תקשורת ערבית באגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים עורך דין אמיר סגייר, כי בית המשפט, דחה בהכרעת הדין את הטענות, כאילו מי מהעדים הושפע מ”אג’נדת Me Too” או מאווירה תקשורתית כלשהי.

כן, דחה בית המשפט את טענת איבגי, כי חקירת המשטרה נגדו היתה מגמתית או מוּטה וקבע, כי; “צוות החקירה, פעל באופן הגון וענייני”.

פרקליטות המדינה, מסרה, כי היא רואה בחומרה רבה כל פגיעה בנשים בהקשר של מיניותן, בין אם במעשים ובין אם באמירות מבזות ומשפילות ותמשיך לפעול בנחישות נגד מי שבוחרים לבצע עבירות מין ולנצל את כוחם ומעמדם.

הפרקליטות, הודיעה, כי תלמד את הכרעת הדין על נימוקיה ותשקול את צעדיה בהמשך.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן