חקלאות ישראל צרכנות

הפלשתינים מנסים לחסלנו בפיגועים או בבשר פיגולים

במהלך שנת 2016 המפקחים תפסו כ-880 טון בשר שהוחזק בתנאים המהווים סכנה לבריאות הציבור ויועד למכירה בישראל  ◄ משרד החקלאות; "יש להמשיך ולהקפיד לרכוש מוצר באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף".
0
0
הפלשתינים מנסים לחסל אותנו אם לא ב-פיגועים אז ב-בשר פיגולים
הפלשתינים מנסים לחסל אותנו אם לא ב-פיגועים אז ב-בשר פיגולים

הפלשתינים, כל כך נואשים שככל הנראה, מנסים לחסל אותנו אם לא בפיגועים אזי ב’בשר פיגולים’ אחרת קשה להבין את הגל האחרון מתחילת שנת 2017 ועד היום בהם נתפסו כ-17 טון בשר מוברח מהשטחים. אתמול (חמישי, ד’ באדר התשע”ז) הודיע משרד החקלאות, כי הוא ממשיך בפעולות האכיפה לטובת בריאות הציבור, במהלכם, חשפו מפקחי משרד החקלאות 7 טון (!) בשר אשר הוחזק בתנאים אסורים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות של משרד החקלאות ופיתוח הכפר איתרו ב-כפר ריינה (الرينة) שבמחוז הצפון הארץ, השוכנת בסמוך לכביש הראשי הישן נצרת-טבריה, אתר ובו כמות של כ-4 טון בשר קפוא שמקורו מהשטחים, וכן, שחיטה שנעשתה מחוץ לבית מטבחיים וללא כל פיקוח ווטרינרי. בעל המקום הועבר לחקירה ונפתחו נגדו הליכים משפטיים. הבשר הועבר להשמדה על פי צו רופא.

בנוסף, מפקחי היחידה בשיתוף מרחב עוטף ירושלים, חשפו היום באזור תעשיה עטרות ירושלים, מכולת קירור ובה כמות של 3 טון בשר בקר שמקורו מהשטחים הפלסטיניים שבשליטת הרשות הפלסטינית ויועד למכירה בישראל. הבשר שנמצא הוחזק בתנאים אסורים, הועבר להשמדה. בעל המקום, בשנות ה-40 לחייו, תושב מזרח ירושלים, הועבר לחקירה וכנגדו נפתחו הליכים משפטיים.

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ דפנה יוריסטה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; במהלך השנה וחצי האחרונות, סיכלו מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות של משרד החקלאות ופיתוח הכפר, מאות ניסיונות הברחה לאורך מרחב התפר ובאזורים שונים, בהם נתפסו אלפי קילו-גרמים בשר.

 חל איסור על הפעלת מפעלי בשר ללא אישור ופיקוח

רק במהלך שנת 2016, תפסו המפקחים כ-880 טון בשר שאינו ראוי למאכל, ובחודשיים האחרונים, תפסו המפקחים כ-13 טון בשר מוברח נוסף. מנהל היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, מר רואי קליגר; משרד החקלאות פועל באופן מתמיד בכדי לאכוף ניסיונות הברחה ומכירה של בשר לא מפוקח.

תפיסות הבשר המוברח מבוססות על מידע מודיעיני רחב, המאפשר לאנשי היחידה לאתר משאיות המבריחות בשר או כל תוצרת חקלאית אחרת. אנו רואים חשיבות רבה בתפיסות מסוג זה, מכיוון שהן עלולות להשליך על בריאות הציבור וקהל הצרכנים“.

 משרד החקלאות, מסר, כי; “חל איסור על העברת מוצרים מן החי משטחי הרשות הפלסטינית, עקב חשש לבריאות הציבור, וכן, חל איסור על הפעלת מפעלי בשר ללא אישור ופיקוח. במשרד מבקשים מהציבור להקפיד לרכוש בשר במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח. בנוסף, יש להקפיד על מוצר באריזה מקורית, סגורה ונקייה עם התוויה וסימון של תאריך ייצור ותאריך פג תוקף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן