חדרה חדשות טור אישי ספורט כדורגל ספורט ישראל

הפועל חדרה החתימה את ניר ברקוביץ’ לאמן את הקבוצה

המנהל המקצועי של הפועל חדרה שולם (שלום) שוורץ, מר אורן גולן; "התרשמתי מאוד מניר ברקוביץ', כאיש מקצוע והתחברתי לפילוסופיית המשחק שלו. אני מאחל לו הרבה הצלחה ומשוכנע שהוא יתחבר מהר מאוד לדי.אן.איי של הפועל חדרה ולאווירה המיוחדת במועדון שלנו, ויחד נשאף להגיע לשיאים חדשים".
0
0
ניר ברקוביץ' מאמן כדורגל של הפועל חדרה שולם (שלום) שוורץ | צילום: שלומי גבאי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ניר ברקוביץ’, מאמן

ניר ברקוביץ’ הוא המאמן בעונה הבאה את הפועל חדרה שולם (שלום) שוורץ. כך סוכם היום (שלישי, י”א בניסן התשפ”ב) בפגישה בין המאמן לבין המנהל המקצועי של חדרה מר אורן גולן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

ברקוביץ’, בן ה-39, שמאמן העונה את סקציה נס ציונה הוקמה בשנת 1955 ומתמודד איתה על העלייה לליגת העל, יחליף בתפקיד את מנחם קורצקי, שאימן בהפועל חדרה שולם (שלום) שוורץ, עונה וחצי ויעבור לאמן בעונה הבאה את קרית שמונה.

המנהל המקצועי של הפועל חדרה שולם (שלום) שוורץ, מר אורן גולן, אמר לאחר הסיכום עם המאמן ברקוביץ’, כי; “התרשמתי מאוד מניר, כאיש מקצוע והתחברתי לפילוסופיית המשחק שלו.

אני מאחל לו הרבה הצלחה ומשוכנע שהוא יתחבר מהר מאוד לדי.אן.איי של הפועל חדרה ולאווירה המיוחדת במועדון שלנו, ויחד נשאף להגיע לשיאים חדשים”.

ניר ברקוביץ’, מאמן כדורגל

על פי ויקיפדיה המאמן ניר ברקוביץ’ (נולד ב-16 בנובמבר 1982) הוא כדורגלן עבר ישראלי, וכיום מאמן סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. אחיו הצעיר של כדורגלן העבר אייל ברקוביץ’.

את הקריירה שלו החל ברקוביץ’, בצעירותו, כששיחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה ובקבוצת המילואים של ארסנל. בקריירת הבוגרים שיחק בהפועל ראשון לציון, הפועל חיפה, מכבי אחי נצרת, הפועל רעננה ובמכבי נתניה. כבר בגיל 24, פרש מקריירת משחק.

את קריירת האימון שלו החל ברקוביץ’, בקבוצות הנוער של עירוני נשר ובעונת 2015/2016, אימן את קבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון.

לאחר כשנה בתפקיד מונה ברקוביץ’ למאמן הקבוצה הבוגרת של המועדון, אותה אימן כשנתיים. ב-2018, חתם בהפועל רמת גן, אך תוך כחצי שנה, חזר להפועל ראשון לציון, אותה אימן עד תום העונה.

ב-10 בספטמבר, מונה ברקוביץ’ למאמנה של הפועל אום אל-פאחם.

באותה עונה, הוביל ברקוביץ’ את הקבוצה לניצחון סנסציוני על מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה. ב-6 ינואר 2020, פוטר מתפקידו.

בקיץ 2020, מונה המאמן הצעיר ברקוביץ’ למאמנה של מכבי אחי נצרת, אותה אימן במשך כחמישה מחזורים עד שעזב וחתם בבני יהודה.

לאחר 4 משחקים בלבד על הקווים וכשבני יהודה במקום ה-5 בליגה, ברקוביץ’ פוטר מתפקידו ב-25 בנובמבר 2020, בעקבות תקרית בה קילל את הפרשן וכדורגלן (שוער) העבר לירן שטראובר ואיים עליו, לאחר שקבוצתו הפסידה 2:1 להפועל חיפה בליגה.

ב-1 במרץ 2021, שב לקדנציה שנייה כמאמן הפועל אום אל-פחם. לאחר 24 שעות ומשחק אחד שהדריך התפטר ברקוביץ’ מתפקידו, בשל סיבות אישיות.

ב-17 ביוני 2021, מונה למאמנה של סקציה נס ציונה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן