גיא לוי עושה בית ספר לכדורגל ספורט ישראל

הפועל באר שבע יכולה עדיין לזכות באליפות ובגביע המדינה

מר גיא לוי כדורגלן העבר המוערך והמפואר, מאמן הנבחרת האולימפית לשעבר, פרשן כדורגל מרשים בידענותו, יש חוץ מידע מקצועי גם סימפתיה, גם פינה חמה בלב למועדון אותו אימן בעבר וגם מסר של הרגעה למועדון הפועל באר שבע ולאוהדיה; אז כרגע הקבוצה, יכולה לזכות גם באליפות המדינה וגם בגביע המדינה ◄ כשהקבוצה ניצחה וזכתה בתארים הצוות המקצועי זכה להמון קרדיט. המאמן ברק, היה גאון ואיתן עזריה הפעיל את תורתו ה"מוטיבציונית" על השחקנים. פתאום השחקנים, אשמים... מצחיק. והליגה עדיין נכנעת לבאר שבע ואת רוב המשחקים היא תמשיך ותנצח.
0
0
מאמן גיא לוי ברקע: הפועל באר שבע זוכת גביע הטוטו בעונת הכדורגל 2016-17
מאמן גיא לוי ברקע: הפועל באר שבע זוכת גביע הטוטו בעונת הכדורגל 2016-17

למאמן הכדורגל גיא לוי, יש חוץ מידע מקצועי גם סימפתיה ופינה חמה בלב למועדון אותו אימן בעונת 2008–2009 (ב-28 במאי 2008 חתם לוי ל-3 שנים בקבוצת הפועל באר שבע. חרף עונה מוצלחת שכללה אף זכייה בגביע הטוטו של הליגה הלאומית ועלייה לליגת העל, עזב את הקבוצה בסיומה) וכן אימן לוי, בעונת 2011–2012. היום מ”היציע” הוא יכול לבוא על תקן המעודד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כיום הפועל באר שבע הוא מועדון כדורגל, המשחק בליגת העל הישראלית. המועדון הוקם בשנת 1949 ומאז 2007 הוא מנוהל על ידי אשת העסקים הגב’ אלונה ברקת, המכהנת כבעלת המועדון. המועדון כולל גם קבוצות נוער, נערים וילדים, ובתי ספר לכדורגל. המועדון חבר מן המניין בארגון המועדונים האירופיים. המועדון, מכהן כרגע בתואר; “אלופת המדינה“.

השבוע בעקבות ההפסד (1:0) ליריבה בצמרת ליגת העל קבוצת מכבי תל אביב ומתוצאת התיקו 1:1 מול עירוני קרית שמונה (רביעי) במסגרת רבע גמר גביע המדינה, מרתק באצטדיון טרנר, במשחק הראשון מבין שניים.

החלו כותרות הספורט והקולות ביציעים לתהות האם הפועל באר שבע במשבר? עם כל הכבוד, אז כרגע הקבוצה, יכולה לזכות גם באליפות המדינה וגם בגביע המדינה.

היכולת לא טובה? ויתרו על מאורבוזגלו והקשר אובידיו הובאן (Ovidiu Hoban) הבלם מיגל ויטור, פצוע רוב הזמן, שיר צדק בחוץ, ברדה מושבת, השוער דודו גורש של העונות הקודמות טוב יותר מהשוער גיא חיימוב, הקשר האחורי

ג’ון אוגו ועמיתו  ואוגו וואקמה הכדורגלן הניגרי המשחק בעמדות הקיצוני בקבוצת הפועל באר שבע אינם מרוכזים. אז מה הפלא שזה ככה? הרכש הגדול שנעשה עוד לא הצדיק את עצמו.

מתוך המערכת, יוצאת הרבה ביקורת על השחקנים. למה?

כשהקבוצה ניצחה וזכתה בתארים הצוות המקצועי, זכה להמון קרדיט. המאמן ברק בכר, היה גאון ואיתן עזריה המאמן המנטלי של אלופת המדינה הפועל באר שבע, הפעיל את תורתו ה”מוטיבציונית” על השחקנים. פתאום השחקנים, אשמיםמצחיק.

והליגה עדיין נכנעת לבאר שבע ואת רוב המשחקים היא תמשיך ותנצח. לפעמים משבר זה דבר טוב, זאת בתנאי אם אתה יודע להסיק את המסקנות הנכונות ולעשות את הצעדים הנדרשים.

 מאמן הכדורגל גיא לוי

בשנת 2004, מונה כמאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, אותה הוביל לראשונה בתולדותיה לאליפות אירופה בכדורגל עד גיל 21, שם התמודדה ללא הצלחה, מול 7 הנבחרות הטובות באירופה.

לוי התחיל את הקריירה המקצועית בתור שחקן הפועל פתח תקווה והפך ב-1994 למאמנה של הקבוצה. לאחר מכן, אימן גם את הפועל בית שאן, ובין 1997 ל-2000, אימן את הפועל צפרירים חולון. בשנת 2000, החל לאמן את הפועל חיפה. אחר כך, אימן תקופות קצרות את הפועל כפר סבא ובני יהודה תל אביב.

לקראת עונת הכדורגל 2010/2011, מונה לוי למאמן הפועל רמת השרון. אימן לתקופה קצרה את קבוצת אפולון לימסול מליגת העל הקפריסאית. באוקטובר 2011, מונה שוב למאמן הפועל באר שבע ובתום העונה עזב את הקבוצה.

ב-14 באוקטובר 2013, חתם לוי לעונה אחת בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית. ב-18 ביוני 2014, חתם לעונה אחת בבני סכנין. ב-28 בינואר 2015, מונה לוי למאמן בית”ר ירושלים.

ב-5 בנובמבר 2015, חתם לוי עד תום העונה בהפועל תל אביב. ב-18 בספטמבר 2017 מונה למאמן הפועל רעננה. במהלך שנת 2017, ועד היום משמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של מכבי שעריים.

0
0



אודות הכותב

גיא לוי

גיא לוי, הכותב, יליד פתח תקווה, 8 בספטמבר 1966 (בן 51) הוא כדורגלן עבר מוערך שיחק כמגן שמאלי, כיהן בתפקיד מאמן הנבחרת האולימפית לשעבר, פרשן כדורגל מרשים בידענותו וכיום מאמן בית הספר לכדורגל בשכונת שעריים בעיר רחובות ובמגרש מכבי עמישב בעיר פתח תקוה, המיועד לילדי כיתות א'-ו', המיועד לילדי כיתות א'-ו'.

גיא הוא בנו של גברי לוי, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל בישראל לשעבר. בן דודו הוא השחקן יהודה לוי | להתקשרות עם בית ספר לכדורגל, גיא לוי, טלפון; 054-774-7741 | אל דף Https://www.facebook.com/Guylevifootball/

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן