הבחירות לכנסת ה-22 חדשות רדיו | טלוויזיה

הסיבוב השני בבחירות – גיא זהר בוחן משמעות המושג הקול הרוסי

"הסיבוב השני" ב'כאן 11' בשבוע הבא בימים ראשון ושני, 15.9–16.9, ב-21:15 עם העיתונאי גיא זהר, שיבחן את משמעות המושג "הקול הרוסי" ואת הספינים המאפיינים מערכות בחירות לקראת הסיבוב השני של בחירות 2019. בפרק השני, נחשפות גם ה'שיטות' לקראת הבחירות לכנסת העשרים ושתיים שגורמת לכולם להתעסק בכל דבר, רק לא ב... עיקר.
0
0
העיתונאי גיא זהר, משמאל ראש הממשלה בנימין נתניהו מפלגת הליכוד, אביגדור ליברמן מפלגת ישראל ביתנו | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
גיא זהר, נתניהו ו-ליברמן

ב’כאן – תאגיד השידור הישראלי’ ערוץ 11, לקראת הבחירות לכנסת העשרים ושתיים, תשודר ימים ראשון ושני, 15.9–16.9, בשעה 21:15 התכנית “הסיבוב השני”, בה שני פרקים בהגשת העיתונאי גיא זהר, מגיש התכניתמהצד השני עם גיא זהר” בערוץ כאן 11. התכנית “הסיבוב השני” תעסוק בעניינים המרכזיים בבחירות לכנסת הנערכות בפעם השנייה, השנה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בפרק הראשון בשם; “ישראל בעלייה” יעסוק זהר, ויבדוק מהו “הקול הרוסי“, האם יש כזה או שמא מדובר באשליה שמקורה בסטראוטיפ על אוכלוסייה שלמה.

העיתונאי זהר, מלווה את הקמפיין של שתי המפלגות הגדולות – “הליכוד” ו”כחול לבן” – שבו הן מנסות לסחוף את “הקול הרוסי“.

הוא נפגש עם מצביעים פוטנציאליים, הולך להופעת סטנד-אפ ונחשף להומור הייחודי של יוצאי ברית המועצות ולגרסה ההומוריסטית שלהם לאירועי השעה ומצטרף גם אל חוג בית של מפלגת “ישראל ביתנו”.

בפרק השני בשם; “אמת לשעתה” נפגש העיתונאי גיא זהר עם מנהלי קמפיינים, פוליטיקאים ועיתונאים בולטים, כדי להבין באילו תכסיסים משתמשים אנשי המקצוע והפוליטיקאים, כדי להשפיע על סדר היום וכיצד הסחרירים (ה”ספינים“) מתווּכים לצופה.

בפרק השני, נחשפות גם ה’שיטות‘ לקראת הבחירות לכנסת העשרים ושתיים שגורמת לכולם להתעסק בכל דבר, רק לא ב… עיקר.

התכנית “הסיבוב השני” עם העיתונאי גיא זהר, בשבוע הבא בימים; ראשון ושני, 15.9–16.9כאן – תאגיד השידור הישראליב-21:15 ב‘כאן 11’.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן